Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 106 EersteEerste ... 234561454104 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #31
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik kan niet anders dan me volledig bij Knaapje aansluiten.
    Miami is een leuke stad, voor 2 dagen... Zoek je een beetje aparte sfeer, dan zou ik een paar dagen naar Key West gaan, anders is inderdaad Fort Lauderdale geschikter dan Miami zelf.
    Miami heeft maar een paar "musts"en dat zijn Bayside met een rondvaart en South Beach, vooral ook een keertje bij avond.
    Even buiten Miami heb je natuurlijk de Everglades en iets verder Key Largo.
    Succes, Eric

  2. Top | #32
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Je kan jezelf ook makkelijk 7 dagen vermaken in Miami. Er is zoveel te zien en te doen in die stad. Ga lekker shoppen in 1 van de malls, ga een dagje naar de Venetian Pool, bezoek de goede musea in Miami (Viscaya Museum, Lowe art museum, Bass museum of Art, Police museum, enz) bezoek een sport wedstrijd of ga naar Hialeah race track. Ga een middag naar de Miracle Mile, bezoek de Coral Gables, Coconut Grove, Key Biscayne. Besteed een dag aan het bekijken van het Art Deco district. Een dagje aan het strand is ook niet te versmaden. Neem een rondvaart langs de huizen van de sterren. En ik kan zo nog een tijdje doorgaan.

    Wat betreft de cruise. Kijk op een van de Amerikaanse sites en gef ze een belletje of ze ook cruises reserveren voor mensen buiten de US.

    Veel plezier
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #33
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss Soulful
    Bedankt voor jullie hulp Florida forum gangers. Ik ga me straks opnieuw probren aan te melden bij priceline uk of us.


    Mag ik je wat vragen?
    Je schrijft dat je twee weken naar Miami gaat? Dat is wel erg lang, en als je via priceline boekt zit je eraan vast. Ik zou dat nooit doen, want volgens mij zeg je na een paar dagen dat je wel eens verder in Florida wilt rondkijken, denk bv. eens aan Orlando met zijn pretparken en Key West..

    Succes, Eric

    Ik wil eingelijk maar 7 dagen in miami blijven en daarnaast een caribean cruise boeken voor 7 nachten. Ben zelf nog nooit in Miami geweest, maar 7 dagen is toch wel ok of is dat zelfs te lang ??? Heeft er iemand ook ervaring met cruises vanuit MIA? vraag me namelijk af of het goedkoper is om het in Miami te boeken of via internet op 1 van de vele US cruise sites??

    alle advies is welkom
    Een goede Nederlandse site, met veel speciale aanbidingen is http://www.cruisetravel.nl/

    Succes, Eric

  4. Top | #34
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard ff weer over priceline

    Hallo,

    Om maar weer verder te gaan. Ik heb voor het tweede deel van mijn vakantie via priceline het renaissancehotel in fort lauderdal geboekt via priceline. Voor 4 nachten ben ik 180 euro kwijt (incl tax.) Normaal gesproken is dit hotel ongeveer 130$ per nacht dus dat is weer mooi meegenomen. Ik was eigenlijk op zoek naar een leuk hotel in Miami maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn voor het weekend voor 4 juli.

    gr

    Ralf

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Strijen
    Berichten
    33

    Standaard Priceline

    Het is gelukt, ik kreeg voor 40 USD per nacht de bevestiging dat er voor me is geboekt in de the Sheraton op I-drive. Dat ronde geval. Da's geen slechte deal dacht ik, of ...........?

  6. Top | #36
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Voor Sheraton is het een hele goede prijs.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #37
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clafra92
    Het is gelukt, ik kreeg voor 40 USD per nacht de bevestiging dat er voor me is geboekt in de the Sheraton op I-drive. Dat ronde geval. Da's geen slechte deal dacht ik, of ...........?
    $ 40,00 voor het Sheraton? Kan het me bijna niet voorstellen.
    Op hun website geven ze een minimumprijs van $ 129,00.
    Ik denk dat ik ook maar eens wat vaker via priceline ga boeken!1
    In ieder geval gefeliciteerd, prachtprijs.
    Eric

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard Re: Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clafra92
    Het is gelukt, ik kreeg voor 40 USD per nacht de bevestiging dat er voor me is geboekt in de the Sheraton op I-drive. Dat ronde geval. Da's geen slechte deal dacht ik, of ...........?
    Het is idd dat ronde geval. Wij hebben er net gezeten van 3 tot maart en ook via Priceline voor $ 40 per nacht. Bij aankomst moet je nog wel tekenenen voor $ 5,00 per dag voor parkeren, koffiezetter ed. Er is in principe geen koelkast op de kamer (wel te huur voor $ 11,00 per dag), maar als je zegt dat je medicijnen hebt die koud moeten, is ie binnen 1 uur. Verder hebben ze er een "waskamer". Heel handig: voor $ 1,00 per was en $ 1,00 per droogbeurt is alles weer fris, dus wel waspoeder meenmemen of kopen in de Walgreens. Die zit naast de deur. Het zwembad is verwarmd en handdoeken liggen bij de bar. Verder zeer behulpzame mensen en alles is bijna op loopafstand. Veel plezier!!
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  9. Top | #39
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Mooie deal ! Ik heb vorige week voor $ 55 in het Hilton Costa Mesa (chique buitenwijk onder Los Angeles gezeten). Ongelooflijk mooi hotel (website zegt volgens mij $ 210 per nacht), vlakbij een hele mooie mall en dichtbij lekkere eettentjes. Prachtig zwembad en bubbelbad en grote mooie kamers.

    En, aangezien ik Hilton Gold VIP ben, kreeg ik ook nog eens een upgrade naar Executive Floor, waar ik de hele dag door gratis kon eten (meer snoepen) en drinken. Plus gratis ontbijt 's ochtends !!!! Ik heb al veel goede deals via Priceline gehad, maar dit was toch wel een van de betere :lol: !

    Overigens, via Priceline geboekte hotels doen in principe niet mee aan spaarprogramma's en upgrades, maar je kan het altijd proberen ! Hier lukte het dus 8)
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #40
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob
    Mooie deal ! Ik heb vorige week voor $ 55 in het Hilton Costa Mesa (chique buitenwijk onder Los Angeles gezeten). Ongelooflijk mooi hotel (website zegt volgens mij $ 210 per nacht), vlakbij een hele mooie mall en dichtbij lekkere eettentjes. Prachtig zwembad en bubbelbad en grote mooie kamers.

    En, aangezien ik Hilton Gold VIP ben, kreeg ik ook nog eens een upgrade naar Executive Floor, waar ik de hele dag door gratis kon eten (meer snoepen) en drinken. Plus gratis ontbijt 's ochtends !!!! Ik heb al veel goede deals via Priceline gehad, maar dit was toch wel een van de betere :lol: !

    Overigens, via Priceline geboekte hotels doen in principe niet mee aan spaarprogramma's en upgrades, maar je kan het altijd proberen ! Hier lukte het dus 8)
    Hoe wordt je in hemelsnaam Hilton Gold VIP ? Hoeveel nachten moet je daar dan wel niet slapen? Ik heb van allerlei hotels zo,n speciale kaart, maar slaap nooi ergens genoeg nachten.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •