Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 106 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sleepwalker
    We hebben geboekt via de engelese site (www.priceline.co.uk) en kregen het sheraton studio hotel vooor 45$ per nacht (omgerekend 23 engelse ponden). Lijkt me zeker niet teveel. Op hun site betaal je vanaf 130$ per nacht per kamer! Deze transactie verliep goed, je hoeft ook geen state in te vullen en zo. Alleen het telefoonnummer gaf wat problemen.

    Bedankt voor de tip over het mailen van het hotel, dat ga ik zeker ff doen.

    gr

    Ralf

    Hallo allemaal,

    Ik ga begin juni 2 weken naar naar miami.
    Door jullie verhalen ben ik er wel van overtuigd dat het reserveren van een *** of **** hotel via priceline de goedkoopste manier is! Maar bij het inloggen op priceline uk kom ik niet verder, omdat het telefoonnr. dat ik opgeef onjuist is. Heb verschillende tel.nrs geprobeerd en krijg steeds deze melding:

    ".Please verify the following information to continue"
    Please check your Day phone number. All phone numbers must begin with your area code and may not begin with the digit "1".
    Please check your Night phone number. All phone numbers must begin with your area code and may not begin with the digit "1".

    Kan iemand mij vertellen hoe je hier door heen komt.

    Alvast bedankt!

  2. Top | #22
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss Soulful
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sleepwalker
    We hebben geboekt via de engelese site (www.priceline.co.uk) en kregen het sheraton studio hotel vooor 45$ per nacht (omgerekend 23 engelse ponden). Lijkt me zeker niet teveel. Op hun site betaal je vanaf 130$ per nacht per kamer! Deze transactie verliep goed, je hoeft ook geen state in te vullen en zo. Alleen het telefoonnummer gaf wat problemen.

    Bedankt voor de tip over het mailen van het hotel, dat ga ik zeker ff doen.

    gr

    Ralf

    Hallo allemaal,

    Ik ga begin juni 2 weken naar naar miami.
    Door jullie verhalen ben ik er wel van overtuigd dat het reserveren van een *** of **** hotel via priceline de goedkoopste manier is! Maar bij het inloggen op priceline uk kom ik niet verder, omdat het telefoonnr. dat ik opgeef onjuist is. Heb verschillende tel.nrs geprobeerd en krijg steeds deze melding:

    ".Please verify the following information to continue"
    Please check your Day phone number. All phone numbers must begin with your area code and may not begin with the digit "1".
    Please check your Night phone number. All phone numbers must begin with your area code and may not begin with the digit "1".

    Kan iemand mij vertellen hoe je hier door heen komt.

    Alvast bedankt!
    Ja hoor.
    Zou zeggen, tik hier en op hetforum: http://www.brochureworld.org/forum/board.php
    eens bij de zoekfunctie "Priceline" in.
    Je vindt dan alle mogelijke problemen en meestal de oplossingen.
    Succes
    Knaapje

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Ik ga begin juni 2 weken naar naar miami.
    Door jullie verhalen ben ik er wel van overtuigd dat het reserveren van een *** of **** hotel via priceline de goedkoopste manier is! Maar bij het inloggen op priceline uk kom ik niet verder, omdat het telefoonnr. dat ik opgeef onjuist is. Heb verschillende tel.nrs geprobeerd en krijg steeds deze melding:

    ".Please verify the following information to continue"
    Please check your Day phone number. All phone numbers must begin with your area code and may not begin with the digit "1".
    Please check your Night phone number. All phone numbers must begin with your area code and may not begin with the digit "1".

    Kan iemand mij vertellen hoe je hier door heen komt.

    Alvast bedankt!
    Ik zou een engelse site opzoeken en daar een woonplaats en het tel.nr. vanaf plukken bv

    Jenny Lao
    LondonTown.com
    One Leicester Place
    Leicester Square
    LondonWC2H 7BP
    020 7437 4370

    Je weet dan in ieder geval dat het tel. nr. overeenkomt met de plaats.
    Je kunt voor de zekerheid het tel. nr. aanpassen bv
    020 7437 4370 wordt
    020 7.. .... je eigen nummer met evt. nog iets ervoor
    Dat zou moeten lukken lijkt me.
    Succes!
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  4. Top | #24
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Ik ga begin juni 2 weken naar naar miami.
    Door jullie verhalen ben ik er wel van overtuigd dat het reserveren van een *** of **** hotel via priceline de goedkoopste manier is! Maar bij het inloggen op priceline uk kom ik niet verder, omdat het telefoonnr. dat ik opgeef onjuist is. Heb verschillende tel.nrs geprobeerd en krijg steeds deze melding:

    ".Please verify the following information to continue"
    Please check your Day phone number. All phone numbers must begin with your area code and may not begin with the digit "1".
    Please check your Night phone number. All phone numbers must begin with your area code and may not begin with the digit "1".

    Kan iemand mij vertellen hoe je hier door heen komt.

    Alvast bedankt!
    Mag ik je wat vragen?
    Je schrijft dat je twee weken naar Miami gaat? Dat is wel erg lang, en als je via priceline boekt zit je eraan vast. Ik zou dat nooit doen, want volgens mij zeg je na een paar dagen dat je wel eens verder in Florida wilt rondkijken, denk bv. eens aan Orlando met zijn pretparken en Key West..

    Succes, Eric

  5. Top | #25
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard

    zoals Monique ook al schreef moet je je telefoonnummer aanpassen aan de engelsen. Ik heb achter mijn eigen tiencijferig nummer een 0 geplakt en dat gaf meteen resultaat.

  6. Top | #26
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Ik heb zelf geen ervaring met de UK priceline site, maar in het verleden begreep ik altijd dat de hotels daar wel duurder op waren dan via Priceline US ? Iemand daar ervaring mee ?

    Ik persoonlijk blijf gewoon de US site gebruiken ...... Ik heb voor mijn huidige verblijf (gisteren aangekomen, nu met jetlag al erg vroeg wakker ...) in Los Angeles/San Diego, weer een paar juweeltjes op de kop kunne tikken voor ongelooflijke prijzen :lol:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #27
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Nou, na al jullie lofuitingen over priceline heb ik het maar eens geprobeerd.
    Jullie tips goed doorgelezen en heb daarom gewoon postcode en telefoonnummer van hotel in florida gebruikt. Ook als staat Florida genomen.
    Deze keer gebruikt voor een hotel in Amsterdam, waar ik volgende maand nachtje moet slapen.
    Ik heb een 5***** hotel voor $ 88, terwijl de rackrate € 285 is.
    Dat scheelt dus wel even, anders ben ik meestal € 100 kwijt voor een 3*** hotel.
    Bedankt voor de tip, en als ik van de zomer weer naar de VS ga, zal ik zeker van Priceline gebruik maken.
    Eric

  8. Top | #28
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard

    Over het prijsverschil kan ik kort zijn, dat is er niet.
    Ik had eerst de amerikaanse gebruikt. Daar werd mijn bod van 45$ geaccepteerd. Blijkbaar had ik iets in mijn billing information verkeerd gedaan want ik kreeg een melding dat mijn creditcardgegevens niet klopten. Ik heb toen gebeld met priceline (een overdreven vriendelijke engerd aan de telefoon) en zij gaven aan de engelse site te gebruiken met hetzelfde bod. Ik heb toen meteen hetzelfde bod uitgebracht op de engelse site alleen dan omgerekend naar ponden (26 pond) ook dat werd geaccepteerd en hier kon ik zonder problemen boeken.

    Moniek schreef:
    Wat toevallig, ook wij hebben dit hotel geboekt voor 41,00 dollar per nacht.
    Wij hebben de manager gemaild, brian.smith@sheratonstudiocity.com
    en meteen gevraagd om een rokerskamer en gevraagd of hij ons zo hoog mogelijk in wilde boeken. Het uitzicht lijkt me geweldig en je hebt wat minder overlast van de auto's.
    Ik heb nog niets gehoord van info@sheratoncityhotel, heb eergisteren de manager een mail gestuurd. Heb jij al iets gehoord?[/u][/b]

  9. Top | #29

    Standaard

    Bedankt voor jullie hulp Florida forum gangers. Ik ga me straks opnieuw probren aan te melden bij priceline uk of us.


    Mag ik je wat vragen?
    Je schrijft dat je twee weken naar Miami gaat? Dat is wel erg lang, en als je via priceline boekt zit je eraan vast. Ik zou dat nooit doen, want volgens mij zeg je na een paar dagen dat je wel eens verder in Florida wilt rondkijken, denk bv. eens aan Orlando met zijn pretparken en Key West..

    Succes, Eric

    Ik wil eingelijk maar 7 dagen in miami blijven en daarnaast een caribean cruise boeken voor 7 nachten. Ben zelf nog nooit in Miami geweest, maar 7 dagen is toch wel ok of is dat zelfs te lang ??? Heeft er iemand ook ervaring met cruises vanuit MIA? vraag me namelijk af of het goedkoper is om het in Miami te boeken of via internet op 1 van de vele US cruise sites??

    alle advies is welkom
    ;-)

  10. Top | #30
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    .......
    Ik wil eingelijk maar 7 dagen in miami blijven en daarnaast een caribean cruise boeken voor 7 nachten. Ben zelf nog nooit in Miami geweest, maar 7 dagen is toch wel ok of is dat zelfs te lang ??? Heeft er iemand ook ervaring met cruises vanuit MIA? vraag me namelijk af of het goedkoper is om het in Miami te boeken of via internet op 1 van de vele US cruise sites??

    alle advies is welkom [/quote]

    Als ik goed gekeken heb ga je begin juni en ben je nog nooit in de US geweest of alleen niet in Miami?

    Het is natuurlijk waar je van houdt en wat je zoekt, maar ik zou geen week alleen in Miami blijven. Als je echter iets buiten Miami zit en een auto hebt kan je natuurlijk dagjes naar de Keys en Everglades en niet te vergeten Sawgrassmills (shopping) maken.
    Iets buiten Miami bedoel ik om hoge parkeerkosten te voorkomen.
    Ik ben zelf altijd nogal van Hollywood (Fl) en Fort Lauderdale (by the Sea) gecharmeerd. Hotels goedkoper, rustiger, mooie stranden en je zit zo in Miami.

    Of je cruise in Miami goedkoper te boeken is weet ik niet, maar zou je het risico nemen dat je op je favoriete cruise niet mee kan? Of dat het vaarschema en je hotelreservering niet op elkaar aansluiten?

    Groeten
    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •