Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 55 van de 108 EersteEerste ... 545535455565765105 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 550 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #541
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    10

    Standaard Re: Points of Interest voor TomTom

    Nee, dat is dus nu net het vervelende. Ze zorgen dat de kaart makkelijk op een SD kaartje van 1 Gig past, en er zelfs nog wat ruimte over is.
    Maar de nieuwe tom tom beschikt enkel over een intern geheugen van 2 gig, waarvan initieel al 1.4 wordt ingenomen door Central & Western Europe, en verder door stemmen en allerhande.
    Ik heb eerst een aantal stemmen verwijderd, en netjes een back up van gemaakt, maar dan verliest een mens zijn zorgvuldigheid (geheugen van mijn laptop was ook bijna vol) dus ben ik gaan deleten. Met het reeds vermelde gevolg…

    Nuja, ik blijf zoeken, en anders doe ik het maar met de gedeelde poi die ik overal een beetje bij elkaar zoek.

    Dus voor zij die een TOM TOM XL kopen, let op, intern geheugen is niet altijd beter dan een SD Kaartje…

    Yalika
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-05-09 om 15:39.

  2. Top | #542
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Points of Interest voor TomTom

    Ik weet niet of je bij TomTom de software nog een keer opnieuw kunt downloaden?
    Misschien even een telefoontje aan wagen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #543
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Points of Interest voor TomTom

    Om de reden van een SD kaartje heb ik ook gekozen voor de GO 720 ipv de XL toen ik anderhalf jaar geleden een nieuwe TomTom gekocht heb.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #544
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Points of Interest voor TomTom

    De One XL van mijn schoonouders ondersteund gewoon SD kaartjes. Maar het is wel OF SD OF intern geheugen. Als je er een SD kaartje instopt dan moet daar ook de TomTom software op staan..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #545
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    10

    Standaard Re: Points of Interest voor TomTom

    Hi,

    Goed idee, ik heb een mailtje naar de tom tom klantenservice verzonden, eens kijken wat ervan terechtkomt.

    Groet
    Yalika

  6. Top | #546
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Points of Interest voor TomTom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    De One XL van mijn schoonouders ondersteund gewoon SD kaartjes. Maar het is wel OF SD OF intern geheugen. Als je er een SD kaartje instopt dan moet daar ook de TomTom software op staan..
    Ik weet dat TOMTOM op een gegeven moment gestopt is met het leveren de ONE in alle soorten met een sd slot. Ik weet niet of dat nu zo is maar ten tijde, 1,5 jaar geleden, dat ik de GO 720 kocht was dat wel het geval.

    De oude modellen van de one en one XL hebben inderdaad een sd slot ipv een intern geheugen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #547
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Points of Interest voor TomTom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    De oude modellen van de one en one XL hebben inderdaad een sd slot ipv een intern geheugen.
    De One XL heeft intern geheugen EN een SD-slot. Maar hij kan maar van 1 tegelijk gebruik maken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #548
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    10

    Standaard POI in Tom Tom

    Hi,

    Ik heb een Tom Tom kaartje van USA/Canada aangeschaft. Het is me gelukt om mijn Tom Tom eindelijk aan de praat te krijgen, maar als ik de nuttige plaatsen/points of interest open, dan zie ik enkel Car Repair Centre en Petrol Stations. Hebben jullie dit ook, of krijgen jullie andere nuttige plaatsen te zien zoals parkings enzo?

    Bedankt
    Yalika
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 12-05-09 om 21:28. Reden: verplaatst naar bestaand topic van dezelfde schrijver

  9. Top | #549
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Points of Interest voor TomTom

    Heb je al geprobeerd om in het scherm met de POI-iconen op de pijl rechtsonder te drukken? Als het goed is kom je dan in een overzicht met alle beschikbare POI's terecht...

  10. Top | #550
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard tomtom kaart

    Weet iemand waar ik een goedkope tomtomkaart kan kopen voor amerika en Canada?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •