Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 70 van de 108 EersteEerste ... 2060686970717280 ... LaatsteLaatste
Resultaten 691 tot 700 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #691
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Navigatie kopen in Miami

    Bij deze compUsa heb ik ook opgevraagd of ze de refurbished TomTom op voorraad hebben en die hebben ze altijd voldoende liet de medewerker via de mail weten.
    Je kunt ze niet reserveren, wel vooruit kopen via CC kennelijk.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #692
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Navigatie kopen in Miami

    Heb een paar weken geleden een Tom Tom XL gekocht via Site-to-store van Wal*Mart. Model was alleen via de site te koop, kostte een kleine $ 85, in NL ongeveer het dubbele. Site-to-store werkt prima, alles (had nog wat andere electronica gekocht) lag keurig klaar. Thuis in NL de Tom Tom geupdate met de nieuwste kaart (gratis binnen 30 dagen). Site-to-store betekent wel direct betalen (bij aankoop via web).
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  3. Top | #693
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Navigatie kopen in Miami

    Site to store is wel interessant, je hoeft geen US-adres op te geven?
    Ze hebben nu bij Walmart namelijk TomTom en Garmin te koop vanaf 68 dollar. Met de huidige koers is dat dus 55 euro excl. tax.

    Hoeveel dagen duurt het verschepen ongeveer van het grote magazijn van Walmart (hoe groot zal dat wel niet zijn?!) naar de winkel?


    edit; 7-10 werkdagen... dat ga ik niet meer redden. Dan maar op de bonnefooi wat rondzoeken bij de 3 Walmarts in het 192-hoekje in Kissimmee. Want die van 68 dollar hebben ze niet 50 mile rondom de villa waar ik zit.

  4. Top | #694
    Regelmatige Bezoeker Phillostar's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Re: Navigatie kopen in Florida

    Ik ga het voor als nog proberen met de navigatie op mn mobiel en anders haal ik zo een refurbished geval bij CompUS (zit er 1 om de hoek van mn hotel in Altamonte Springs).

  5. Top | #695
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    8

    Standaard Re: Navigatie kopen in Florida

    Ik heb gister mijn TomTom op mijn HTC helemaal up to date gekregen.

    Zag dat je overigens voor ongeveer 50 euro ook de amerika kaarten op je europese tom tom kan zetten dat is ook niet de hoofdprijs dacht ik zo.

  6. Top | #696
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Navigatie kopen in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    edit; 7-10 werkdagen... dat ga ik niet meer redden. Dan maar op de bonnefooi wat rondzoeken bij de 3 Walmarts in het 192-hoekje in Kissimmee.
    Meestal is de werkelijke levertijd wel korter hoor - je zou het kunnen proberen als het maar een paar dagen verschil is tussen levertijd en jouw aankomst. Mocht het toch te laat zijn, dan kan je het item weigeren en krijg je je geld teruggestort. Wij hebben dit een paar keer gedaan voor een gedeelte van een bestelling en werkte prima - ze deden nergens moeilijk over.

  7. Top | #697
    Vaste Bezoeker arie van urk's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Urk NL
    Berichten
    65

    Standaard Re: Navigatie kopen in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten

    Hoeveel dagen duurt het verschepen ongeveer van het grote magazijn van Walmart (hoe groot zal dat wel niet zijn?!) naar de winkel?
    .

    Even totaal off topic..:-\"

    Als je via de I-95 rijd dan zie je bij de kruising met de Turnpike ( ter hoogte van Fort Pierce) een centraal magazijn liggen.

    De laatste keer dat ik daar was stonden er meer dan 1000 opleggers met goederen...

    Even voor de duidelijkheid een foto van Google Earth gepikt....



    8-)

  8. Top | #698
    Vaste Bezoeker metendiana's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    58

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    wij gaan zondag naar florida even een vraagje,hoorde dat je je navigatie systeem in amerika niet achter het raan mag plakken dat je hiervoor een boete kan krijgen,is dat zo:smile:
    gr mettin

  9. Top | #699
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Nee, is niet zo. In bepaalde staten wel, maar in Florida mag je 'm gewoon op je ruit plakken.

    Zit trouwens wel een 'maar' aan vast; hij mag niet in het midden van je ruit worden geplakt. Je zou het dus in één oogopslag moeten zien, zonder je hoofd te draaien. Soms zie je wel eens mensen 'm in het midden van de ruit plakken en dan kan je dingen over het hoofd zien. In California moet ie dan ook op een bepaalde plek zitten.

  10. Top | #700
    Vaste Bezoeker metendiana's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    58

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    bedankt voor de snelle reactie:smile:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •