Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 100 van de 108 EersteEerste ... 50909899100101102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 991 tot 1.000 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #991
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    21

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    De toelichting van Meh1965 klopt: je koopt bij Sygic (in ons geval) heel Noord-Amerka. Maar omdat de (niet altijd zo)smart-phone een beperkt geheugen heeft download je alleen die staatkaarten die je nodig hebt. Ga je op een ander moment naar een andere staat, dan kun je die alsnog downloaden. Ook al heb je inmiddels een nieuwe telefoon.
    Florida 2013: http://familiemaas013.blogspot.nl/
    Alle andere reizen (Zuid Afrika, Ijsland, Canada en Utah & Arizona: familiemaas.waarbenjij.nu )

  2. Top | #992
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Bij Sygic koop je één malig ene "lifetime" abonnement op de kaarten. Ik heb zelf meteen "WORLD" gekocht omdat het toch niet duur is. Je kan dan thuis via wifi de kaarten naar keuze downloaden. Voor de USA geld: 1 kaart per staat dus mooi om ruimte te besparen. Als je de kaart gedownload hebt kan je je internet uitzetten en toch kan je prima navigatie gebruiken. Het zijn (als ik het goed begrijp) exacte dezelfde kaarten die TomTom gebruikt en je hebt ook meteen lifetime updates. Zeker als je toch al een 'goede' telefoon hebt is het helemaal niet duur! Een mooie houder (paar euro bij de Action) en een auto-usb-lader (wederom paar euro bij de Action) er bij en je bent helemaal klaar!

    Ik heb zelfs het geluk gehad nog extra korting te krijgen bovenop de nu al geldende korting. Ik heb geen idee of de code nog geldig is maar niet geschoten is altijd mis.


    Code voor extra korting:

    1458554694429

    Zo heb je bijvoorbeeld de "WORLD" kaart voor €47.24 (origineel 89.99, zomerkorting 62.99)

    edit2:

    En inderdaad, je KOOPT heel de US en je kan dan per staat aangeven of je de kaart wel of niet wil downloaden.

    edit 3:

    de code

    6298910740762

    is geldig voor "real time traffic" en geeft 30% korting daar op!
    Laatst gewijzigd door Mattie; 21-08-13 om 19:56.

  3. Top | #993
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Navfree is helemaal gratis.
    Je hebt wel een Europese en een US editie.
    Bij de US editie dien je per staat de kaart te downloaden.
    Gebruikt daarna ook geen enkele bit meer van je dataverbinding.

  4. Top | #994
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Excuseer

    Probeer het eens met deze

    1458554694429

    Zo heb je bijvoorbeeld de "WORLD" kaart voor €47.24 (origineel 89.99, zomerkorting 62.99)

    edit:

    de code

    6298910740762

    is geldig voor "real time traffic" en geeft 30% korting daar op!

    edit 2:

    LET OP voor dat real-time traffic heb je natuurlijk WEL een internet verbinding nodig!
    Laatst gewijzigd door Mattie; 21-08-13 om 19:59.

  5. Top | #995
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Voor 67 euro ($80 of $85 aanbiedingen komen regelmatig langs) kun je de Lumia 520 AT&T versie kopen (geen abonnement) hierop zit turn by turn navigatie (offline) gratis in, de kaarten die je wilt even downloaden via wifi.

    Dit is 1 van de goedkoopste en veelzijdige navigatie oplossingen aangezien je alle kaarten van de wereld gratis kan downloaden en deze zonder dataverkeer kan gebruiken.

    Los van bovenstaande voordelen kun je er ook nog mee bellen/mailen/whatsappen etc.

  6. Top | #996
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Ik heb Sygic alle regionen nu op mijn Ipad gezet en de kaart van Nederland en Florida gedownload. Marr ik heb niet hoeven te betalen. Waar zou ik kunnen vinden dat je dit tijdens een proefperiode gratis mag gebruiken? Bij het installeren van de app heb ik dit niet gelezen maar ja ik ben blond!

  7. Top | #997
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: [Gevraagd] navigatie met kaart florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Byppie Bekijk Berichten
    Nav tips op dit forum heb ik ook Sygic aangeschaft, en dat is een erg goede tip gebleken. Ergens waar je wifi hebt haal je de app en de kaart van de staat die je bezoekt op. Die kaart kost geld, maar de prijs vond ik, in vergelijking met de prijs van een TOmTom of Garmin, nogal meevallen. Daarna gebruikt hij (getest en zelf geconstateerd op de telefoonrekening;-)) gegarandeerd geen data om de route te bepalen.
    Duidelijke instructies, instelbaar op mijlen en kilometer, ze weet altijd de dichtsbijzijnde steakhouse te vinden en is makkelijker te hanteren in een onbekende stad dan een los TomTom apparaat. "tante sytske" is hier prima bevallen;-)
    Helaas heb ik minder goede ervaringen met Sygic. Ik wilde dit ook gaan proberen omdat ik voor de aanschaf van een nieuwe navigatie stond.
    Programma gedownload, kaarten erbij, installatie etc. ging allemaal probleemloos.
    Echter:
    Het viel me gelijk al op dat de plaatsbepaling erg onnauwkeurig was terwijl ik echt genoeg satelieten had (8 van de 12). Ook vond ik het programma traag terwijl ik toch een snelle smartphone heb(1.2 dual).
    Diverse instellingen geprobeerd maar dit leidde niet tot verbetering. Ik heb dan ook de gok maar niet gewaagd en toch maar een TT aangeschaft.
    Later ook nog eens in California gestest maar ook hier dezelfde problemen.
    In reviews over Sygic ben dit ook wel tegengekomen maar darentegen zijn er ook hele goede ervaringen.
    Tja wat is wijsheid....
    Ik houd het bij de TT

  8. Top | #998
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Vraagje over Sygic: wat gebeurt er als ik een andere telefoon krijg ? Waar is mijn lifetime abonnement aan gekoppeld? Sygic heeft ons in Florida dit jaar ook goed geholpen. 7 dagen free trial op mijn mobiel en 7 dagen free trial op mobiel jongste zoon.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  9. Top | #999
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hockey Bekijk Berichten
    Vraagje over Sygic: wat gebeurt er als ik een andere telefoon krijg ? Waar is mijn lifetime abonnement aan gekoppeld? Sygic heeft ons in Florida dit jaar ook goed geholpen. 7 dagen free trial op mijn mobiel en 7 dagen free trial op mobiel jongste zoon.
    Gewoon inloggen op je sygic account en het werkt weer

  10. Top | #1000
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: navigatie te koop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door judith321 Bekijk Berichten
    Het is eenGarmin Nuvi 50 LM
    Ik heb hem zelf ook vorig jaar aangeschaft, en als je regelmatig de gratis lifetime mapupdates binnenhaalt heb je er een prima navigatiesysteem aan.
    ( Dus wel even zorgen dat je ook de GARMIN-accountgegevens erbij krijgt )
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-09-13 om 17:18.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •