Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 106 van de 108 EersteEerste ... 65696104105106107108 LaatsteLaatste
Resultaten 1.051 tot 1.060 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #1051
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    De app van Navmii hebben wij vorig jaar ook gebruikt. Deze werkte inderdaad erg goed.

  2. Top | #1052
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    19

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Ik heb me suf gepiekerd wat ik zou doen, old school kaarten, een navi huren hier/daar tot ik op het lumineuze idee kwam om eens te kijken wat een kaart van Florida op m'n navigatie zou kosten. We hebben sinds drie weken een TomTom go 50, daar bleek de kaart van de hele USA nog geen €24,- te kosten. Het overzetten was wel ff lastig maar uiteindelijk was ik toch goedkoop uit.

  3. Top | #1053

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Mijn man en ik vinden kaartlezen erg leuk en gaat ons (vaak) ook goed af. Dus we hebben de voorkeur om via een echte ouderwetse kaart rond te gaan in Florida. Wat is de beste wegenkaart voor daar? En is het eigenlijk wel te doen? We gaan in de week dat we in Orlando zijn natuurlijk daar ook veel kleine afstanden rijden, misschien werkt een papieren kaart van geheel Florida dan toch niet zo handig. We hebben een TomTom en nu zit ik te twijfelen om toch maar voor de zekerheid de USA kaart voor € 25,- erop te zetten... Wat zouden jullie doen?

  4. Top | #1054
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    19

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Ik heb dus die €25,- uitgegeven.
    Hoef je niet echt om te piekeren als je op vakantie bent.

    Je kunt natuurlijk dan alsnog old school navigeren maar als back up doe je de TomTom.
    precies omgekeerd van wat wij dus zeg maar doen.
    ;-)

  5. Top | #1055
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Wij nemen altijd onze Garmin Nüvi mee en werkt perfect. Wij kijken waar de navigatie ons naar toe wil sturen en via welke wegen. Mocht er ergens tussen door iets zijn waar willen stoppen dan geven we dit als eerste stoppunt in. Vorig jaar geprobeerd een route in te programmeren, maar om de 1 of andere reden ging de navigatie toch via een andere weg naar de bestemming. Wel doen wij evengoed van te voren via google maps de route per dag uitprinten en bij ons "reis" boek toevoegen. Dit is al een paar keer zeer handig geweest.

  6. Top | #1056
    Regelmatige Bezoeker jabo's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    30

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Wij hebben tijdens onze Florida vakantie gebruik gemaakt van de gratis navigatie van Navmii.
    Ik vond het plezierig om in de nederlandse taal de weg te worden gewezen en vond het ontspannend rijden.

  7. Top | #1057
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    21

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Wij gaan achter 2 weken naar Florida en ik wou de sygic navigatie gebruiken, kan ik deze gewoon gebruiken zonder dataverbinding? Het enige probleem wat ik heb is dat het lang duurt voor mijn GPS locatie gevonden wordt? Iemand tips?

    dank bij voorbaat

  8. Top | #1058

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Met Sygic heb je geen dataverbinding nodig. Je kunt thuis de kaart(en) laden en updaten. Het lang duren van het vinden van GPS ligt volgens mij niet direct aan de programmatuur maar aan de apparatuur. Al jaren gebruik ik Sygic maar geen probleem. Toen ik nog een tomtom gebruikte kon het wel eens 10min duren voordat ik GPS verbinding had. Ook kunnen speciaal gecoate ruiten een probleem geven. Zet de telefoon zodra je geland bent aan met Sygic en als je dan buiten bent gaat het iets sneller.

  9. Top | #1059
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Wij hebben begin dit jaar voor 130,- een TomTom 1500M SE gekocht werkt perfect en deze gaat nu de hele familie rond (dus ook 4 gezinnen = 130\4= 32,50 per gezin)
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  10. Top | #1060
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Gezocht Navigatie USA

    Als je een android telefoon hebt kun je tomtom go installeren.
    Je kan dan elke kaart downloaden die je wil hebben over de hele wereld. Je kan deze navigatieapp gewoon zonder internetverbinding gebruiken.
    Volgens mij kost ie iets van 20 euro per jaar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •