Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 106 EersteEerste ... 343515253545563103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #521
    Vaste Bezoeker huug & Astrid's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    69

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ik heb op 2 maart j.l. een winnend bod op priceline binnengekregen voor
    Tradewinds Sandpiper op St Pete's Beach voor USD 70,= excl kosten (USD 86,= incl)

    Volgens Priceline is dit hotel ***. Zijn grote broer; Tradewinds Islands Grand is ****

    Je kan aangeven als je doorklikt op St. Petersburg dat je een hotel in St. Pete's Beach wil.

    Veel succes !!

  2. Top | #522
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Priceline hotelboeking

    we hadden via Priceline een Best Western geboekt in Kissimmee.
    Nu komen we er achter dat dit betreffende hotel geen Best Western meer is, omdat het niet meer aan hun eisen voldoet. Priceline heeft nog niet op mijn email gereageerd met mijn vraag wat er nu gaat gebeuren.Ik kan nergens in hun voorwaarden vinden wat er in zo'n geval met de boeking gebeurt.Het betrof Best Western Maingate East.We blijven hier maar 3 nachtjes , maar het moet wel enigzins acceptabel zijn.
    Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?

  3. Top | #523
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: priceline hotelboeking

    Ik denk niet dat ik je vraag helemaal begrijp. Volgens mij maakt het niets uit of ze de naam veranderen. Dit hotel heb je "gewonnen" en hoe het heet maakt denk ik niet zo veel uit.

  4. Top | #524
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: priceline hotelboeking

    Het gaat niet om de naam, het gaat mij erom dat we op een 3* hotel geboden hebben en dat het volgens BW geen 3* meer is. Zij hebbben daarom dit hotel afgestoten.

  5. Top | #525
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: priceline hotelboeking

    Is idd vreemd. Op priceline komt het hele hotel niet meer voor maar bij Yahoo travel nog wel en daar is het nog steeds 3 xxx. Ben benieuwd of je antwoord krijgt van Priceline hierop.

  6. Top | #526
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: priceline hotelboeking

    Ik zou ook even op de e-mail wachten, als die niet komt zul je toch moeten bellen, en normaal gesproken worden dit soort incidenten keurig opgelost, ik heb zelf wel eens via hun geboekt, het hotel had mijn kamer weggegeven, dus daar stond ik.
    Ze hebben mij in een ander hotel ondergebracht dat vele malen beter was meer sterren etc.
    Wees niet ongerust.

  7. Top | #527
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Wageningen
    Berichten
    18

    Standaard Re: priceline hotelboeking

    Priceline volgt niet altijd de keten's eigen sterrenindeling. Het kan zo maar zijn dat dit hotel voor Priceline nog steeds *** sterren heeft. Daarbij is de naam van het hotel voor Priceline niet van belang: je hebt een hotel gewonnen in een bepaalde klasse, niet een specifieke keten.
    Zelf heb ik dat afgelopen jaar ook meegemaakt in San Fransicso: het hotel was ineens geen Ramada meer. De kwaliteit was er echter niet minder op geworden. Prima voor elkaar!
    Zelf snap ik de classificatie van hotels niet altijd: ik heb wel eens twee sterren hotels gehad die véél beter (en toch goedkoper) waren dan drie sterren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-08 om 08:00. Reden: quote eruit

  8. Top | #528

    Standaard boeken bij priceline

    :grin:Hallo,

    Even een vraag. Wanneer je bij priceline een prijs hebt ingegeven, moet je al je gegevens invoern. Is het zo dat je een keuze kunt maken uit welke hotels zij eventueel voor je hebben gevonden en moet je de betaling nog bevestigen of zit je er direct aan vast. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

    Wendy

  9. Top | #529
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: boeken bij priceline

    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar misschien kun je hier eens even kijken. Hopenlijk staat je antwoord ertussen.

    http://floridaforum.nl/showthread.ph...ight=priceline
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  10. Top | #530
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Net eerste boeking gedaan voor de zomervak. via priceline Hilton Miami downtown 2 nachten 50 dollar per nacht. Iemand er varing met dit hotel, schijnt 2007 geheel verbouwd te zijn met rooftop pool, uitzicht over de haven. parkeren beetje duur 25 dollar pd heeft iemand een goedkopere optie.

    Gr. Didier



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •