Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 50 van de 106 EersteEerste ... 40484950515260100 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #491
    Regelmatige Bezoeker stefie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    17

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huug & Astrid Bekijk Berichten
    Ik zou gewoon nog even wachten met bieden. Wij zijn vorig jaar ook in het Hyatt geweest en ik heb toen 80 dollar geboden en het bod was geaccepteerd.
    Wow, dat scheelt behoorlijk, hoe kort te voren begonnen jullie met bieden ?

  2. Top | #492
    Vaste Bezoeker huug & Astrid's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    69

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Wij hebben het Hyatt ongeveer een maand vantevoren geboekt.
    Ik kan je adviseren om het gewoon iedere week of twee weken te proberen tegen
    een lage prijs.

  3. Top | #493
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefie Bekijk Berichten
    Wow, dat scheelt behoorlijk, hoe kort te voren begonnen jullie met bieden ?
    Let op, dat je bij Priceline dus biedt op een ("un") hotel:
    in de opgegeven klasse
    in de opgegeven wijk(en)
    voor de opgegeven datums
    en als je bieding slaagt krijg je een scherm te zien met de totaalprijs incusief extra kosten als belasting en commissie
    als je dit bevestigt zit je eraan vast, wordt je creditcard gelijk belast en dan pas krijg je te zien welk hotel het is.

    Er is een kans dat je in het hotel nog wat bijkomende kosten moet betalen: resortfee($5 a 10 p.d.) telefoonkosten lokaal ($1 a 3 p.d.) of voor een kluisje of parkeren e.d.

    Je kunt dus perse NIET op een bepaald hotel bieden, dus niet op Hyatt , Hilton ofzo.
    Alleen de ervaren bieders kunnen het een beetje sturen door na te gaan welke hotels in deze klasse/wijk in het verleden biedingen geaccepteerd hebben maar het blijft een gok. Zie bijvoorbeeld: http://p198.ezboard.com/bpricelineandexpediabidding

    Wanneer je moet beginnen met bieden is ook een gok. Ik zie het toch als een soort lastminute boeking. Het hotel heeft kamers over en doet die via Priceline in de uitverkoop. Als er een convention o.i.d. in de buurt is zal je geen succes hebben. Als je te vroeg bent krijg je nog niets of betaal je teveel. Als je zelf flexibel bent met je plannen kan je het meeste succes behalen. Ik heb zelf in het naseizoen 1 week van tevoren voor minder dan de helft van de prijs op de diverse boekingssites geboekt, maar bij aankomst bleken beide hotels ook voor meer dan de helft leeg.

    Priceline is goed, degelijk en betrouwbaar en kan je veel voordeel bezorgen maar je moet weten wat je doet.

    Succes met bieden
    Knaapje

  4. Top | #494
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Als je via bijv. Priceline op kamers in Orlando wilt bieden of hoopt met kortingscoupons een goede prijs te krijgen, kan je eerst eens kijken op diverse Orlando sites of er bijv. een (grote) convention is. Je zult dan weinig kans hebben op korting, meestal zijn de kamers juist extra duur.

    Wat er in de buurt van de International Drive te doen is kan je o.a. hier vinden:
    http://www.occc.net/
    en hier: http://www.occc.net/

    Knaapje

  5. Top | #495
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    17

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Hoera gelukt, na heel veel stress en steeds maar weer nalezen wat je ook alweer moet doen...eindelijk een bod wat geaccepteerd is.. en in het hotel waar we echt heel graag wilden zitten!!!
    Het four points by sheraton op int drive is het geworden.
    Ik geloof dat het niet echt super goedkoop is, maar via Holland international is het 104 euro per nacht en wij hebben het voor 67 dollar per nacht!!

    Nu nog maar voor 7 nachten boeken. Al moet ik zeggen het geeft wel stress maar ook wel voldoening als je voor zo weinig ergens zit.

    Heeft iemand enig idee hoe het nu verder gaat, we hebben nu dus alleen die uitdraai van priceline. Zou dat voor het hotel voldoende zijn??

    We kregen trouwens de mogelijkheid om 3,2 of 1 extra nacht te boeken, helaas zat het vol.

  6. Top | #496
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rosalin Bekijk Berichten
    Heeft iemand enig idee hoe het nu verder gaat, we hebben nu dus alleen die uitdraai van priceline. Zou dat voor het hotel voldoende zijn??
    Ja hoor, dat is voldoende. Je hebt immers betaald en dus de uitdraai van bewijs van Priceline. Je kan alvast een emailtje of fax sturen naar het hotel om alvast je voorkeur voor een kamer te geven, bv king, of 2 queen, non-smoking, etc. Geen garantie dat je het krijgt, maar proberen kan geen kwaad. Weet je gelijk dat alles goed gegaan is met de boeking.

    Ik heb nog nooit gehad dat mijn boeking niet bekend was bij het hotel, maar ik heb het wel eens gelezen (risico heb je ook natuurlijk als je via andere boekings-site iets boekt).
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #497
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Precies de vraag die ik ook had,ik ben nu op 4 verschilldende plaatsten aan het boeken via Priceline zoals Savannah,Myrtel beach,Virginia beach,Washington.
    Was dus ook wel benieuwd en wat nu verder...dus thanks mattrob.

    Dennis

  8. Top | #498
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    ik kan via de zoekfunctie zo snel niets vinden, maar het kan zijn dat deze vraag al ergens beantwoord wordt:

    maak je meer kans op het winnen van korte verblijven (zeg 2 a 3 dagen) dan wanneer je voor 5 of 6 dagen een hotel zoekt?

    Wij zoeken namelijk een hotel voor New York van 23 augustus tot 28 augustus

    Wat is trouwens voor het Times Square gebied een redelijke prijs voor een 4 sterren hotel?

    groetjes,
    Anne

  9. Top | #499
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    Wij zoeken namelijk een hotel voor New York van 23 augustus tot 28 augustus

    Wat is trouwens voor het Times Square gebied een redelijke prijs voor een 4 sterren hotel?
    Hoi Anne,
    Voor zover ik weet ligt New York niet in Florida. Je kunt je vraag daarom beter stellen op een ander forum, zoals deze: http://www.allesamerika.nl/forum/index.php

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #500
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    Wat is trouwens voor het Times Square gebied een redelijke prijs voor een 4 sterren hotel?
    Er zijn geen redelijke prijzen in New York. Een 4* hotel nabij Times Square kost, via priceline, tussen de usd 200 en usd 250 per nacht excl tax.

    Ik heb via Priceline een 3* hotel gevonden voor usd 150 per nacht excl taxes in Chelsea. Wij verblijven daar van 29 april tot 7 mei as. Daarna gaan we door naar Florida.

    Succes
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •