Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 108 1231151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Houten
    Berichten
    4

    Standaard Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Hallo,

    Wij gaan over 3 weken naar Miami en willen weten of het nuttig is om een navigatiesysteem mee te nemen. We hebben alleen voor de eerste nacht een hotel geboekt en willen gewoon lekker met de auto gaan toeren.

    Wie heeft dit al eens gedaan met een Tom Tom navigatiesysteem en kan mij zijn ervaringen vertellen.
    youandi van der gaag

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Hallo Youandi,

    kijk even bij Florida Algemeen bij het onderwerp Rand Mc Nally 2005 Road Atlas.

    Overigens is het een prima idee om alleen een ticket en auto te huren en dan rond te gaan touren. Wij hebben het in Mei gedaan, zie site, en het is prima bevallen. Overal langs de weg staan motels dus je hoeft niet perse van te voren te boeken, suc6, René :wink:

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Hertz Neverlost

    Zoals ik bij `Rand Mcnally´ heb aangegeven huren wij in Florida altijd een auto bij Hertz incl. Neverlost en ik kan je vertellen dat dit een uitkomst is, zeker als je zoals je van plan bent niets van te voren vastlegt. Doen wij ook niet en het is de manier om op de mooiste plekjes uit te komen....en daar helpt Neverlost zeker bij (en ik werk niet bij Hertz of zo. Maar vergeleken met zeker Alamo maar ook Avis is Hertz toch wel een stapje hoger....). Succes!
    Waar willen jullie naar toe gaan in Florida (ooskust, westkust, Keys?' Misschien heb ik nog wel wat tippies voor logeeradresjes

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Het TomTom navigatiesysteem werkt naar behoren. Er worden heel wat hotels/motels aangegeven. Verder kan je poi nog verder uitbreiden via de tomtom site.

    Als je bij Hertz een auto huurt met neverlost hoef je niet alles mee te nemen naar de states.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard TomTom

    Uit eigen ervaring kan ik je wel melden dat TomTom super werkt in de USA ! In ieder geval de moeite meer dan waard.

    MattRob
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    MattRob,

    als je TomTom gebruikt in USA, heb je daar speciale software voor nodig om hem te kunnen gebruiken in de USA?


    Puur uit nieuwschierigheid.... :-k



  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ja, je hebt TomTom USA nodig. Als je alleen de kaarten van Amerika koopt dan doet hij het niet. Volgens mij kan je ook los geen kaarten van USA kopen.

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Houten
    Berichten
    4

    Standaard

    Ik heb inderdaad al op Ebay en Marktplaats gekeken. Maar helaas. Er is er op marktplaats 1 die aanbied wat we zoeken, maar wil het alleen in een pakket met andere spullen verkopen, en dat vindt ik dat zonde van mijn geld.
    youandi van der gaag

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Jammer dat ze het niet op E-bay en Marktplaats voor je hebben.

    Ik geloof dat je ook al wist van 'Neverlost' van Hertz autoverhuur?

    Als je een auto huurt bij Hertz kan je er ook een routeplanner, 'Neverlost', bij huren voor 6 dollar per dag.


  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Houten
    Berichten
    4

    Standaard

    Dat is ook zeker iets wat we achter de hand houden, we hebben al een auto gereserveerd bij Hertz. Maar als we een goedkope TomTom USA kunnen krijgen heeft dat zeker onze voorkeur.
    youandi van der gaag



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •