Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 106 EersteEerste ... 1422232425263474 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #231
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: hotel boeken via priceline met 3 personen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    Misschien is dit wat voor je:http://www.tohootsorlando.co.uk daar had harold ook bij geboekt en dat ziet er goed uit en niet duur!!
    Link werkt niet. Heb je het juiste adres ingetypt?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #232
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: hotel boeken via priceline met 3 personen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    Hoi Marisca,

    Misschien is dit wat voor je:http://www.tohootsorlando.co.uk daar had ANTHONIE ook bij geboekt en dat ziet er goed uit en niet duur!!
    Waar het precies ligt zie je op de site staan, weet wel dat het wat van disney afligt maar wie weet!!

    succes met je betalingen, ach nog 4/5 maanden en dan is je vakantiegeld al weer binnen dus boek nou maar!!!!!!!!!!!!!!!
    alles komt goed, en water en brood is voor een week best goed voor de lijn,toch????(grapje)

    gr. monique

    Hoi

    Het was ik die daar geboekt had, hier het juiste adres.
    Link

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  3. Top | #233
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: hotel boeken via priceline met 3 personen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthonie Bekijk Berichten
    Hoi

    Het was ik die daar geboekt had, hier het juiste adres.
    Link

    Anthonie
    hier staat villa huur v.a 695,00 $ per week oefff dat is toch niet echt goedkoop he?[-X
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #234
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: hotel boeken via priceline met 3 personen

    Da's ongeveer €76,- per dag. Dat valt nog wel mee, maar er zijn er inderdaad ook wel goedkoper. Alleen moet je wel even goed kijken wat je dan hebt.
    En de addertjes, zoals cleaning fee en tax in- of exclusief etc.
    Maar in die prijsklassen is er veel keus, dus succes bij het zoeken.
    Daar ben je zo een paar avondjes mee zoet. Wij hebben zelf een wegstreepsysyteem gehanteerd. Hoeveel slaapkamers, met/zonder zwembad (wat dacht je ;-) ), game room, high speed internet, dicht bij wat..., enz. enz.
    Dan hou je er van zelf een stuk of 50 (of zoiets) over en die kun je dan mooi gaan uitpluizen. Wij gaan in Maart met z'n 4-en en we hebben alle vier onze favo's genoteerd en de overeenkomstigen overgehouden. Dat waren er nog drie !! en daar uit heb ik min of meer de keuze gemaakt op basis van ligging en ervaring met de wijk.
    Je bent er even mee bezig, maar dat is nu voorpret :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #235
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: hotel boeken via priceline met 3 personen

    Wij zitten ook nog te kijken naar hotels. Een Villa lijkt me ook wel leuk maar met z'n tweetjes is dat denk ik niet echt kostenefficient. Of het moet een Condo worden. Maar dan heb je weer niet je eigen zwembad.

    Keuzes, keuzes, keuzes
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #236
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: hotel boeken via priceline met 3 personen

    Er zijn van die dingen in het leven die kostenefficient volledig wegcijferen. Zulke dingen geven aan dat je moet doen wat je wil, en dat vooral niet uitstellen of laten afhangen van de centjes. Live Life To The Max !!
    Nu waren we al niet terughoudend wat dat aangaat, maar een jurk met zakken krijg je niet mee na het hiernamaals, dus pak nu wat je kunt, voor het te laat is.

    Dat klinkt allemaal erg serieus en filosofisch, maar ik moest dit even kwijt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #237
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: hotel boeken via priceline met 3 personen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Da's ongeveer €76,- per dag. Dat valt nog wel mee, maar er zijn er inderdaad ook wel goedkoper. Alleen moet je wel even goed kijken wat je dan hebt.
    En de addertjes, zoals cleaning fee en tax in- of exclusief etc.
    Maar in die prijsklassen is er veel keus, dus succes bij het zoeken.
    Daar ben je zo een paar avondjes mee zoet. Wij hebben zelf een wegstreepsysyteem gehanteerd. Hoeveel slaapkamers, met/zonder zwembad (wat dacht je ;-) ), game room, high speed internet, dicht bij wat..., enz. enz.
    Dan hou je er van zelf een stuk of 50 (of zoiets) over en die kun je dan mooi gaan uitpluizen. Wij gaan in Maart met z'n 4-en en we hebben alle vier onze favo's genoteerd en de overeenkomstigen overgehouden. Dat waren er nog drie !! en daar uit heb ik min of meer de keuze gemaakt op basis van ligging en ervaring met de wijk.
    Je bent er even mee bezig, maar dat is nu voorpret :-)


    ja eigenlijk hebben we gezegt dat we maximaal 100 dollar p nacht willen uitgeven maar het kan altijd goedkoper maar waar kom je dan?
    Ik zit eigenlijk op michael66 te wachten omdat ij al menig ervaring heeft in plekken waar het leuk is te zitten.
    Wij zijn de hotels gewend en ik vind het ook wel leuk om bij hun in de buurt te zitten dit jaar omdat we het wel goed met elkaar kunnen vinden en de kids ook.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  8. Top | #238
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: hotel boeken via priceline met 3 personen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Er zijn van die dingen in het leven die kostenefficient volledig wegcijferen. Zulke dingen geven aan dat je moet doen wat je wil, en dat vooral niet uitstellen of laten afhangen van de centjes. Live Life To The Max !!
    Zo heel behoudend zijn wij ook niet hoor Maar we denken wel na over waar we het geld aan uitgeven...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #239
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: hotel boeken via priceline met 3 personen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Zo heel behoudend zijn wij ook niet hoor Maar we denken wel na over waar we het geld aan uitgeven...
    Ik had ook niet anders verwacht, en dat is best wel slim......

    Maar deze week precies een jaar geleden is een zeer goede vriendin erg plots overleden, en zoiets werkt dan weer eens als een eye-opener.
    "Stel niet uit tot morgen, wat je vandaag had kunnen/willen doen"

    Vandaar mijn ietwat belerende antwoord. Dat moest er even uit.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #240
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: hotel boeken via priceline met 3 personen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca Bekijk Berichten
    hier staat villa huur v.a 695,00 $ per week oefff dat is toch niet echt goedkoop he?[-X
    Hoi

    Daarom moet je hem even mailen als je echt interesse heb in deze villa, wij betalen echt veel minder incl zwembadverwarming. \\/

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •