Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 108 EersteEerste ... 3644454647485696 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #451
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    6

    Standaard Re: Garmin navigatiesysteem incl bij Alamo tip!

    Overigens: ook bij TomTom met Amerika kaarten is het vaak handig om adressen te weten. Het aantal restaurants en attracties dat er standaard als POI in staat is redelijk beperkt. Dus check ff dag van te voren op een Internet PC het adres waar je naar te wil, scheelt een hoop ergernis.

  2. Top | #452
    Regelmatige Bezoeker usa66's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Assen
    Berichten
    31

    Standaard TomTom kaart

    Ik overweeg om de TomTom mee te nemen op vakantie, maar na aankomst in Orlando een SD kaartje van USA te kopen. Wie weet adressen (Kissimmee) en prijzen? Of is dit geen goed idee en moet ik het hier downloaden? Heb al op de site van TomTom gekeken, maar lijkt me een beetje ingewikkeld allemaal. Ben wat dat betreft niet zo technisch..

  3. Top | #453
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: TomTom kaart

    Geen kwestie van techniek.
    Gewoon goed lezen wat je moet doen en eventueel de servicelijn van TT bellen. Het lukt dagelijks duizenden mensen.
    Je hebt dan het voordeel, dat je thuis al adressen kunt progammeren en routes bekijken plus dat je, na aankomst, gelijk naar je hotel of villa wordt gelootst.
    Succes
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-02-09 om 14:46.

  4. Top | #454

    Standaard Re: TomTom

    Dus als ik je verhaal zo lees dat gaat het prima met de TomTom G0 910. Ik ben zelf namelijk in het bezit van zo'n ding. Alleen nu heeft een vriend van ons aangeboden om de TomTom 930 te mogen lenen.8-[

    Qua rijden is het goed te doen? of zijn er ook wel eens adressen die je echt moet zoeken?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-02-09 om 14:46.

  5. Top | #455
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: TomTom

    De 910 werkt er prima. Bovendien kun je nu (deze maand nog) voor €30 een update van de Zuid-oost USA kaart kopen op www.tomtom.com

  6. Top | #456
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    4

    Standaard Re: Tom Tom One

    Even een vraagje over mijn tomtom...

    volgens mij zit er helemaal geen sd kaartje in de mijne en is er ook geen ruime om er een kaartje in te stoppen.. kan dit kloppen? Op mijn versie staat benelux geinstalleerd. kan ik dan nog wel south east vs erbij installeren?

    alvast bedankt.

    Peter

  7. Top | #457
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Tom Tom One

    Ik zou op de site van tomtom je type van je tomtom opzoeken en nakijken of het mogelijk is om via een SD kaart of het intern geheugen mogelijk om om South East VS erbij te plaatsen.

    Groetjes,
    Susie One
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-02-09 om 14:46.

  8. Top | #458
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Tom Tom One

    Ik heb een TT1 gekocht in de US en daar een Beneluxkaart bijgekocht,het geheugen is nu bijna vol

    De TT1-(3th edition) heeft geen uitbreidingsslot

  9. Top | #459
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    delft
    Berichten
    6

    Standaard Tom tom doet het niet

    onze tomtom werkt niet in florida
    we hadden thuis vanaf de tomtom site de kaart van florida gedownload en nu hier in florida doet hij niets. we hebben van alles al geprobeerd maar we krijgen hem niet aan de praat. nu doen we alles met kaarten maar een tomtom is wel iets makkelijker
    heeft iemand nog tips of ervaring hier mee?

  10. Top | #460
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: tomtom doet het niet

    Ik weet niet hoe het met de Tom Tom is maar bij een Mio moet je de navigatie resetten zodat hij volledig opstart. Na een volledige opstart kun je dan kiezen welke kaart je wil gebruiken. Ik vermoed dat julie Mio nog op de Europa kaart staat ingesteld. Bij een Mio kan de aan / uit knop in drie standen waarvan een de reset stand is, misschien dat jullie TomTom ook zoiets heeft?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •