Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 106 EersteEerste ... 41495051525361101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #501
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    Wat is trouwens voor het Times Square gebied een redelijke prijs voor een 4 sterren hotel?
    Wel even buiten Florida, maar korter verblijf meer kans.
    Zie het als een soort van lastminute-boekingsysteem. Kort van tevoren en korter verblijf meer kans en goedkoper. Nu betaal je voor augustus nog de hoofdprijs. Gangbare prijzen voor 4 sterren Times Square zijn zo'n $ 400 a $ 600 per kamer per nacht incl .tax enz. Kijk maar eens op de sites van Hilton, (meestal nog 3 sterren) Marriot, Four Seasons.

    Knaapje.

  2. Top | #502
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rosalin Bekijk Berichten
    Hoera gelukt, na heel veel stress en steeds maar weer nalezen wat je ook alweer moet doen...eindelijk een bod wat geaccepteerd is.. en in het hotel waar we echt heel graag wilden zitten!!!
    Het four points by sheraton op int drive is het geworden.
    Ik geloof dat het niet echt super goedkoop is, maar via Holland international is het 104 euro per nacht en wij hebben het voor 67 dollar per nacht!!
    Vannacht heb ik voor mijn trip ook weer voor twee nachten "geboden" en voor $45 en $50 (+tax) twee nachten in het Sheraton gekregen.

    Ik merk nu wel dat je makkelijker / goedkoper hotels krijg als je maar voor één nacht biedt. Nadeel daarvan kan zijn dat je elke nacht een ander hotel hebt. Voor mij geen probleem: ik reis alleen en vind de verschillende hotel-ervaringen alleen maar leuk (kan ik jullie er lekker mee lastig vallen :evil.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #503
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Netjes :mrgreen: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #504
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Netjes :mrgreen: !
    Vond ik ook wel. Lijkt me een goed hotel, alhoewel - zoals bij alle hotels - de reviews erg uiteen lopen. Ik zie wel .... 't is maar voor twee nachten.

    Trouwens, die $ 50 voor de eerste nacht die ik "won" was eigenlijk een foutje. Ik was op de Disney World Vicinity aan het bieden oplopend vanaf $ 42 (Holiday Inn), en deed er toen de Universal/Seaworld regio bij, zonder eraan te denken dat de prijs daar wel eens lager kon liggen. En meteen de eerste keer raak natuurlijk. Dus voor de volgende (eigenlijk: de vorige) nacht maar $5 lager geboden en ... ook meteen raak! Mogelijk kan het dus nog beter = lager.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #505
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    17

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    He Michael wat leuk, wel ok dat je het "goedkoper" had dan dat wij ervoor hebben betaald!! Wij wilden daar echt heel graag naar toe dus waren we al heel blij dat we er nu goedkoper dan via "de gidsen' naar toe konden.

    Verder heeft onze priceline zoektocht nog 5 nachten Hyatt regency grand cypress opgeleverd voor 130 dollar per nacht ex. tax!!!!, wel duur maar ja in de gids, echt 157 euro p.p!!! Als laatste nog 2 nachten in de Embassy suites op int drive ook weer.

    Het is ons goed bevallen dat bieden wel heel spannend en ik geloof zeker dat hoe minder het aantal nachten hoe meer kans en hoe goedkoper het is.

    Wij zitten ongeveer gelijk in Orlando, ons schema is van 22-2 tot 25-2 in het Sheraton dan 5 nachten naat Hyatt grand cypress en dan van 01-03 tot 03-03 naar de Embassy suites en dan weer naar huis...
    Wanneer ben jij waar, behalve in de stadions...

  6. Top | #506
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Tsja, dat hele prijzencircus is één grote tombola, de ene dag is kan het tientjes goedkoper of duurder zijn dan de andere.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rosalin Bekijk Berichten
    Wanneer ben jij waar, behalve in de stadions...
    Zie mijn reisschema. Qua hotels nog niet compleet, dat is mijn "klusje" voor de komende weken. En veel zal ik niet in de hotels zijn ...8-[

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #507
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Probleempjes bij BiddingForTravel?

    Ik lees net deze post van GeoNit:
    Re: What happened to this site??

    As far as I know, BFT has been operating with just one part-time volunteer moderator (readymade) for the last several months.

    The Moderator's efforts are hampered because he is unable to access the hotel website lists, which are locked by the Administrator, who, except for a few days last year, hasn't posted in over a year.

    Another problem related to limited website moderation is that several of the BFT boards, such as the Las Vegas board, have become dysfunctional because too many registered users simply ignore posting guidelines.

    You can find a summary of major posting guidelines here:

    p198.ezboard.com/fpriceli...2227.topic

    Another problem with the BFT boards is the growing number of essentially worthless failed bid posts. Reporting a failed bid of $100 has no value for other researching the BFT boards if your post doesn’t also include at least one current hotel website rate for your stay to give your failed bid context. To obtain hotel website rates, registered users can either click on the individual pinned hotel website lists (albeit not current) at the top of each BFT hotel page OR by going through the website list of hotel chains here:

    p198.ezboard.com/fpriceli...D=26.topic
    Het zou jammer zijn als die website opgedoekt zou worden.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #508
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Mjah.. als de Admin ermee stopt dan kun je als Moderator ook weinig. En als de gebruikers dan ook nog niet meewerken dan duurt het niet lang voordat je er beter de stekker uit kunt trekken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #509
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Hey,

    Graag wat informatie. Ik heb gezien dat je naast hotels ook auto's kan reserveren via Priceline. Heeft iemand daar ervaring mee? Wat zijn aanvaardbare prijzen?
    En voor de hotels. Als je ziet naar New York. Daar liggen de prijzen voor een kamer in een 3* rond de 200-250$ hoeveel moet je dan bieden om een goede kans te maken?

    Er wordt hier ook vaak gesproken over reserveringen die geannuleerd worden. Zijn daar kosten aan verbonden? Gaan alle hotels daarmee akkoord? Moet je een speciale annulatieverzekering hebben? Moet je een bepaalde reden opgeven?

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden op mijn vragen.

  10. Top | #510
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ai Ai Ai, wat veel vragen over de verschillende onderwerpen mbt PL.
    Wellicht kunt u beter even de zoekfunctie gebruiken en zodoende antwoorden lezen op uw vragen. Dat werkt echt het makkelijkst, de meeste staan echt te lezen hoor, succes, Arie.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •