Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 106 EersteEerste ... 513141516172565 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #141
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Ik ben er twee dagen geweest vorig jaar zomer. Samen met vrienden die een eigen kamer hadden, ook via Priceline. Wij hadden beide geen enkel probleem om een kamer met twee dubbele bedden te krijgen. De kans dat dit in Orlando niet lukt is uitermate klein. Ik heb hier ook nog zelden iemand op een forum over horen klagen, dus ik zou die gok zeker wel nemen. Maar het blijft een risico .... :wink:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #142
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard winnend bod Hyatt Regency Resort Bonita Springs

    Wij hebben weer een winnend bod via priceline!! Onze eerste vakantienacht (29 juni) verblijven wij in het Hyatt Regency in Bonita Spring voor $70,- (inclusief tax en fee $85,-) Op de website was de goedkoopste rate $159,- ex tax. Lijkt ons wel een mooie deal.

    Nicole :lol:

  3. Top | #143
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Super, mooi geregeld. Erg mooi en luxe hotel. Je bent wel wat kwijt voor parkeren, ze hebben alleen maar valet volgens mij. Wij hadden een kamer met achter'tuin' aan het zwembad, was ideaal. Zwembad ligt buiten op het dak, zeg maar in het midden van het hotel.

    De buurt is prachtig, alleen 's avonds niet heel veel te doen ;-) ! Succes met de volgende boekingen, ik hoop dat Peabody gaat lukken voor een mooie prijs, maar heb geduld !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #144
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Op dit hotel loop ik ook al een tijdje te azen voor komende september. Ik probeer voor drie nachten te boeken en heb reeds 85 dollar geboden. Blijkbaar toch al te hoog geboden als ik kijk naar deze prijs. Ik denk dat ik het voorlopig maar eens rustig aan doe. :wink:

  5. Top | #145
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hey Mattrob,

    Ja, ik denk ook dat we voor de Peabody geduld moeten opbrengen!! We zijn ook aan het bieden op de resorts bij Disney, maar ook hier is het misschien nog te vroeg. Het Gaylord Palms is in ieder geval al gelukt voor drie nachten. We bieden maar gewoon verder!!
    Fijn van jou te horen dat het Hyatt in Bonita Springs jullie goed is bevallen!! Van de omgeving had ik me al niet teveel voorgesteld. We slapen hier alleen de eerste nacht, het lijkt me prima om hier bij te komen van de vliegreis.
    Kon jij hier alleen valet parking? Op de site stond dat het ook zelf gedaan kon worden. We zullen zien.

    Nicole :wink:

  6. Top | #146
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hey Marco,

    Wij hebben 3 dagen geleden ook nog $90,- geboden zonder resultaat. Misschien dat ze het pas 6 weken vantevoren via priceline aanbieden???
    Zoals Mattrob ook al tegen mij zei, we moeten een beetje geduld hebben.

    Nicole

  7. Top | #147
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Zoals Mattrob ook al tegen mij zei, we moeten een beetje geduld hebben.

    Laat dat nou net niet mijn sterkste punt zijn.................... :roll:

  8. Top | #148
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Heel herkenbaar!!! Mijn sterkste punt is het zeker ook niet!!! Ik vrees alleen dat er niets anders op zit als we via priceline, voor een mooie prijs een hotel willen boeken. We blijven het gewoon proberen.

    Nicole :lol:

  9. Top | #149
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Bedankt Nicole!!!

    Deze middag toch nog maar eens geprobeerd aangezien jij toch ook succes had. Mijn voorstel van 70 dollar werd beantwoord met een tegenvoorstel van 92 dollar. In plaats van toe te happen heb ik een nieuw bod gedaan van 73 dollar en dat bod werd geaccepteerd.

    Drie nachten in Bonita Springs en drie nachten in Orlando inmiddels weggestreept. Nu blijven alleen nog twee nachten Miami Beach en één nacht Clearwater Beach over.

  10. Top | #150
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hey Marco,

    Top dat het jou ook gelukt is!!!

    Nicole :lol:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •