Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 35 van de 35

Onderwerp: Tanden bleken

  1. Top | #31

    Standaard Re: Tanden bleken

    Vorig jaar staan kijken bij de Sawgrass Mills, maar durfde het niet aan! Die Crest Extra Whitening tandpasta is inderdaad erg lekker, en na een week of 3 zie je echt wel resultaat! Onze voorraad is al lang op, maar gelukkig kunnen we vanaf donderdag weer inslaan.....

    Theo

  2. Top | #32
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Tanden bleken

    Het begint ook te kriebelen om alles "in te slaan ...."
    Love to Travel

  3. Top | #33

    Standaard Re: Tanden bleken

    ik ben een half jaar geleden naar NY city gegaan en heb daar mn tanden laten bleken... ze waren echt super mooi en wit na de behandeling en de 2 weken daarna waren ze ook echt mooi.. maar na een paar weken werden ze weer wat donkerder... na een maand had ik het gevoel dat ze niet echt meer zo wit waren.. ik had van die crest stripes gehaald en geprobeerd, maar na 2x dat te hebben gebruikt waren mn tanden echt super gevoelig geworden. nu was ik alweer een tijdje in nederland, ik had besloten om maar gewoon hier mn tanden te laten bleken bij zo'n praktijk. ik ben na een praktijk gegaan te utrecht, zo'n behandeling kostte 149euro en ik moet zeggen ze zijn ook nu weer super wit geworden... het is n paar weken geleden en nog steeds zijn ze super wit.. dit is ook echt een aanrader als je gewoon in NL je tanden wil laten bleken.

  4. Top | #34
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Tanden bleken

    Ik ben een even nieuwsgierig, zijn er nog mensen die de laatste jaren hun tanden hebben laten bleken in Florida? En wat is dan jouw ervaring? En waar heb je dit laten doen?

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Tanden bleken

    Ik ben wel nieuwsgierig naar tanden bleken in het algemeen in Amerika.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •