Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 58 van de 108 EersteEerste ... 848565758596068 ... LaatsteLaatste
Resultaten 571 tot 580 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #571
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    oosterhout ( nb)
    Berichten
    8

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Hallo , ik heb hem thuis in NL gewoon on-line overgezet en betaald. eerst je Europa eraf en daarna de USA versie erop. Daarna naar thuiskomst weer de USA versie eraf en de Europa weer erop. handig en ik denk het goedkoopst. prijs €39.90

  2. Top | #572
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Even een blonde vraag...
    Je bedoelt de NL versie van het SD kaartje eraf halen, even op de PC stallen en dan als je terug bent visa versa? :roll: Sorry ben er niet zo geweldig in, maar als je nooit probeerd leer je nooit iets natuurlijk!
    Thanks!
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  3. Top | #573
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Waarom een Tom Tom ? Ouderwets kaartlezen kan toch ook ? Zo moeilijk is het niet om zonder navigatie je weg te vinden in Florida. Dat scheelt je weer geld.


  4. Top | #574
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Waarom een Tom Tom ? Ouderwets kaartlezen kan toch ook ? Zo moeilijk is het niet om zonder navigatie je weg te vinden in Florida. Dat scheelt je weer geld.
    Waarom een auto huren? Ouderwets met de bus kan toch ook?
    Waarom met het vliegtuig? Ouderwets met de stoomboot kan toch ook?
    Waarom een weblog bijhouden? Ouderwets een kaartje met de 'Groeten uit...' kan toch ook?
    Waarom een mobiele telefoon mee? Ouderwets een telefooncel opzoeken kan toch ook?

    Volgens mij kiezen de meeste mensen ervoor 'omdat het KAN'. Waarom moeilijk doen met een kaart als je gewoon het adres in kan tikken en je daarna gewoon van de omgeving kan genieten. Ik weet dat het bij ons iig een hoop stress scheelt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #575
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    En de laptop gaat ook mee omdat opa en oma dan zo lekker de kids kunnen zien zwemmen via Skype .... Ik vind de Tomtom in NL al een heerlijke uitvinding (ja, ik ben een vrouw) en in Florida hebben we er helemaal van genoten... we maken het onszelf makkelijk en het draagt bij aan een ontspannen vakantie..

  6. Top | #576
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Waarom een Tom Tom ? Ouderwets kaartlezen kan toch ook ? Zo moeilijk is het niet om zonder navigatie je weg te vinden in Florida. Dat scheelt je weer geld.

    Omdat we in Miami in "klein Havanna" verzeild raakten door eigen schuld en ik god nog op mijn blote knieën dank dat ik niet uit hoefde te stappen om de weg te vragen.:razz:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #577
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    hahaha, juist!! Dit is tegenwoordig de makkelijkste manier... dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. [-o<
    En dan, dan moet ik ook een kaart aanschaffen van Florida. Heb ik namelijk niet in de kast staan....
    Maar kaartlezen is zeker een optie... maar ik verkies toch liever de TT... Hihihihihi.

    Stoomboot?? Zo lang krijg ik helaas geen vrij.... [-X
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  8. Top | #578
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    ik heb een navigatie systeem van Navigon.

    iemand ervaring mee met rijden in florida

    en wat lees ik mag je em niet op de ruit plakken. en kan ik dan zo'n zuignap hier al aanschaffen?

    en een kaart is natuurlijk wel handig want stel dat dat ding zegt vandaag doe ik het niet waar kan je van te voren al een goede wegenkaart van Florida kopen.

  9. Top | #579
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    en wat lees ik mag je em niet op de ruit plakken...
    Ik heb alleen niet de indruk dat veel mensen zich er iets van aan trekken....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    Waar kan je van te voren al een goede wegenkaart van Florida kopen.
    Bij de betere boekhandel en natuurlijk bij onze vrienden van de ANWB kan je vast wel een kaart van Florida kopen. Maar waarom zou je het doen?Gebruik de routeplanner van Google Earth om je route naar hotel, villa of sleuteladres uit te printen. Mocht je navigatiesysteem er iets langer over doen om de satelieten te vinden, dan heb je toch "iets". Verder is er ook nog een Engelse site met foto's van ieder kruispunt op je route. Helaas ben ik mijn waardevolle archief kwijtgeraakt, dus kan ik hem op dit moment zo snel niet vinden. Moderator Gerrit; heb jij hem nog?

    Als je navigatiesysteem hier goed werkt, dan zou ik niet weten waarom hij het in de USA niet zou doen. Snoertje mee? Batterij opgeladen zodat je, als je van de zenuwen de aansluiting niet kunt vinden toch vooruit kunt? Kaart van Noord Amerika geinstalleerd? Thuis zoveel mogelijk vast instellen en de benodigde adressen invoeren....en tuffen maar.



  10. Top | #580
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Verder is er ook nog een Engelse site met foto's van ieder kruispunt op je route. Helaas ben ik mijn waardevolle archief kwijtgeraakt, dus kan ik hem op dit moment zo snel niet vinden.
    Moderator Gerrit; heb jij hem nog?
    Ik denk dat je Google Maps bedoelt, en dan "streetview" (klik op het poppetje)

    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •