Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 43 van de 108 EersteEerste ... 3341424344455393 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #421
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Garmin navigatiesysteem incl bij Alamo tip!

    Bij Wal*Mart kost een TomTom One V3 nu nog geen $150, dus minder dan €100; dat heb je er dus zo uit.

    Ga je voor nóg goedkoper, dan kun je zelfs al voor minder dan $130 een volwaardig navigatiesysteem kopen.

  2. Top | #422
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Garmin navigatiesysteem incl bij Alamo tip!

    Ik heb een Garmin Zumo en alleen al de software voor Amerika kost € 180. Ik heb een auto gehuurd met navigatie en de kosten voor het navigatiesysteem bedragen € 60 voor 14 dagen. Misschien kan ik de software voor mijn Zumo voordeliger kopen in de VS, maar wat ik tot nu toe heb gezien komt allemaal in de buurt van de € 180. We hebben de Zumo dan ook voor op de motor en soms gebruiken we hem in de auto. Ik denk dat de software daarom duurder is. Mijn werkgever heeft een TomTom ding en kocht voor € 35 de kaarten van de VS. Kijk, da's nog eens leuk.

  3. Top | #423
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Re: Garmin navigatiesysteem incl bij Alamo tip!

    We huren bij Hertz een auto met "Neverlost" voor mogelijkheden zie de volgende pagina : http://hertzneverlost.com/.

    Werkt snel maar is ook erg gebruikersvriendelijk. Je kunt zelfs in nederlands aanwijzingen krijgen.
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

  4. Top | #424
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Garmin navigatiesysteem incl bij Alamo tip!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lady-M Bekijk Berichten
    Ik heb een Garmin Zumo en alleen al de software voor Amerika kost € 180. Ik heb een auto gehuurd met navigatie en de kosten voor het navigatiesysteem bedragen € 60 voor 14 dagen. Misschien kan ik de software voor mijn Zumo voordeliger kopen in de VS, maar wat ik tot nu toe heb gezien komt allemaal in de buurt van de € 180. We hebben de Zumo dan ook voor op de motor en soms gebruiken we hem in de auto. Ik denk dat de software daarom duurder is. Mijn werkgever heeft een TomTom ding en kocht voor € 35 de kaarten van de VS. Kijk, da's nog eens leuk.
    Ik heb ook een Garmin en tijdens mn vakantie in april ben ik op zoek geweest naar een USA-kaart en die was nergens te verkrijgen, overal hadden ze alleen maar de update.
    Ik heb vd week de USA-kaart via E-Bay gekocht voor $ 104 (incl verzenden).

    Groetjes,
    Petra & Pieter

    Nog 3 maanden, 1 week en 2 dagen en dan gaan we weer !!

    Weblog Florida 2006 : http://penpe.blogspot.com/
    Weblog Florida 2007 : http://penpeintheusa2007.blogspot.com/
    Weblog Florida April 2008 : http://penpeintheusa-april2008.blogspot.com/
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #425
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Re: Garmin navigatiesysteem incl bij Alamo tip!

    De neverlost van Hertz kan wel gewoon typhoon lagoon ed. vinden hoor. Staat gewoon bij plaatselijke attracties en je rijd er zo heen. Super vinden wij.

    Groetjes Saskia

  6. Top | #426
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Garmin navigatiesysteem incl bij Alamo tip!


  7. Top | #427

    Standaard Re: TomTom

    Ik gebruik voor mijn navigatie in België, Nederland en Frankrijk een PDA (Windows Mobile 6) met daarop TomTom 6.
    De kaarten voor Florida voor versie TT6 heb ik reeds 'gevonden' en lijken 'offline' (dit is: zonder gps ontvangst) prima te werken, ik kan adressen ingeven, vooraf berekeningen maken e.d.
    Ik vraag me enkel af:
    - Gaat mijn TomTom, die ik altijd op het 'Europese' sattelietnetwerk gebruik, ook zonder meer werken op het 'Amerikaanse' sattelietnetwerken?
    - Kan ik in Florida de gewone 'sigarettenaansteker' gebruiken voor de voeding? Of komt er in Amerika een ander voltage uit deze stekker dan in Europa het geval is?

    Bedankt alvast!

  8. Top | #428
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: TomTom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timscheers Bekijk Berichten
    - Gaat mijn TomTom, die ik altijd op het 'Europese' sattelietnetwerk gebruik, ook zonder meer werken op het 'Amerikaanse' sattelietnetwerken?
    - Kan ik in Florida de gewone 'sigarettenaansteker' gebruiken voor de voeding? Of komt er in Amerika een ander voltage uit deze stekker dan in Europa het geval is?

    Bedankt alvast!
    Alle GPS satellieten zijn eigendom van de VS, dus dat werkt hetzelfde :-).

    Sigarettenaansteker is identiek met 12 volt.

  9. Top | #429
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: TomTom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timscheers Bekijk Berichten
    - Gaat mijn TomTom, die ik altijd op het 'Europese' sattelietnetwerk gebruik, ook zonder meer werken op het 'Amerikaanse' sattelietnetwerken?
    Het kan wel zijn dat het even duurt voor de satelieten de eerste keer gevonden zijn. Handig om je toch een beetje voor te bereiden welke kant je op moet rijden\\/\\/



  10. Top | #430
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: TomTom

    Sowieso als je de parkeergarage uitrijd duurt het idd even voor je een 'fix' hebt.
    Tip: zet alvast je GPS ontvanger een paar minuten aan voor je je huurauto instapt.

    Daarnaast opletten waar je je ontvanger neerlegt Tim, als ik 'm onder de voorruit deed, had ik geen signaal. De ruit was warmtewerend (en signaal blokkerend dus).
    Oplossing was 'm plaatsen in het dashboardkastje.

    Ik zit met dezelfde situatie. PDA/Smartphone met WM6 en TT6 en een losse ontvanger.

    Zet trouwens offline alvast al je favorieten erin van waar je heen wilt, scheelt veel tijd als je het hier al doet ipv daar te doen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •