Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 106 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #51
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lia
    Help, wil mijn profile aanmaken, maar problemen met invoeren van telefoonnummer, iemand nog tips??????
    Gebruik de Amerikaanse notatie.
    dus zoiets als (155) 123 4321
    Dat accepteert de computer meestal wel.
    Eric

  2. Top | #52
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    16

    Standaard

    Dankjwel Eric,
    het is inmiddels gelukt, dus nu maar bieden!!!
    :lol:

  3. Top | #53

    Standaard op hotelkamers bieden via priceline

    Na het lezen van de vele succesverhalen en aandachtig alle tips bestudeerd te hebben dacht ik :laat ik het ook maar eens gaan proberen. Tot nu toe een grote teleurstelling.Bieden op een hotel bij ft lauderdale:ik heb inmiddels al $94 geboden, maar het bod is niet geaccepteerd. Ook een hotel bij miami airport is nog niet geslaagd. Ik wil daar graag in de buurt blijven en moet nu dus met steeds minder sterren gaan bieden. Nou ja over 72 uur weer nieuwe kansen.

  4. Top | #54

    Standaard FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Kan het ook zijn dat ik te 'vroeg' aan het bieden ben bij priceline? :?: . we gaan namelijk eind december begin januari en ik heb al diverse pogingen gewaagd en ben niet zuinig bij het bieden, maar tot nu toe is nog niets gelukt. :?:

  5. Top | #55
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Dat zal zeker wel een rol spelen ja. Als je op BFT.com kijkt, zie je wat andere mensen gelukt is en voor welke prijs. Daar zie je ook vaak dat het om biedingen gaat voor de komende maand.

    Dus gewoon rustig aan doen, en niet hoger bieden dan je wil gaan. Wij hebben dat voor onze vakantie in juli ook gedaan. Een aantal hotels hadden we al een aantal maanden van te voren, andere lukten pas de laatste week voor onze vakantie.

    Het kan uiteindelijk ook aan de periode liggen, rond de kerst kan ik mij voorstellen dat hotels lang wachten om aan Priceline kamers te geven, omdat ze hopen op veel mensen in die periode, die de hoofdprijs rechtstreeks aan het hotel betalen.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #56
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ik heb het eenmaal via Priceline geprobeerd, maar dat was een paar weken voor de vertrekdatum.
    Ik zou ook eens kijken op het Orlando Forum van Ben Zwaan, en het eens vragen aan MattRob, die is echt een expert in Priceline.
    Eric

  7. Top | #57

    Standaard FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Hartelijk dank voor jullie antwoorden. Ik ben gerustgesteld. Ik blijf het gewoon proberen. De aanhouder wint :wink:

  8. Top | #58
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    22

    Standaard Hyatt Regency Pier 66 via Priceline

    Jawel, de stoute schoenen aangetrokken en ons eerste hotel vanavond geboekt.

    Na veel leeswerk en de nodige ondersteuning van Mattrob (waarvoor dank!!) ingelogd bij Priceline en ons gebogen over een hotel wat ons de eerste drie nachten (waaronder Kerst) onderdak zou moeten gaan bieden. Aangezien we met kerst toch wel wat luxe willen gekozen voor een four star hotel in de zone fort lauderdale beach. Er zit daar maar 1 vier sterren hotel dus als newbies bij priceline kun je dan ook makkelijker werken als je bod geweigerd wordt.

    Uiteindelijk een reservation voor drie nachten a raison van 110 dollar p/nacht. Weet niet of we goedkoper uit waren geweest als we gewacht hadden maar als je op de site kijkt vragen ze 215 dollar :shock: :shock: per nacht voor die dagen.

    Dat opgeteld bij het feit dat er rond eind december een large swimming tournament plaatsvindt in Ft Lauderdale en het ook nog eens kerst is maakt dat wij in ieder geval die periode alvast onder de pannen wilden zitten en tevreden zijn met het behaalde voordeel.

    Ook de auto is geboekt (www.usareisen.de) wederom na een tip van mattrob in zijn weblog, dus de volgende stap is verdere hotels uit te zoeken en proberen de "dure" eerste nachten te compenseren met nog mooiere "bids"
    Priceline is in een woord GEWELDIG :!:

  9. Top | #59

  10. Top | #60
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    22

    Standaard

    Mmmmmm las dat feit op biddingfortravel daar was iemand die geen hotel te pakken kon krijgen.
    in ieder geval bedankt voor al die links....kan ik mijn dagindeling gaan volproppen met leuke trips

    Maarehh wat vinden jullie van de prijs??

    gr.stephan



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •