Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 106 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #111
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    In welke categorie zoek je en wat heb je geboden?
    St. Pete Beach/Treasure Island, 3/4 sterren, 2 nachten van 22 tot 24 juli, $65-70.
    Geen herbiedingen gedaan boven $70, aangezien ik geen uitbreiding van de regio wil doen, geen lagere klasse wil en geen uitbreiding van het verblijf.

    Op de sites waar ervaringen staan kom ik helaas weinig ervaringen over deze regio / klasse tegen, wel regelmatig het 3*** Sirata. Dat zou m.i. voor dat bedrag moeten lukken.

    Adviezen? :?: :?:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #112
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Zojuist mijn eerste poging gedaan voor zewel Miami Beach alsook Orlando Disney area. Geen geluk nog. Maakt ook niet uit want ik heb alle tijd. West Florida ga ik mij eens in verdiepen via biddingfortravel.com

  3. Top | #113

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ik krijg mijn telefoonnummer niet ingevoerd......
    als ik het op dezelfde manier invul als in jou voorbeeld of doe met mijn eigen nummer (010-435-1878, iets veranderd, is niet mijn nummer) krijg ik bij zowel het day als night phonenumber de melding "all phonenumber must begin with your areacode and may not begin with a digit "1"
    Wat is de juiste manier om dat in te vullen cq te omzeilen?

    gegroet

    Peter

  4. Top | #114
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1962
    Ik krijg mijn telefoonnummer niet ingevoerd......
    als ik het op dezelfde manier invul als in jou voorbeeld of doe met mijn eigen nummer (010-435-1878, iets veranderd, is niet mijn nummer) krijg ik bij zowel het day als night phonenumber de melding "all phonenumber must begin with your areacode and may not begin with a digit "1"
    Wat is de juiste manier om dat in te vullen cq te omzeilen?

    gegroet

    Peter
    Je moet zorgen dat het op een Amerikaans nummer lijkt.
    Amerikaanse nummers beginnen altijd met drie cijfers van de staat.
    Dus een nummer kan bv. zijn: 407-333-1408.
    Het is wel verstandig om als je bij staat Florida invult, ook een netnummer uit Florida te gebruiken.
    Ik kopieer altijd gewoon een adres + nummer van een hotel wat ik op het internet opzoek.
    Dan weet je zeker dat het overeenkomt.
    Eric

  5. Top | #115

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ik heb het allemaal geprobeerd, nummer aan de staat aanpassen, jouw voorbeeld nummer gebruikt, bei met en zonder () met en zonder spaties. ik snap het niet meer.....

    Peter



    Je moet zorgen dat het op een Amerikaans nummer lijkt.
    Amerikaanse nummers beginnen altijd met drie cijfers van de staat.
    Dus een nummer kan bv. zijn: 407-333-1408.
    Het is wel verstandig om als je bij staat Florida invult, ook een netnummer uit Florida te gebruiken.
    Ik kopieer altijd gewoon een adres + nummer van een hotel wat ik op het internet opzoek.
    Dan weet je zeker dat het overeenkomt.
    Eric[/quote]

  6. Top | #116
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1962
    Ik heb het allemaal geprobeerd, nummer aan de staat aanpassen, jouw voorbeeld nummer gebruikt, bei met en zonder () met en zonder spaties. ik snap het niet meer.....

    Peter



    Je moet zorgen dat het op een Amerikaans nummer lijkt.
    Amerikaanse nummers beginnen altijd met drie cijfers van de staat.
    Dus een nummer kan bv. zijn: 407-333-1408.
    Het is wel verstandig om als je bij staat Florida invult, ook een netnummer uit Florida te gebruiken.
    Ik kopieer altijd gewoon een adres + nummer van een hotel wat ik op het internet opzoek.
    Dan weet je zeker dat het overeenkomt.
    Eric
    [/quote]

    Misschien heb je hier iets aan:
    http://p070.ezboard.com/fpricelinean...opicID=6.topic

    Staat precies uitgelegd hoe je als non-US resident kunt registreren

    Knaapje

  7. Top | #117

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Daar stond hetzelfde als in dit forum, maar die melding blijft, ook al zit er geen 1 in het telefoonnummer.
    Peter


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje
    Misschien heb je hier iets aan:
    http://p070.ezboard.com/fpricelinean...opicID=6.topic

    Staat precies uitgelegd hoe je als non-US resident kunt registreren

    Knaapje

  8. Top | #118
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Priceline is volgens mij gewoon een lokkertje, of je moet de dure hotels willen hebben.
    De prijs die je dan neer moet tellen vind ik nog steeds te hoog. Ik ben op zoek naar goedkope hotels. Even mijn ervaring met Priceline.
    Ik ben een half uur bezig geweest om de tel nummers goed te krijgen. Ik heb
    dus maar een tel nr van een Amerikaans hotel genomen. Helaas wilde Priceline
    meer $ dan dat ik bood. Toen ik eindelijk een super goedkoop hotelletje had,
    bleek dat ik dat hotel 4$ goedkoper rechtstreeks kon reserveren. Wat doe je dan??Gewoon rechtstreeks reserveren dus.
    Harm

  9. Top | #119
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Ten eerste wil ik aangeven dat ik altijd mijn mobiele nummer opgeef en dan de 0 achter de andere getallen plaats. Werkt altijd. Nooit geen probleem gehad.

    Net als Mattrob ben ik een groot fan van deze site omdat ik er elke keer goede deals eruit heb weten te slepen. Ik heb echter wel het idee dat het inderdaad interessanter wordt op het moment dat er interesse is in ene hotel in de hogere prijsklasse.

    Komende september vertrekken wij weer voor anderhalve week in Florida en de erste drie dagen zullen wij doorbrengen in Orlando. in 200 hadden wij daar voor drie nachten het Hilton gewonnen tegenover downtown Disney voor de prijs van 61 dollar per nacht. Ideale locatie, goed hotel en een fantastische prijs 8)

  10. Top | #120
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Tja, you can't have it all zeggen ze hier. Maar een 'lokkertje' ? Het is simpel, hotels zitten vaak met veel lege kamers. Die willen ze wel graag verkopen, maar ze willen niet op internet hun naam te grabbel gooien, terwijl ze veel zakelijke klanten hebben die gewone prijzen betalen. Dus doen ze het op deze manier.

    En tja, als je een hotel wil die normaal $ 25 kost, dan kan je je voorstellen dat je via priceline niet heel veel voordeel haalt. Stel dat het voor $ 20 lukt, dan komen nog de priceline adm. kosten erbij, iets van tussen de $ 4 en $ 8 per boeking of zo. Dus inderdaad, dat is niet heel interessant (al wordt het voor bv. een week al iets aantrekkelijker, want je betaalt maar 1 keer de adm. kosten, maar dan nog is het verschil niet groot, en dan zou ik het ook niet doen).

    En ik kan het goed begrijpen als je zo goedkoop mogelijk wilt, als je toch alleen maar even komt slapen, en je bent een makkelijke slaper, dan is zo'n hotel best ok.

    Maar ik vind het wel leuker iets meer luxe te hebben, een iets mooiere kamer en bv een mooi zwemhad ed. Dat kan je van iets minder uitgebreid tot superdeluxe doen.

    Ik heb de voorbeelden al vaker genoemd, maar zal het nog een keer doen (voor de nieuwe bezoekers). De bedragen zijn natuurlijk indicaties, maar daar is het mij al vaker voor gelukt, maar kan per periode verschillen uiteraard.

    Voor ongeveer $ 35 per nacht (excl. tax en andere toeslagen, die je bij een gewone boeking ook betaalt en excl. de 'administratiekosten' van Pricline) zit je bv in het Wyndham Orlando International Drive, recht tegenover de 'grootste McDonald van de wereld'. Dat is een prachtig 3-sterrenhotel met mooi zwembad en mooie kamers. Kost normaal iets van $ 100 of zo (uit mijn hoofd).

    Voor ongeveer $ 60 per nacht zit je in Hilton Downtown, zoals Marco aangeeft (mij is het zelfs een keer voor $ 55 gelukt, maar ook wel eens voor $ 65) en voor ongeveer hetzelfde bedrag in Wyndham Downtown (tegenover Hilton). Dat zijn echt mooie hotels ! Kosten normaal rond de $ 150 per nacht of zo.

    En je kan nog luxer, zoals bv. The Peabody (staat ook in de Orlandotips), Renaissance Seaworld of als topper Gaylord Palms (mijn favoriet !). Voor de eerste twee betaal je via Priceline ongeveer $ 70 - $ 75 en voor Gaylord Palms rond de $ 95. De normale prijzen zijn ZEKER twee keer zo hoog. En het mooie is dat je die twee eerste hotels bijna zeker krijgt, omdat die in een apart gebied zitten als enige in hun klasse. Gaylord Palms is lastig, maar is recent weer vaak gewonnen !

    Dus ja, als je voor een redelijke prijs in mooie hotels wilt zitten, dan is dit echt ideaal. Zeker met kinderen, of als je denkt iets vaker in een hotel te zijn, dan vind ik persoonlijk dit een stuk beter dan die goedkope motels. Maar voor 1 overnachting ergens onderweg hoeft het zeker niet altijd beter te zijn. Ik zou zeker niet meer gaan bieden dan dat je op de site zelf kan boeken natuurlijk.

    Goed, was weer een flink verhaal, maar wilde even alle kanten belichten :wink: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •