Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 108 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #111
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: TomTom??

    Wij hebben in Florida ook gebruik gemaakt van tomtom, ik moet eerlijk zeggen dat ik blij was dat ik hem bij me had het is veel rustiger in de auto geen stress met zoekken usa kaarten zelf lezen is best moeilijk.En vooral savonds, de tomtom gebruiken is perfect ik ga volgend jaar weer naar amerika en dat is mischien het eerste wat ik in pak.

    Dennis

  2. Top | #112

    Standaard Re: TomTom??

    Nou Eric, vergeleken met koffers die niet of te laat aankomen valt het idd mee. Maar je weet, ik werk op SPL, en ik heb ze toch geregeld aan de telefoon hoor, de mensen waarvan eea uit de koffer verdwenen is. En niet alleen uit arme landen. Afgelopen week nog iemand met een overstap in JFK. Ik wil niemand bang maken, maar ikzelf neem iig nooit waardevolle spullen (fotocamera, mob. telefoon, etc) mee in de koffer.

  3. Top | #113
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: TomTom??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca Bekijk Berichten
    Nou Eric, vergeleken met koffers die niet of te laat aankomen valt het idd mee. Maar je weet, ik werk op SPL, en ik heb ze toch geregeld aan de telefoon hoor, de mensen waarvan eea uit de koffer verdwenen is. En niet alleen uit arme landen. Afgelopen week nog iemand met een overstap in JFK. Ik wil niemand bang maken, maar ikzelf neem iig nooit waardevolle spullen (fotocamera, mob. telefoon, etc) mee in de koffer.
    OK, uiteraard kan het een keer gebeuren, maar één op de hoeveel?
    Per dag tienduizenden reizigers, en dan bv. een keer in de week?
    En verder, wie zegt me dat die mensen de spullen niet op de hotelkamer vergeten zijn?
    Maar natuurlijk, overal zijn oneerlijke mensen, en zal best wel eens iets verdwijnen, maar over het algemeen is je ruimbagage erg veilig, terwijl handbagage regelmatig ergens blijft staan en vergeten wordt, ga maar eens kijken bij de afdeling gevonden voorwerpen op Schiphol....
    Dus ik denk dat de kans dat iets kwijt raakt misschien wel net zo groot is bij ruimbagage als bij handbagage....
    Maar iedereen moet gewoon zelf doen waar hij zich het lekkerste bij voelt, als je liever je waardevolle spullen bij je houdt, moet je dat zeker doen.
    Eric

  4. Top | #114

    Standaard Re: TomTom??

    Natuurlijk moet iedereen gewoon doen waar hij zich het lekkerst bij voelt.
    Maar om er nog ff op terug te komen:mrgreen: Het verschil met ruim- en handbagage: handbagage ben je zelf verantwoordelijk voor.

    En idd Lost&Found op Schiphol ligt vol met gev.voorwerpen en dit is nog niets eens de helft van wat er zoek raakt en nooit meer boven water komt.

    Door de ervaringen die ik elke dag hoor ben ik altijd weer blij als mijn koffers op de band aankomen op plaats van bestemming. (tip: verdeel je bagage als je met meerdere personen reist over div. koffers)

    Om even een voorbeeld te geven: Als je toevallig afgelopen donderdag (mist) via LHR had moeten reizen ben je blij als je nu je koffers hebt. (er staan er nl. nog 100-en te wachten op hun eigenaar)

  5. Top | #115

    Standaard Re: TomTom??

    Ik zelf gebruik een Mio P350 (PDA) met MioMap en kaart voor Florida, deze is wat gedetailleerde dan TomTom. Ik gebruik beide versies na believen. Ze hebben elk hun voor-/nadelen.
    Waardevolle spullen neem ik zoveel mogelijk mee in de handbagage.
    1992: Ft.Lauderdale/Baltimore/Boston, 2004: Orlando, 2007: Rondreis Florida

  6. Top | #116
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard tomtom

    Hee sympathieke mede verslaafden: De volgende vraag borrelt in me op: de eerste 10 dagen zitten we op een vaste plek (KIssimmee) daarna gaan we rondtrekken, hoe nuttig is een tomtom of iets vergelijkbaars?
    Wie geeft raad??

    :idea:

  7. Top | #117
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: tomtom

    Wat wil je nu eigenlijk precies weten?
    Of TomTom het doet in Amerika ? Ja dus.
    Eric

  8. Top | #118
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard Re: tomtom

    Een Tomtom is zeker aan te raden, ook al blijf je op 1 plek.
    Je kunt op alles zoeken, dus ook restaurants en winkelcentra en dat is reuze handig hoor. En altijd de snelste weg weer terug.
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  9. Top | #119
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    36

    Standaard Re: TomTom??

    Ok, na al die verhalen over TomTom's toch maar eens in de winkel gekeken naar de prijzen van zo'n ding. Als ik er 1 zou kopen dan niet alleen met de kaart van Nederland, want ik rijd veel in Duitsland dus dat moet er ook minstens op zitten. De One in de duurdere versie was 389. Dan kost het downloaden van de kaart van Florida en op een kaartje zetten ook nog eens zo'n 140 euro. Bij elkaar dus 530 euro.
    De duurste versie van TomTom was 585 euro. Daar zaten dan alle kaarten van Europa, Amerika en Canada op. Plus dat dat een veel uitgebreider systeem is met filemeldingen ed.
    Maar dat is wel heel erg veel geld! En ik heb de oudejaarsloterij al weer niet gewonnen (al geef ik niet op hoor). Ik denk er nog heel diep over na.....

  10. Top | #120
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: TomTom??

    Als ik je wat mag aanraden: Ga voor de TomTom 910, dus de meest uitgebreide.
    Ik heb spijt van het feit dat ik de goedkopere heb genomen, nu heb ik heel Amerika erbij gekocht en voor iets extra had ik de complete gehad, met alle extra voorzieningen !!
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •