Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 108 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #101
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: TomTom??

    TomTom huren kan wel maar als je dat 3 weken doet kun je net zo goed een nieuwe kopen...
    Zoals bijvoorbeeld hier. Voor 3 weken ben je 180 euro kwijt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #102
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: TomTom??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Nu ben ik waarschijnlijk de enigste in Nederland ie nog niet zo'n apparaat heeft en vraag me dan ook af heb je er wat aan?
    Ik vind het vooral handig als het bijvoorbeeld donker is. Vaak vergeten we een zaklamp mee te nemen in de auto (of degene die er dan in ligt, heeft weer eens energie te kort) en dan leest een kaart niet zo heel erg handig.

    Ook als we ergens rijden waar we de weg niet van weten, lukt het me niet om van kaart te lezen: "we moeten naar de kerkstraat, waar zitten we nu? Tja, ik kan die naambordjes ook niet lezen. Rijdt eens wat langzamer (auto's achter ons: toet toet). Weer het bordje voorbij gereden. Nee, nu weet ik nog niet hoe deze staat heet. Goh, waar zouden we nu zijn". Bladiebladiebla.

    Nee, voor ons is de TomTom echt geen overbodige luxe :lol:
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  3. Top | #103
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: TomTom??

    Allereerst allemaal bedankt voor julie reactie's
    Zo te zien is het wel makelijk om een Tom Tom te hebben.

    Ik zie wel dat veel mensen dus de TomTom PDA software gebruiken ipv, de orginele TomTom. Dus moet eens kijken of dat ook iest voor mij is misschien. Ik heb namelijk een Palm Treo600 en zover ik weet kan ik daar ook deze software op laden.

    Huren vind ik inderdaad geen optie, is gewoon te duurvoor dat geld kan ik beter zelf eentje kopen, dat had ik zelf ook al uitgezocht.

  4. Top | #104
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: TomTom??

    Je kunt gewoon de allergoedkoopste TomTom one aanschaffen en los de kaart van zuidoost USA, dan ben je nog redelijk goedkoop uit.
    Ik ben zowel met een PDA met TomTom software, als met bovengenoemde combinatie in Florida geweest, en vond zelf de originele TomTom iets prettiger, ofschoon we met het andere systeem ook alles hebben kunnen vinden.
    Tot dit jaar deed ik ook alles met een kaart, maar ik ben nu overstag, en wil niet meer zonder TomTom, ofschoon ik toch altijd nog een kaart meeneem.
    Eric

  5. Top | #105
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: TomTom??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Je kunt gewoon de allergoedkoopste TomTom one aanschaffen en los de kaart van zuidoost USA, dan ben je nog redelijk goedkoop uit.
    Ik ben zowel met een PDA met TomTom software, als met bovengenoemde combinatie in Florida geweest, en vond zelf de originele TomTom iets prettiger, ofschoon we met het andere systeem ook alles hebben kunnen vinden.
    Tot dit jaar deed ik ook alles met een kaart, maar ik ben nu overstag, en wil niet meer zonder TomTom, ofschoon ik toch altijd nog een kaart meeneem.
    Eric

    1 nadeel --> je gaat snel op Tomtom vertrouwen.

    NIET DOEN.
    Ook hij maakt foutjes.
    Zeker als je niet de laatste versies hebt.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  6. Top | #106
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: TomTom??

    Hebben al die auto's in de USA wel een sigarettenaansteker om je TT op te laden tijdens een lange rit ??
    Grz
    Dr. Phlox
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  7. Top | #107
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: TomTom??

    Er zit geen aansteker meer in tegenwoordig maar elke amerikaan heeft wel wat gadgets die hij wil opladen in de auto. Meestal zit er 1 voor en nog een paar achter.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #108
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: TomTom??

    Hallo Calypso,

    wij hebben een PDA van HP gebruikt met de software v6.1 van Tom Tom. In oktober hebben we er echt heel veel aan gehad. Vooral op gebied van het ontwijken van tolwegen. Toen we naar Tampa reden konden we zelfs ook kijken of het echt sneller was via een tolweg of niet (bleek 5 min te schelen). Wij hebben op dat gebied geld uitgespaard. Wij gaan in ieder geval niet meer zonder!
    Greetz Jill
    Shoppen in Orlando is super!

  9. Top | #109
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: TomTom??

    Ja ik zal toch ook altijd wel een oude vertouwde papieren kaart meenemen, is toch wle makelijker om eens dinge op te zoeken en zo.

    En je kunt die kaarten ja gratis bij de VVV daar krijgen. Ik heb ze zelfs al bij disney en Universal studio grekregen. Gewoon elk jaar een nieuwe kaart halen en je bent weer up-to-date.

    De kaart die ik van Universal had meegenomen in 2005 gebruik ik nu hier om mijn planning to doen

  10. Top | #110
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: TomTom??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jill Bekijk Berichten
    Hallo Calypso,

    wij hebben een PDA van HP gebruikt met de software v6.1 van Tom Tom. In oktober hebben we er echt heel veel aan gehad. Vooral op gebied van het ontwijken van tolwegen. Toen we naar Tampa reden konden we zelfs ook kijken of het echt sneller was via een tolweg of niet (bleek 5 min te schelen). Wij hebben op dat gebied geld uitgespaard. Wij gaan in ieder geval niet meer zonder!
    Greetz Jill
    Dank je voor je reactie zal me er eens helemaal in verdiepen.
    Maar om de TomTom nu te gebruiken om de tol weg te mijden, denk ik niet, vind die juist zo makelijk en sneller. Ok het kost wat maar daar krijg je toch ook wat voor terug.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •