Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 36 van de 108 EersteEerste ... 2634353637384686 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #351
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Te koop: Cobra GPS

    Ik denk dat het om:
    Cobra GPSM 2100 Navigatie systeem
    gaat.

  2. Top | #352
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Te koop: Cobra GPS

    Dat zou best nog wel eens kunnen gezien dit topic : http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3904

    In dat topic werd ook al aangegeven dat het een hoge prijs was (kun je zelf ook op eBay zien).
    Maar succes
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #353
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Welke GPS kopen???

    Hoi iedereen,

    al een tijdje kijk ik uit naar een gps toestelletje maar ik weet niet goed welke het best te kopen.
    Ik wil er uiteraard eentje die me hier in Europa (west europa) de weg wijst maar ik wil het ook kunnen gebruiken in amerika.
    Wat kan ik het best kopen? Zitten kaarten voor amerika in zo een toestelletje of moet je dat apart kopen? Waar vind je dat dan?
    Ik zou graag in mediamarkt een toestelletje kopen (is makkelijk bereikbaar van bij ons) en het budget schommelt rond de 200 - 300 euro!

    tnx voor de info!!!!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  4. Top | #354
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Welke GPS kopen???

    TomTom is toch wel de marktleider. Je hebt verschillende modellen die allemaal ongeveer hetzelfde kunnen. Het verschil zit hem vooral in de grootte van het schermpje.
    Voor Europa heb je de keuze uit de TomTom One Europe (209 euro) en de TomTom One XL Europe (259 euro). De laatste heeft een wat groter schermpje (4.3'' vs 3.5'').

    Gezien jouw budget zou ik voor een TomTom One V3 gaan.
    Kaarten voor de USA kun je er los bij kopen. Dit is een Download op de TomTom site.
    De complete kaart kost nu 70 euro. Komt nog een SD kaartje bij (ca 15 euro voor 2GB).

    Andere merken bieden ook wel Europese versies maar daar is het wat lastiger bij om de USA kaarten te kopen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #355
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Welke GPS kopen???

    bedant njit voor je duidelijk antwoord.

    heb enkel nog één vraagje, die download op de tomtom site, hoe krijg je die dan op je gps? gaat dat dan via een usb kabeltje of zo?
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  6. Top | #356
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Welke GPS kopen???

    Hoi,

    Ik heb vorig jaar de Tomtom Europe gekocht. Ik ben tevreden over de Tomtom.
    Bij de aankoop krijg je het apparaat, zuigmap, de lader die je in de sigarettenhouder kan doen en de usb kabel die van de pc naar de tomtom gaat. Ik adviseer je ook een thuis lader voor de Tomtom te kopen. Bij deze lader krijg je ook de stekker die je in de usa kan gebruiken.

    Bij de aankoop krijg je ook het programma van tomtom wat je op de pc moet zetten ivm updates van tomtom.

    Voor dat je tot aankoop overgaat adviseer ik je een backup via het programma van de tomtom te maken.

    Ik heb na de aankoop van de tomtom de usa kaart via hun internetsite gekocht
    Mjn advies is om eerst de SD kaart te kopen. Vervolgens kan je deze via de site van Tomtom aanschaffen na betaling (bv Ideal dus internetbankieren) kan je deze downloden. Je start het programma op de pc van de tomtom. Je stopt de sd kaart in de tomtom en sluit deze op de usb poort aan en downloden maar.

    Vervolgens moet je vanaf de pc ook de stemmen en het besturingsprogramma van de tomtom zetten.

    Heel veel succes!

    Groetjes,
    Susie One

  7. Top | #357
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Welke GPS kopen???

    Als je even doorbijt qua prijs heb je de TomTom GO 920 T.
    Compleet met kaart van Amerika en Canada.
    Ben je in een keer overal vanaf.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #358

    Standaard Navigatie - walmart?

    hoi,
    wij hebben zelf een vdo dayton navigatie systeem maar daar hebben ze geen kaarten van de USA voor, dus hadden we bedacht om een redelijk goedkoop modelletje te kopen bij walmart ( of een andere winkel ).
    En nu was mijn vraag hoe duur kost ongeveer een redelijk goedkoop model? met de kaart van florida of amerika ( zolang die van florida er op staat )

    bvd

  9. Top | #359
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: navigatie - walmart?

    Deze bijvoorbeeld ? Of een tomtom voor $170,- ? Valt erg mee.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #360

    Standaard Re: navigatie - walmart?

    hoi, bedankt.
    en die tom tom kan ik daar dan ook nog europese kaarten voor kopen zodat ik hem hier ook kan gebruiken of weet je dat niet



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •