Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 101 van de 106 EersteEerste ... 519199100101102103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.001 tot 1.010 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #1001
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Geldt alleen niet voor 'Name your own Price' deals helaas (maar voor de Express Deals dus). Maar ook daar kun je mooie deals scoren hoor
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  2. Top | #1002
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Zojuist wederom het Hyatt bonita springs geboekt voor 4 nachten in september. Prijs 110 dollar per nacht. Vijfde maal dat we daar mogen verblijven. Blijft ons favoriete hotel in Florida

  3. Top | #1003
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Ik heb via priceline The Westin Imagine gewonnen voor 61$ + tax = 146.60$ voor 2 nachten vanaf 29/05. Ik weet alleen niet of er nog extra kosten bij zullen komen.

  4. Top | #1004
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Assen
    Berichten
    77

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Je hebt een bevestiging gekregen??...daar staat het altijd bij.... dit is de prijs die je betaald (+ tax dus). Het enige wat mij een keer is overkomen is dat er betaald moest worden voor het parkeren (Marriot in Miami). Maar het is een mooie deal toch??.

  5. Top | #1005
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Ja ik heb de bevestiging gekregen. De extra waar ik aan dacht was inderdaad parking omdat ik het nergens kan vinden.
    voor internet moet er betaald worden dat weet ik. Ik vind het een hele mooie deal.

  6. Top | #1006
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    - Wifi moet je $14 per dag voor betalen tenzij je die in de lobby of business center gebruikt. Ik heb overigens ook wel eens in een Westin geslapen waar de gratis Wifi zo sterk was dat je het ook gewoon in je kamer kon ontvangen.
    - parkeren is $13/dag
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #1007
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Gisteren het Hyatt place Coconut in Bonita Springs gewonnen ,bij de tweede bieding 55 Dollar per nacht.
    Op de site zelf 102 Dollar per nacht.
    http://coconutpoint.place.hyatt.com/en/hotel/home.html

  8. Top | #1008
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Assen
    Berichten
    77

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    De link die je plaatst is het Hyatt in Estero....is dat dezelfde?. Mocht dat zo zijn...prima hotel en er recht tegenover een Shopping Mall + een goed Chinees restaurant. Mooie prijs , wij hebben met taks: 85 dollar betaald. Je gaat daar geen spijt van krijgen.

  9. Top | #1009
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Ja dat is dezelfde.
    Bedankt dat is fijn om te weten.

  10. Top | #1010
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Binnenkort moet ik terug voor mijn werk naar Florida voor 10 dagen. (erg, hé?!). In het weekend gedurende mijn verblijf heb ik gepland om naar Orlando te gaan. Nu ik zonder de kids ben, kan ik naar mijn lievelingspark gaan: Island of Adventures. Ik ga voor het eerst het Harry Potter gedeelte zien!
    Door verschillende redenen (o.a. vroeg toegang & express pass) wilde graag in een van on-site hotels overnachten. Dat is natuurlijk heel prijzig. Ik heb alles uitgezocht over de hotels van Priceline via BetterBidding.forum. Priceline had via Express deals een aanbieding van 4 1/2* voor 314$ (dat kon alleen maar Loews Portofino zijn) en een 4* voor 262$ (dat kon alleen maar Loews Pacific of de Hard Rock cafe zijn). Andere hotels in de buurt waren natuurlijk veel goedkoper, maar wou voor deze keer kiezen voor tijd & afstand boven het geld. Dus heb ik de beslissing genomen om het hotel van 262$
    En ja hoor, het is de Loews Pacific geworden! Normale prijs is volgens mij 314$ (Hard Rock & Portofino normale prijs is 374$).

    Ik heb er al enorm veel zin in!!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-07-13 om 12:23. Reden: font



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •