Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 33 van de 106 EersteEerste ... 2331323334354383 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #321
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    We hebben zojuist het omni in Orlando voor een dag (11 juli) gewonnen. Niet echt goedkoop ($110.-) Is iemand hier al eens geweest? Ik hoor graag jullie ervaringen.

    Nicole:razz:

  2. Top | #322
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    En 11 juli is de aankomstdag in Orlando?
    Aangezien je de 15de en 16de in Peabody zit en de Omni me een beetje ver van de actie lijkt.
    Ik heb helaas geen ervaringen met het hotel, het ziet er wel luxe uit en je hebt toch zo'n 50a60$ bespaart.
    Arie

  3. Top | #323

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ik zat even te kijken op de website van het Peabody, maar voor de periode dat wij willen zijn er geen kamers beschikbaar. Weet iemand of het dan nog zin heeft om te bieden?

  4. Top | #324
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Hey Pica,

    Ik denk dant het dan moeilijk wordt. Kun je niet met de dagen schuiven?

    Nicole

  5. Top | #325
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Hey Arie,
    Ja, 11 juli is onze aankomstdag in Orlando. We laten pas vanaf de 12e onze disneypassen ingaan. Het wordt dus een luierdagje. Lijkt me wel wat want het omni heeft een lazy river.

    Nicole

  6. Top | #326

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Nou eigenlijk niet echt, we zijn deze keer maar 1 weekje in Orlando en ik heb al gereserveerd in het Royal Pacific, dat zijn onze laatste dagen van de vakantie, dus daarvoor hebben we nog een ander hotel nodig, maargoed ik ga gewoon verder zoeken.

  7. Top | #327

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Nog even een vraagje over Priceline:
    als gewoon zoekt, dus niet deeper discounts, dan zie je hotels in zones + klasses en de daarbijbehorende tarieven. Weten jullie als je dan gaat bieden of het die hotels zijn waarop je kans maakt?

  8. Top | #328
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca Bekijk Berichten
    Nog even een vraagje over Priceline:
    als gewoon zoekt, dus niet deeper discounts, dan zie je hotels in zones + klasses en de daarbijbehorende tarieven. Weten jullie als je dan gaat bieden of het die hotels zijn waarop je kans maakt?
    Goeie vraag:
    Ik heb begrepen dat je dan biedt op hotelkamers in die sterrenklasse, bijv. 4* en in een bepaald gebied, die je zelf hebt aangevinkt.
    Soms zijn er geen 4* hotels in een bepaald gebied dus kun je die ook niet aanvinken.
    En naar het schijnt voegt Priceline hotels bij op willekeurige momenten.
    Arie

  9. Top | #329

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ik heb begrepen dat je dan biedt op hotelkamers in die sterrenklasse, bijv. 4* en in een bepaald gebied, die je zelf hebt aangevinkt.
    Soms zijn er geen 4* hotels in een bepaald gebied dus kun je die ook niet aanvinken.
    En naar het schijnt voegt Priceline hotels bij op willekeurige momenten.
    Misschien is m'n vraag niet duidelijk, ik bedoel dus:
    Zou het zo zijn dat je op de
    "normale" manier bij priceline kijkt wat ze aanbieden in de door jouw gekozen periode, daar komen dan een aantal hotels met bijbehorende prijzen en klasses te voorschijn, die zou je dan kunnen boeken, maar....
    dat je dan naar "deeper discount" gaat (en daar kan je idd bieden op gebied + klasse,) en ik vraag me dus af of je dan biedt op de eerder getoonde hotels?

    Net zoals Mattrob zegt dat hij bij Hotwire kijkt wat er "in de aanbieding is"

  10. Top | #330
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca Bekijk Berichten
    Misschien is m'n vraag niet duidelijk, ik bedoel dus:
    Zou het zo zijn dat je op de
    "normale" manier bij priceline kijkt wat ze aanbieden in de door jouw gekozen periode, daar komen dan een aantal hotels met bijbehorende prijzen en klasses te voorschijn, die zou je dan kunnen boeken, maar....
    dat je dan naar "deeper discount" gaat (en daar kan je idd bieden op gebied + klasse,) en ik vraag me dus af of je dan biedt op de eerder getoonde hotels?

    Net zoals Mattrob zegt dat hij bij Hotwire kijkt wat er "in de aanbieding is"
    Voor zover ik begrijp uit alle forums, is dat dus niet zo. Natuurlijk zal er overlap zijn, maar sommige hotels doen niet mee aan het bieden. En de reguliere priceline is net een expedia, daar zitten meerdere hotels op. Dus toch hotwire gebruiken\\/ !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •