Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 108 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #41

    Standaard GPS software Florida

    heeft er iemand de gps software van florida voor een tomtom 2
    dank u

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Er is er geen van florida alleen, alleen van heel usa. Naar horen. Heb je al navraag gedaan bij tomtom ? www.tomtom.com
    Die kunnen je vast verder helpen hoe je hier aan kunt komen.

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    26

    Standaard

    Ik kon tom tom usa ook nergens vinden en heb toen maar navigon gekocht vond dit ook heel goed werken.

  4. Top | #44
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Wat is het verschil tussen TomTom USA en TomTom Europa? Volgens mij zijn ze allebei hetzelfde alleen krijg je er andere kaarten bij.
    Harm

    Hallo
    Omdat het een keer fout gegaan is met mijn TomTom even de volgende vraag.
    Kan ik hier in Nederland een route uitstippelen voor b.v. Florida??
    Harm
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-01-11 om 22:38. Reden: 1+1

  5. Top | #45
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Volgens mij wel. Ik heb nu een Florida map in TT5 geïnstalleerd en kan normaal routes plannen. Ik krijg uiteraard geen "fix" op een kaartpositie, maar dat is volgende week (mits Martinair niet gaat staken...) ook verholpen...

  6. Top | #46
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Je kan altijd de Tom Tom gebruiken voor de route naar Kentucky......
    (of naar de dichtstbijzijnde slijter)

    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-02-09 om 14:49. Reden: full quote eruit

  7. Top | #47
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Over Tom Tom gesproken, ik heb voor mijn verjaardag een Mio 168 gekregen en die vandaag eens flink uitgeprobeerd. Nu woon ik toch al 21 jaar in dit gebied en ons doel (Mount Vernon, het landgoed van George Washington) heb ik al vele malen bezocht, maar dit ding navigeerde me daarheen via een voor mij totaal onbekende weg! Of het sneller was, dan hoe ik altijd ga... ik weet het niet, er was nogal wat verkeer op de Mio weg, waardoor het net zo lang duurde als mijn gewoonlijke route, misschien langer, maar minder druk.

  8. Top | #48
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Ik gebruik TomTom nu ca. 1.5 jaar (in Nederland) en merk ook dat er soms routes worden aangeboden die ik zelf niet had kunnen bedenken. Vrijwel altijd zijn deze routes sneller (o.a. 1 van Eindhoven naar Arnhem en 1 van Eindhoven naar Parijs) of comfortabeler. Wat ook prettig is: als je vaak dezelfde route rijdt, dan kun je (voor de variatie) gewoon eens ergens afslaan of een ander stuk snelweg nemen; TT berekent gewoon een nieuwe route naar je bestemming.

    Meest gebruikte feature: berekenen wat de verwachte aankomsttijd is. Als je wordt gebeld in de auto en men vraagt hoe laat je verwacht aan te komen, dan is het antwoord vrijwel zonder uitzondering op 5 minuten nauwkeurig te geven.

  9. Top | #49
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Ik heb eenzelfde ervaring. Als je TomTom heen vergelijkt met terug stuurt hij je terug soms via een andere weg. Ook de twee opties “kortste weg “ en “snelste weg” zijn verwarrend. De “snelste weg”gaat via de meest gebruikte weg. Bij de “ Kortste Weg” worden er stukken afgesneden en rijd ik soms over woonerven en weggetjes waar niemand normaal komt, alleen de plaatselijke bewoners. Op de motor is dat soms nog leuk maar met de auto is het wat minder. Zeker is dat hij je perfect naar de plek brengt waar je wezen moet.
    Harm

  10. Top | #50
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Een navigatie systeem is een slechts een hulpmiddel om van A naar B te komen. Als jij vind dat je een andere weg moet ipv wat Tom Tom aangeeft dan kan dat uiteraard. De computer zal opnieuw gaan rekekenen en de route aanpassen. Zelf heb ik het ook meegemaakt dat ik naar mijn werk reed en een geheel andere route moest nemen volgens het navigatie systeem, dit komt omdat het systeem stond ingesteld op de "snelste route mode".
    Gewoon blijven oefenen met het route systeem Harm, dan gaat het steeds beter!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •