Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 64 van de 108 EersteEerste ... 1454626364656674 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #631
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door parrot Bekijk Berichten
    of appaaraat opstarten voor je in stapt (je staat toch lang te wachten bij Alamo dus voordat je een auto hebt is Tom al klaar!)
    Dan ben je dus binnen, dat werkt niet

  2. Top | #632
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    45

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Oplossing:

    Zet iemand in de rij bij Alamo, loop even naar buiten doe je ding kom terug ga in de rij s taan en zie daar probleem opgelost. = "Manuele" multitasking en ja het werkt niet als je alleen bent........8-)

  3. Top | #633
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Ja, kan ik mijn zoon dan wel alvast naar buiten sturen met dat ding.

  4. Top | #634
    Vaste Bezoeker 2lingmams's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    75

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Of het kan gaan zoals bij ons.:mrgreen:

    Eerste keer naar Florida dus vlak voor de vakantie een zeer uitgebreide TT met USA erop gekocht.
    Helaas dus voor de vakantie niet gebruikt en al helemaal niet de beschrijving gelezen.

    Komen we aan na tig uur reizen, volledig in shock van vermoeidheid en alle nieuwe indrukken en niet te vergeten 2 verschrikkelijk moeie 5 jarige jongetjes.
    Eindelijk in de huurauto en nu de TT aan en naar ons bedje in het Disney Movies All Star hotel.
    Maar wat is dat...... TT weigerd :roll: met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen.
    Zou hij per ongelijk aan gestaan hebben en nu leeg zijn????
    In het hotel aangekomen, na de hele goede en duidelijk Disney borden te hebben gevolgd, TT opladen maar.
    Helaas nog steeds geen contact.
    Wat bleek, na al die schokken van de reis moest hij, met een paperclip aan de achterkant, gereset worden:twisted:

    Moraal van het verhaal??????

    TT mee naar Florida is héél handig, we hebben er uiteindelijk heel veel plezier aan gehad.
    Maar zorg dat hij
    1) opgeladen is en
    2) neem een paperclip mee zodat je hem eventueel ter plekke kan resetten als hij totaal dienst weigerd:-\"

    Veel plezier en groetjes Patries

  5. Top | #635
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    45

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?

    Ja, Ja,

    Die Tommers hebben geleerd, maar helaas niet genoeg. De paperclip mag thuis blijven gelukkig. Tegenwoordig reset je door het ding aan de stroom te hangen (auto of stopcontact) en de aan/uit knop lang in te drukken.

  6. Top | #636
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard GSM met navigatie

    hallO

    Ik kan binnenkort een nieuwe GSM kopen want mijn contract loopt af. Nu wil ik er sowieso eentje met quadband voor t geval ik (bv) naar Amerika ga, wat 'toevallig' ook nog t geval is in 2010.
    Tegenwoordig zijn er veel GSM's met een navigatiesysteem er op/in/aan.

    Heeft iemand daar ervaring mee in Amerika?
    Tuurlijk kan ik een Vodafonewinkel binnen lopen en t idee lanceren maar het is nu helaas zadagavond dus de winkels zijn gesloten.

    dankjewel, mrloes

  7. Top | #637
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: GSM met navigatie

    Je hebt inderdaad nu veel telefoons met daarop een GPS antenne. En de navigatiesoftware die er vaak op zit is ook in Amerika te gebruiken, mits je de kaart hebt. De satellieten die je gebruikt zijn namelijk dezelfde.

    Ik heb zelf een smartphone (PDA-GSM) met een losse GPS ontvanger en dan TomTom 6 erop, maar in Miami zijn ze toch wel veel aan het verbouwen en merk ik dat er snel veranderingen zijn. Ik overweeg om volgende keer toch echt een TomTom bij de Walmart te halen met daarop de nieuwste kaart van Amerika.

    Maargoed, ik weet niet wat jij voor een telefoon wilt betalen (ook incl. abonnement). Ik koop liever los een TomTom voor bijv. 120 dollar en neem een sim only abonnement met een goedkope simlockvrije telefoon die kan bellen, smsen, een foto maken en een mp3 kan afspelen. Dan betaal je per maand misschien 8 euro abonnementskosten. Die telefoon die je namelijk 'gratis' krijgt, betaal je toch altijd wel terug + een beetje extra geld.

  8. Top | #638
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: GSM met navigatie

    hi

    Ik heb nu een abonn van 22,50 E p/mnd en da's voldoende. Ben altijd klant geweest bij Vodafone en heb de laatste jaren altijd een Samsung gehad, liefst een slider, altijd een 2-jarig abonn.

    Als een soort van principe wil ik 0,00 E betalen voor een nieuw toestel omdat ik een vaste/trouwe klant ben van Vodafone maar ik weet dat die redenatie voor de providers niet altijd logisch is ...

  9. Top | #639
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    12

    Standaard Re: GSM met navigatie

    Vorig jaar met mijn htc cruise rondgereden in florida en dat ging prima!
    Zorg natuurlijk wel dat je de laatste kaart erop hebt staan!

    Gr.

  10. Top | #640
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: GSM met navigatie

    Vaak krijg je wel een toestel voor 0,00, zo lang je maar een 2 jarig abonnement neemt en misschien moet je dan eerder rond de 27,50 zitten. Ik ben niet zo heel erg thuis in de GSM wereld, maar ik vraag me af hoeveel slidephones een GPS antenne onboard hebben. Het zijn meestal de iets grotere toestellen.. denk aan de Nokia N-serie, Sony-Ericsson Experia X1, HTC telefoons enz. maar volgens mij heb je op de TforTelecom en Phonehouse websites wel 'configurators' waarop je kan kiezen wat een telefoon moet hebben... dan vink je 'GPS' alvast aan. Moet je wel opletten dat het geen A-GPS (assisted GPS) is, want dan moet je ook een data-abonnement hebben en ik denk niet dat jij in Amerika een Nederlands data abonnement wilt gebruiken vanwege de hoge kosten.


    Geef mij maar een eenvoudige simlockvrije telefoon die ik ergens koop, simonly abonnementje en ik koop in Amerika wel een losse TomTom of Garmin met de kaart van de hele VS erop. Maarja, dat ben ik en de meesten denken toch wel anders. :mrgreen:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •