Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 73 van de 108 EersteEerste ... 2363717273747583 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 730 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #721
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida

    De pretparken kun je niet echt missen. Maar het is altijd handig om het in je TomTom te hebben staan. Hier kun je een POI bestand vinden met alle Disneyworld adressen en de andere pretparken: http://www.mousesavers.com/gps.html

    MouseSavers POI Categories and Contents

    Airport: Separate (and accurate) points for both Terminal A and Terminal B at Orlando International Airport. If you don't know which you are supposed to use, just pick the closest one. It's really one big terminal building with a north (A) and south (B) entrance. You can enter on either end to get to any gate or ticket desk, but possibly with some extra walking. All the on-property car rental lots are on both sides, and they don't care if you pick up from terminal A and drop off at terminal B. New: added Sanford Airport.
    Amusement Park: All the separate Walt Disney World main gates, major parks and water parks, plus Universal Orlando, SeaWorld, Discovery Cove, Busch Gardens Tampa Bay and Wet 'N Wild. New: added Aquatica Water Park.
    Car Rental: The airport drop-off locations for all the major rental car companies, plus the rental desks nearest Disney World and Universal. For rental at Sanford, all the rental car locations are in the airport, so just navigate to Sanford and follow the signs for rental car return.
    Drugstore: The Walgreens locations closest to Disney World and Universal. All are 24hr locations.
    Entertainment: Off-property dinner shows like Medieval Times and Pirate's Dinner Adventure; Cirque du Soleil and AMC Pleasure Island at Downtown Disney; Disney dinner shows like Hoop-De-Doo and the Polynesian Luau; and some miscellaneous locations like the Richard Petty Driving Experience. New: added Wantilan and Makahiki Luaus.
    Gas & Auto: All the Hess stations on Disney World property; a specific Hess station that is conveniently located where most people get on route 417 on the way to the airport; and the Disney World Car Care Center, where you can get gas or car repair.
    Golf: The five major courses at Disney World.
    Grocery: The nearest supermarkets to Disney World and Universal, plus an Albertsons recommended for stops on the way from the airport.
    Hotel: All hotels on Disney and Universal property, plus the MouseSavers Preferred Hotels.
    Medical: Nearby walk-in urgent care facilities and hospitals with 24hr emergency services.
    Restaurant: All the Disney restaurants that take reservations, a handful of additional counter-service restaurants, all the restaurants at Downtown Disney, and a few recommended off-property restaurants.
    Services: A miscellaneous group including the SunTrust bank at Disney World; health spas; the Disney Wedding Pavilion; the main Disney World kennel and lost-and-found; the nearest library; and shipping centers like FedEx, UPS and the US Post Office.
    Shopping: Stores in local outlet malls offering Disney merchandise, the major stores at Downtown Disney, and the nearest Costco.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #722
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida

    @ Njit, bedankt voor je snelle reactie, ik ben nu bezig met het downloaden en installeren van de VS-kaarten, ben benieuwd of het allemaal goed gaat ops: Daarna ga ik eens naar de POI kijken, of me dat ook lukt hahaha. Heb al zoveel adressen opgeschreven ook van de malls e.d. maar is helemaal makkelijk als ik alles in de TomTom heb staan...

    Het is inmiddels allemaal gelukt, ook in TomTom home stonden een hoop POI, dus helemaal happy \\/
    Laatst gewijzigd door Lyn; 11-08-10 om 15:04. Reden: Gelukt

  3. Top | #723
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida

    .................Ik wil alvast een hoop addressen onder favorieten gaan plaatsen, maar nu kom ik steeds andere adressen tegen van de parken en resorts ( daar hebben we ook een restaurant gereserveerd ) Iemand een idee waar ik deze kan terug vinden ??...............



    Google is je vriendje in deze.
    Via Google een adres van hotel e.d. achterhalen. Goed opletten, dat het het goede hotel en plaats is, verschillende namen komen meerdere keren voor in de US.
    Invoeren in de favorieten en ter plaatse je verstand gebruiken. Je bent altijd in de buurt, maar misschien moet je een parkeerplaats, paralelweg ofzo oprijden.

    Knaapje

  4. Top | #724

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida

    Ik ben momenteel in Florida. Wel handig om een navigatiesysteem te hebben. Volgens mij kan je dat beter hier kopen. Ik heb zelf een kleine Garmin-Nuvi gekocht bij Wal-mart voor dollar 63 (incl.tax) met pre-loaded kaart van north-America. Lader via pc-usb of 12v car-outlet.

  5. Top | #725
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    3

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida

    Hoi,

    Ik had al een TomTom met Europakaart erin. Nu heb ik via de TomTom site de kaart van Noord Amerika en Canada (kleine meerprijs) gekocht. Was een aanbieding die nu nog geldt.

    http://www.tomtom.com/products/maps/...php?D=27&M=660

    Werkt prima!!

    Arno

  6. Top | #726
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida

    Garmin voor 63 dollar? Zeker met verouderde kaart. Check even via 'Kaartinfo' bij de instellingen je kaartnummer. Nieuwste versie is 2011.20. (ja 2011, geen typfoutje, zo werkt Garmin). Ben wel benieuwd wat je voor 63 dollar krijgt want dat is écht een koopje!

  7. Top | #727

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida

    Jawel 63 dollar Garmin 1250 T (refurbish maar werkt goed). Non refurbish is ie 125 dollar. Kaart 2010.10... Gereden in Bradenton, Miami, Tampa, Clearwater en Orlando (alles kunnen vinden zonder problemen)
    Magellan kan je al voor 45 dollar kopen. Dus allemaal goedkoper dan een kaart van Tom Tom of huren van een Never lost.

  8. Top | #728
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Amsterdam ZO
    Berichten
    26

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida

    Dit jaar niet naar Florida (maar de westcoast), maar wel een oogje op een navigatie-systeem. Lekker via walmart.com bestellen en dan oppikken in de winkel:

    http://www.walmart.com/ip/TomTom-XL-...gator/14314011

    Nog geen 65 euro voor een TomTom met de US maps erop , goedkoper dan 1,5 week er eentje te huren bij je auto.

    Bij site-to-store alleen rekening houden dat het even duurt voor het 'klaar ligt' en dat men het maar 3 weken daarna vast houdt. Ga het gewoon 2-3 weken voor de tijd bestellen. Als je het niet oppikt krijg je je geld terug (zie ervaringen elders op dit forum).

  9. Top | #729
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida

    @Gulfcoast; Ah, refurbished. Wou net zeggen, de goedkoopste nieuwe Garmin begint vanaf +/- 100 dollar. Ook nog niet duur. Ben alleen benieuwd of de refurbished systemen ook worden geleverd met de nieuwste versie van de kaart.

  10. Top | #730
    Vaste Bezoeker liesje1967's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    114

    Standaard Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida

    Wij hadden onze eigen navigon meegenomen, kaart van noord amerika hier thuis gekocht en gedownload, werkte geweldig.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •