Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 102 van de 106 EersteEerste ... 25292100101102103104 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.011 tot 1.020 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #1011

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Misschien is de vraag al gesteld, maar:


    Wij zijn aan het kijken voor een hotel via priceline.
    Nu hebben we het aantal zone's uitgebreid tot wat we maximaal willen en ons bod is niet geaccepteerd. Wat nu?
    Kunnen we opnieuw bieden zonder zone's toe toevoegen?? Of kunnen we niet anders dan toch uitbreiden?

  2. Top | #1012
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Om te voorkomen
    dat je ergens terecht komt waar eigenlijk liever niet wilt verblijven, kun je 24 uur wachten tot je een nieuw bod uitbrengt. Of het aantal sterren aanpassen.

  3. Top | #1013

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Wie heeft er ervaring met het bieden op hotels in Clearwater beach? Wanneer ik kijk bij de hotels zie ik dat Hilton ( welke op zoover en tripadvisor toch een aantal negatieve recensies krijgt over b.v. de kamers, schoonmaak e.d.) 3,5 sterren krijgt. Maar kijk ik bij express deals bij 4* hotels, zie ik dat Hilton hier bij staat. Wanneer ik zou bieden op 4* hotels, zou het dan ook de kans zijn dat je in het Hilton komt? Of wordt het automatisch het Hilton als je biedt onder een bepaald bedrag en een van de anderen als je hoger biedt dan dit bedrag? De 4* hotels zijn ons te duur, maar wanneer we via priceline een goede deal kunnen binnenslepen is het natuurlijk mooi meegenomen...

    En wie heeft ervaring met de prijs waarmee je het beste kunt bieden, waarbij je kans hebt dat je het hotel ( 4*) wint.
    Zie je meteen wanneer je gaat bieden of er nog b.v. tax bijkomt?
    Ik lees op oudere forums dat aanmelden een probleem kan geven i.v.m. adres/ telefoonnummer in Nederland... Hoe doen jullie dit? Bij fictief adres opgeven van Amerika verder geen problemen bij het hotel zelf of later met Priceline?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-09-13 om 12:45. Reden: enters

  4. Top | #1014
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Kan in miami niets vinden onder de 100$ voor 27 maart 2014.Zijn er soms zone's waar je beter niet op kan bieden in miami.
    Zijn ook nog aan het kijken voor die dag in fort lauderdale maar daar zijn de prijzen ook zo duur.En zijn daar soms ook zone's waar je niet moet op bieden.

  5. Top | #1015
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Misschien heeft het te maken met Springbreak.

  6. Top | #1016

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Niemand ervaring met boeken in Clearwater beach? En biedingen waarvoor het geaccepteerd is?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-09-13 om 12:45. Reden: q

  7. Top | #1017
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Voor biedingen via priceline zie je pas achteraf de tax die erbij komt.
    Als je wilt weten welke hotels dat er mee doen en je gebied waar je op wilt bieden kijk dan op :BiddingForTravel ,hier vind je lijsten welke hotels er mee doen in welk gebied en met hoeveel sterren .
    Als je weet welke hotels dat er mee doen kun je op hun website kijken wat de prijs is.
    Het is natuurlijk nooit helemaal zeker welke hotels ermee doen.
    Ook deze site geef je goede hulp bij het bieden kan je ook de prijzen zien waarvoor geboden is op sommige hotels. http://www.biddingtraveler.com/
    Laatst gewijzigd door theovg; 28-09-13 om 17:27.

  8. Top | #1018

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Ah, dan is het ook via priceline in Clearwater beach 4*nog een heel bedrag, minimumbedrag voor bieden is al $179,- en daar komt dan nog tax bij op.... Hoewel ze via de eigen website nog veeel duurder zijn... Dat ze die hotels nog vol krijgen voor die prijzen... Wel een heel verschil met b.v. 4* in Orlando, hier hebben we een Hilton ( gewoon via Booking.com) met 9.2 als review voor 80 euro per nacht incl. tax. ( als vergelijking, de Hilton in Clearwater beach, maar 3*, een aantal slechte recensies ertussen maar een stuk duurder dan de Hilton in Orlando).
    Gaan nog maar even verder kijken dan... Ook nog een paar kleine motelletjes of appartementje gezien via airbnb.
    3 sterren ga ik maar niet doen via Priceline, ook kans dat je er een treft met slechte recensies ( de 4 sterren hebben allemaal goede beoordelingen daar).
    Bedankt voor de tips.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-10-13 om 04:47. Reden: q

  9. Top | #1019
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Yes! Prijs!

    Zojuist eens gekeken of ik voor onze laatste nacht komende zomer (18-19 augustus) hetzelfde hotel kon krijgen als vorig jaar: Sheraton Suites in Platation (Ft. Lauderdale). Dat is het enige 3.5* hotel in die buurt.

    1e bod $76 niet geaccepteerd, maar 2e bod $79 wel! Komt nog $17 tax bij.
    Via de hotel website, Trivago en allerlei aanbieders kwam ik niet lager dan $139 (+tax). Dus volgens mij nu wel een hele mooie prijs "gewonnen".

    Ik ben er blij mee.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #1020
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Volgens mij moet je nog 25$ bijtellen voor administratiekosten van Priceline...
    In jouw geval Michael, blijft nog onder die 139$ en dus nog een mooie prijs!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •