Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 108 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #71
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    3

    Standaard Kaarten TOMTOM Usa en Canada

    Ik wou hier even zeggen dat de kaarten perfect werken,wij 3 weken in Canada geweest (off topic)...maar het is om te melden voor diegene een route planner willen aanschaffen voor Florida dat de kaarten Usa/Canada goed zijn.

  2. Top | #72
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Dank je voor je reactie. Ik had ook niet anders verwacht dan dat ze goed zouden zijn
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #73
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Soest
    Berichten
    27

    Standaard Re: Kaarten TOMTOM Usa en Canada

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikke
    Ik wou hier even zeggen dat de kaarten perfect werken,wij 3 weken in Canada geweest (off topic)...maar het is om te melden voor diegene een route planner willen aanschaffen voor Florida dat de kaarten Usa/Canada goed zijn.
    We hebben 3 1/2 week in Florida rondgetoert met de kaart van TomTom en dat ging inderdaad prima. Ik ga nergens meer heen zonder navigatie.

  4. Top | #74

    Standaard Multi-navigatie

    Hi,
    Heb een aantal navigatiesystemen uitgeprobeerd. Maar onlangs heb ik van een vriend gehoord over een nieuw systeem, genaamd Nav4all.
    Ik heb hem gedownload en het werkt uitstekend, heel erg gebruiksvriendelijk. EN het kost nix, natuurlijk voor een periode... tot 16 aug dit jaar, daarna slechts 10 euro per jaar! Overal ter wereld en in alle talen. Heel geschikt voor op vakantie, niet alleen voor in de auto maar ook voor wandelen, fietsen etc omdat zelfs de kleine wegen zeer gedetaileerd weergegeven kunnen worden. Multi-functioneel dus.
    Hier kun je de software downloaden naar je mob.
    www.nav4all.nl

    Veel plezier~!

    Gr,
    Daan

  5. Top | #75
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Mapopolis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hans_geurtsen
    In mijn zoektocht, kwam ik een interessante pagina tegen: http://www.gpspassion.com/en/software/NavOverview.htm. Daaruit blijkt dat TomTom voor de USA helemaal niet de beste is.
    De versie die hier vergeleken wordt is een oude TomTom versie. De laatste update van die pagina is 18 augustus 2004!
    TomTom is tegenwoordig Booming in de USA. Ze besteden hier nu volgens mij ook veel meer research/geld aan..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #76
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Mapopolis

    Ik heb versie 3 in Florida gebruikt en geen enkel probleem ondervonden, alleen maar gemak van gehad. Ik wil daarmee niet zeggen, dat het de beste is, maar een heel goed bruikbare is het in ieder geval. Kan bijna niet wachten om mijn nieuwe versie 5 te testen.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-02-09 om 14:52. Reden: full quote eruit

  7. Top | #77
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Mapopolis

    Hallo Knaapje
    Versie 5 of 5.1?? op zich zal het in het rijden niet uitmaken. Met 5.1 kun je echter thuis je route al bekijken.
    Harm
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-02-09 om 14:53. Reden: full quote eruit

  8. Top | #78
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    44

    Standaard TomTom kaarten van Orlando

    Ik ben in het bezit van een pocket pc met navigatie software. Nu was ik op zoek naar kaarten van de USA, nu was ik vrolijk aan het surfen op TomTom.com en zag ik dat het gewoon mogelijk was om deelkaarten van steden te kopen.

    Voor 5 dollar koop je een kaart van Orlando, lijkt me een gokje waard toch?

    Iemand hier ervaringen mee?


  9. Top | #79
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    12

    Standaard

    Hoi Gunner.

    Ik heb de volledige Tomtom Maps of USA en Canada ooit voor een prikkie gekocht via Ebay. Ik heb de map van Orlando nog niet gebruikt, maar heb al wel ervaring met andere delen van Amerika via Tomtom. Het werkt hetzelfde als in Europa, net zo gedetaileerd. Perfect dus.

    Succes ermee!
    Twan
    Ik heb een ongelooflijke hekel aan bumperklevers! Vanochtend zat er weer eentje voor mijn auto…

  10. Top | #80
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Ik heb FL ( van tomtom 5)op mijn MDA staan.
    Is vls' mij niet groter dan 50 mb.

    Het werkt perfect, en is een grote hulp tijdens je vakantie.

    Navigeert beter dan mijn vrouw :wink: , hoe denken jullie hierover :twisted:


    HAHAHAHAHA

    Grapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •