Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 95 van de 106 EersteEerste ... 45859394959697105 ... LaatsteLaatste
Resultaten 941 tot 950 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #941
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Ik zit al een tijdje mee te lezen maar toch snap ik er nog helemaal niets van..
    Ik zie dat mensen op een bepaald hotel bieden..maar dat kon toch helemaal niet?

    Want hoe kan je er nou achter komen op welk hotel je gaat bieden?
    Ik heb ook een aantal hotels gezien waar ik wel zou willen verblijven maar je heb toch dan maar weinig kans om daadwerkelijk dat hotel te krijgen?

    Ik wil bijvoorbeeld in Bonita Springs dat Hyatt Coconut resort.. dat is een 4+ sterren resort maar bij Priceline staat die categorie er niet bij..
    Laatst gewijzigd door damian08; 04-07-12 om 14:09.
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  2. Top | #942
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Als ik jouw bericht lees denk ik dat je je nog niet erg verdiept hebt in priceline.
    Als dat wel zo was zou je wel weten hoe men er achter kan komen op welk hotel je kans maakt.
    Lees de eerste pagina van dit topic maar eens, daar haal je al een hoop info uit.

  3. Top | #943
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Ik heb de eerste 40 pagina's al een paar x gelezen (volgens mij gaf ik al aan enige tijd mee te lezen) en alle pagina's van de laatste 2 jaar ,zit op Priceline zelf, biddingtraveler..
    en nee ik kom er niet uit.

    Vind het een beetje een vreemde post en kan hier dus niks mee.
    Ik zou niet om hulp vragen als het niet nodig is
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  4. Top | #944
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Echt weten welk hotel je krijgt is een zeldzaamheid.
    Als je goed bekend bent met het systeem en de lokale hotels kan je aan de hand van de beschrijving en de behaalde resultaten wel vaak met redelijke zekerheid inschatten wat je krijgt.
    Het blijft echter altijd een gok. Er kan plotseling een nieuw hotel deelnemen wat nog niet eerder verschenen is.
    Kiezen voor een bepaald hotel moet je dus met een (grote) korrel zout nemen. Je kunt ook verrast worden en je zit eraan vast!!

    Ben je wat flexibel, blijft een mooi systeem en je kunt er vaak een aanmerkelijk voordeel mee behalen.
    Kijk wel uit welke kosten erbij komen en dat je niet teveel biedt.

    Ik heb bijv. zelf weleens een lastminute voor het Hilton Daytona beach voor zo'n $ 50 p.k.p.n. voor 2 nachten gekregen.
    Komen er kosten voor Priceline bij, tax, valet parking en internet totaal kom je dan toch op zo'n kleine $ 100 p.k.p.n. wel iets om rekening mee te houden.
    Desalniettemin een prachtig hotel voor nog steeds redelijke kosten (kreeg trouwens ook nog een kamer met front ocean view)

  5. Top | #945
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Zie het verband ook niet helemaal. Overigens zie ik op Biddingtraveler dat dit het enige 3*** hotel is in dit gebied. Dus kans is erg groot dat het dat hotel is. Gemiddelde bod is $54. Maar als jouw bod van $45 al direct de eerste keer werd geaccepteerd dan had het waarschijnlijk nog wel goedkoper gekund Je had 3 Rebid zones dus je had wat vaker kunnen bieden..

    http://www.biddingtraveler.com/price...weekdayrates=1
    Kijkend naar verschillende sites heb ik gezien dat een lager bod nog nooit is geaccepteerd. Ik had het al verschillende malen geprobeert maar geen succes. Vaak zie je dat als je de hotel site in de gaten houdt dat als de prijs op die site daalt er vaak ook kamers via priceline vrij komen. Op die manier heb ik over de jaren al vaak succes gehad.
    Kwestie van het spel spelen en er een beetje tijd in steken. Ook een soort van voorpret
    Laatst gewijzigd door Marco Tiel; 10-07-12 om 21:13.

  6. Top | #946
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damian08 Bekijk Berichten
    Ik wil bijvoorbeeld in Bonita Springs dat Hyatt Coconut resort.. dat is een 4+ sterren resort maar bij Priceline staat die categorie er niet bij..
    Ik heb dit resort al verschillende keren gewonnen voor circa 85 dollar. Fantastische deal! Ik probeer het al een kleine drie maanden maar nog geen succes.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-07-12 om 02:07. Reden: quote ingekort

  7. Top | #947
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    @Marco Tiel, oh ok dan zit ik dus te laag haha.. doe al een paar dagen rond de $70 a $75 maar nog geen geluk.
    Ik heb nog even de tijd gaan pas in Mei 2013..
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  8. Top | #948
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel Bekijk Berichten
    Ik heb dit resort al verschillende keren gewonnen voor circa 85 dollar. Fantastische deal! Ik probeer het al een kleine drie maanden maar nog geen succes.
    Eindelijk succes19 oktober TM 23 oktober voor 110 dollar per nacht. 25 meer dan andere keren maar mijn backupreservering was 169 per nacht dus ik ben tevreden.

  9. Top | #949
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Vandaag ook eindelijk gewonnen via Priceline. Eerst ging mijn keus uit naar Miami maar toch gaan kijken in Ft Lauderdale.
    Wij gaan in mei voor 2 nachten naar Sheraton Suites Plantation, geboekt voor $65 per nacht..
    Iemand ervaring met dit hotel?
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  10. Top | #950
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Wij zijn met zen vijven wat zijn mijn opties dan bij priceline .....kan ik op 2 kamers bieden in hetzelfde hotel of niet .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •