Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 81 van de 106 EersteEerste ... 3171798081828391 ... LaatsteLaatste
Resultaten 801 tot 810 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #801
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Ik heb begin februari voor oktober a.s. 2 kamers in Florida City de Ramada Inn via Priceline bemachtigd.
    Deze week in Bonita Springs via een bod rechtstreeks bij het hotel (Trianon Bonita Bay) ook voor oktober a.s. 2 superior kamers voor de prijs van een standaard kamer(resp. normaal $ 99 en $ 79) gekregen.
    Dit laatste was voor mij ook nieuw. Bijkomend voordeel is dan ook nog dat je geen Priceline fee hoeft te betalen.

    Dus ook ver van tevoren is er voordeel te behalen.

    Is er misschien een evenement in de buurt op de dagen, dat je probeert te reserveren?

    Knaapje

  2. Top | #802
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ConQuestador Bekijk Berichten

    Echter worden mijn biedingen constant afgewezen. Ik heb het vermoeden dat dit komt doordat ik nu al bezig ben voor half juni.

    Klopt dit vermoeden? Hebben jullie ooit gemerkt dat als je te ver van te voren via priceline wilt boeken dat het dan niet zo voordelig is? Of moet ik nu gewoon blijven proberen?
    Dit vermoeden klopt. Volgens Sheryl (de moderator van www.biddingfortravel.com) heb je de beste deals vanaf één maand voor de datum dat je wilt overnachten. Klinkt ook wel logisch want waarom zouden hotels al lang van te voren voor afbraakprijzen hun kamers aanbieden. Als je op bovenstaande website kijkt dan zie je ook dat de beste deals pas weken (zo niet dagen) voor de overnachtings datum wordt gehaald.

    Wij gaan eind April / begin Mei en ik heb me gelukkig nog redelijk in kunnen houden (2 hotels geboekt 8-[) Maar lastig is het wel !
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991


  3. Top | #803
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Zoals knaapje ook al aangeeft met zijn resultaten klopt dit niet, ik heb ook al vele malen ver van te voren de hotels die ik wilde hebben kunnen winnen via priceline. Echter zullen ze in bepaalde seizoenen langer wachten voordat de kamers via priceline worden aangeboden.

    Ook als er bepaalde evenementen zijn worden de kamers niet op priceline aangeboden, dus het is ook altijd zaak eerst bij de hotels te kijken of de prijzen in de periode die jij op het oog hebt duurder zijn dan anders. Als ze duurder zijn dan zijn er waarschijnlijk evenementen.

    Maar 1/2 jaar tot 3/4 jaar van tevoren heb ik geregeld kamers geboekt bij hotels zoals Hilton, Omni, Hyatt, en anderen.


  4. Top | #804
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Begin januari heb ik al kamers gewonnen bij Priceline voor eind october. We kregen Travelodge suites, 2 sterren, aan het begin van Key west voor $75 per kamer/nacht. Op de site van Travelodge TOEN (in januari dus) waren de prijzen vanaf $122. Kijk ik nu, dan zijn ze zelfs al $143.
    Reden? Vermoedelijk omdat dit weekend valt in de feestweek Festival Fest, wat we overigens toen nog niet eens wistenops:
    Dus ook vroeg boeken via Priceline loont.

  5. Top | #805
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Vandaag geboekt: 2 nachten Sheraton Suites Tampa Airport Westshore ,3½*, voor $50 pn. Van 1-3 september 2011. Normale prijs voor een kamer ligt tussen $122-$155
    Totaalprijs $120,70 oftewel €84 voor 2 nachten Tampa.
    Laatst gewijzigd door A.Hofman; 16-03-11 om 11:01.

  6. Top | #806
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Heyz,

    Net onze laatste hotel gewonnen via priceline! Voor 28 t/m 29 september (memorialweekend) in Fort Lauderdale. Het Sheraton Suites Plantation. Voor een bod van $60 incl tax $74.58. Erg happy mee!

  7. Top | #807
    Regelmatige Bezoeker denny's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    39

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Ook wij zijn Happy met Priceline.
    95 dollar geboden op 4* Crowne Plaza Hollywood Beach resort en geaccepteerd van 27 april t/m 29 april.
    Omgerekend ongeveer 68 euro per nacht!

  8. Top | #808
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    21

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Helaas, vluchten doe ik niet via priceline ... Gewoon heel goed zoeken op alle verschillende manieren (net zo'n spelletje als priceline dus) ... :-k
    OK dat blijf ik dan zo doen. Dank voor je reply....en complimenten voor je fraaie blogs! Hoe kan je toch zo veel tijd vrij maken om een foutloze blog te posten keer op keer? Ik weet dat je voornamelijk je ipad gebruikt...en daar koppel je rechtstreeks je camera aan, neem ik aan? En dan de droam: werkt wel top! En zonder taalfouten...super, hoor...een typfoutje is zo gemaakt, weet ik. Ga aub zo door en wellicht kom ik nog eens bij je terug voor een relevante vraag. Nooit aan Winter Park gedacht voor een volgende wintersportvakantie?
    Laatst gewijzigd door ABKtje; 12-04-11 om 12:22.

  9. Top | #809
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Oost-NL
    Berichten
    12

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Zojuist weer een hotel 'gewonnen' voor de komende vakantie begin mei:

    3*Holiday Inn op Key Largo voor $87,- ex tax/fees voor 1 nacht

    Voor de Keys is het toch lastig om via priceline iets te krijgen, wat écht scheelt. Dit scheelt slechts $23,- tegenover de 'advance purchase rate' van Holiday Inn zelf. Maar goed, alle beetjes zijn meegenomen, en dit hotel hadden we toch al op het oog.

  10. Top | #810
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    14

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    zo juist hotel via priceline gewonnen

    1e bod 65 $ 4* coral gables afgewezen
    2e bod 70 $ 4* coral gables afgewezen
    3e bod 75 $ 4* coral gables geaccepteerd

    het is het hyatt regency geworden

    periode 19/8 21/8 2 nachten 2 kamers totaal prijs incl tax 351,- $



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •