Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 106 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #121
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Maar Gaylord Palms is echt nog beter/mooier/luxer (ik ben in allebei geweest en heb al aardig wat luxe hotelkamers gezien), kijk maar eens hier:

    http://www.gaylordhotels.com/gaylordpalms/

    Ze hebben twee zwembaden, 1 apart voor volwassenen. Ze hebben verschillende soorten stijlen binnen het hotel (Key West, Everglades, etc), ze hebben een internet-computer op elke kamer (!), ze hebben echte krokodillen in het hotel, etc etc etc etc etc

    Maar de Peabody is ook erg mooi, staat ook hoog op mijn lijstje hoor !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #122
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Ik Moet Mattrob gelijk geven. De eerste keer dat ik het Gaylord binnen wandelde heb ik met open mond rond gekeken. Fantastisch atrium en prachtige kamer. Voor mij ook de favoriet in Orlando, en dat voor 85 dollar per nacht. Het hilton was dan wel minder luxe maar daar was ik zeer blij met de locatie minuten lopen vanaf downtown disney. Ik kon in alle rust nog een biertje (of twee) drinken omdat ik toch niet meer achter het stuur diende te stappen 8)

    Ik heb overigens alweer vele pogingen ondernomen om via priceline een dak boven mijn hoofd te krijgen in september maar helaas nog geen succes gehad. Gelukkig heb ik nog tijd genoeg

  3. Top | #123
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Ondanks mijn terughoudende houding t.o.v. priceline.com ben ik toch even aan het spelen geweest. Het gevolg is dat ik voor onze laatste twee dagen in Amerika (Phoenix) een kamer heb geboekt in het Exstended Stay Amerika Phoenix Airport voor totaal $ 86.44 incl taxes & service fees. Alleen voor het tussentijds opmaken van het bed word een extra fee gerekend. Als we 7 dagen blijven doen ze het gratis. Gelukkig zit er een keuken met ijskast etc. bij dus houden we het bier lekker koud.
    Harm

  4. Top | #124
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Priceline/amazing Bargains.com

    Hallo allemaal,

    Wij zijn nieuw op dit forum.
    We stellen ons later nog voor, maar hebben een korte vraag i.v.m. Priceline.
    Dankzij jullie hebben we ons succesvol aangemeld bij Priceline, en ook al regelmatig bij BFT.com gesurft.
    Bij BFT.com wordt door mensen met een succesvol bod vaak gesproken over het feit dat zij via Amazingbargains.com gelinkt werden naar Priceline.
    Weet iemand of dit verschil uitmaakt bij het verkrijgen van een succesvol bod?
    Alle tips zijn meer dan welkom.!!!!
    Alvast bedankt,

    Roger en Nicole

  5. Top | #125
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Hallo Roger en Nicole
    Amazingbargains.com is alleen maar een doorgeefluik. Je word dus gewoon gelinkt naar priceline.com of een andere hotel keten. Het is dus niet van invloed op het bod dat je uitbrengt.
    Harm

  6. Top | #126
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Inderdaad, maar hiervoor krijgt het forum BFT.com wel een kleine fee om alles in stand te houden. Ik doe het dus altijd. Dit moet je dan ook even melden op BFT.com, dan kunnen zij het innen.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #127
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Ik doe het ook altijd. een kleine tegenprestatie in ruil voor de vele info die ze publiceren waar wij weer ons voordeel mee doen. 8)

    Net nog en poging gewaagd voor september. Ik denk dat ik nog te vroeg ben want voor zowel Orlando, Miami alsook Fort Lauderdale beten ze niet.

    Ik probeerde echter wel de peabody te pakken te krijgen voor 75 dollar en priceline toonde voor het eerst een scherm waarin ze aankondigden dat ze niet meteen een antwoord hadden aangezien ze nog hun inventaris aan het checken ware. Ik zou binnen 15 minuten antwoord krijgen. Mijn hoop was groot maar ook dit bod werd gewijgerd na 10 minuten.
    Nou ben ik benieuwd of ze wellicht info aan het inwinnen waren bij een hotel of dat het aantal aanvragen op dat moment zo groot was dat ik misschien daarom soort van in de wacht werd gezet. Iemand daar ook ervaring mee en heeft daar een antwoord op?

  8. Top | #128
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Ik heb het ook wel vaker, maar is geen enkele reactie voor een positief antwoord. De echte reden weet ik niet, maar ik vermoed dat het drukte is inderdaad. Of je hebt een gebied toegevoegd waar heel veel hotels zitten. Ik denk toch het eerste. Dus niet gelijk positief worden :wink: !

    Peabody gewoon blijven volhouden. En BFT.com in de gaten blijven houden of de prijs in die periode inderdaad haalbaar is. Wel echt een superhotel :lol: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #129
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard

    Zojuist is mijn bod geappecteerd in het 4* resort Hutchinson Island Marriott Beach in Stuart voor $ 85 dollar. Probeerde dit al vast te leggen voor 3 nachten in juli sinds januari.......


    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  10. Top | #130
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard priceline

    Hallo allemaal,

    Geweldig!! We hebben vandaag voor de eerste keer geboden op priceline en ja hoor we hebben het Gaylord Palms Resort van 2 tot en met 5 juli voor $95,- per nacht. We hopen dat het echt zo geweldig is als het er op de site uitziet. :lol: Dankzij jullie informatie is alles in een keer goed gegaan. Morgen gaan we weer lekker verder mer bieden. Ik ben benieuwd of daar wat uit gaat komen.

    Nicole O



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •