Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 92 van de 106 EersteEerste ... 42829091929394102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 911 tot 920 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #911
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Twee mooie deals =D>; mooi dat we weer bijna een 'verslaafde' erbij hebben :mrgreen:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #912
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    We hebben via priceline Doubletree by Hilton @ Sawgrass 3 nachten voor 65$ +tax en 1 extra nacht voor 60 $ +tax van 20/04 tot 24/04.
    Nu nog proberen te scoren voor Key West deze week en daarna Miami.

  3. Top | #913
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Net een eerste boeking gedaan via Priceline. 3.5* aan de International Drive, het Radisson Hotel International Drive voor 4 nachten voor $45 per nacht. Nu nog 2 andere hotels zien te scoren voordat de overnachtingen compleet zijn.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  4. Top | #914
    Regelmatige Bezoeker Wiepster's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Brevard County
    Berichten
    19

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Miami Hyatt Regency geboekt voor 2 nachten $150, normaal $169 p/n.

  5. Top | #915
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjemmie Bekijk Berichten
    Net een eerste boeking gedaan via Priceline. 3.5* aan de International Drive, het Radisson Hotel International Drive voor 4 nachten voor $45 per nacht. Nu nog 2 andere hotels zien te scoren voordat de overnachtingen compleet zijn.
    Ondertussen het laatste hotel ook geboekt. Het is het 4* Rosen Shingle Creek geworden in Orlando SeaWorld/International Drive area voor 4 nachten. Hiervoor $50 per nacht betaald. Nu alleen nog een hotel zien te vinden in de buurt van St. Pete Beach.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  6. Top | #916
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Heel vroeg maar wel in één keer aan de haak geslagen.
    Sheraton Fort Lauderdale Beach Hotel
    Datum 30 jan.-1 feb. 2013, voor 92$ per nacht, excl. taxes and fees.
    Gelijk check-out verlengt met één nacht.

    Erg blij met dit hotel in vergelijking met Westin namelijk Sheraton ligt echt aan het strand terwijl de Westin via een loopbrug strand toegankelijk is.

    Prijzen van Expedia.nl en Booking.com voor deze periode is, niet schrikken, 851 euro.

    Waarschijnlijk zou de geboden prijs nog lager kunnen zijn, doordat ik zo vroeg ben, wie weet. In ieder geval, zijn wij er heel blij mee.

  7. Top | #917
    Regelmatige Bezoeker nixian's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    26

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Beste Arie,
    Ik wil de pret niet bederven maar, zoals je al zij exlusief fees en taxes en dat is nog niet alles. Eerst het goede nieuws, de locatie is inderdaad geweldig. De ene toren op het strand de andere toren, gescheiden door de weg maar een prachtig uitzicht op de jachthaven en de kanalen. Wat mij tegen staat is, exclusief vooral staat voor de prijs en de extra's. Deze zogenaamde extra's die, in mindere hotels (lees **/***) meestal inclusief zijn, zoals ontbijtbuffet, free wifi (op de kamer) en vooral een parkeerplaats, wat in Amerika toch als een noodzaak wordt gezien. Voor de parkeerplaats betaal je dus in het Sheraton, ik ben even de prijs kwijt maar dat was zeker $10,- per nacht (misschien zelfs $15,-) saat je karretje wel voor in een bewaakte garage. Ontbijten in het hotel kan ik je ook niet aanraden, beter is het om even in de auto te stappen en ergens een leuk ontbijt restaurant op te zoeken, in de buurt van bijvoorbeeld Las Olas bvd. Maar laat je door mij niet de vakantiepret drukken, Sheraton at the beach is gewoon een goed hotel een prachtig uitzicht, geweldige bedden en hoofdkussen. Ik heb daar geslapen als een roos. Mijn punt is, afgelopen vakantie alleen maar gebruik gemaakt van Priceline en dat is mij prima bevallen maar mijn persoonlijke ervaring is dat je meer "extra's" krijgt in 2 1/2 of 3* hotels dan in de 4 of 5*. Als je daar dus rekening mee houdt, kom je niet voor verassingen te staan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-12 om 17:30. Reden: fqe

  8. Top | #918
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Bedankt Nixian, inderdaad kunnen en zullen de extra's oplopen.
    Parkeren kost 20$ per dag.
    Ontbijten doen we buiten de deur.
    Wel grappig dat wij het hotel gewonnen hebben die wij op het oog hadden.

  9. Top | #919
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Assen
    Berichten
    77

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Prima site!! Erg blij met hetgeen ik over priceline gelezen heb. Heb alle hotels en motels nu via PL geboekt. Alleen Keywest is nog moeilijk...in onze periode 30 januari / februari 2013 lijken ze wel de hoofdprijs te willen hebben??

    Verder Bestwestern, Hyatt en Marriot geboekt voor niet meer dan 70 dollar per nacht.

  10. Top | #920
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Januari en februari zijn dan ook de hoog seizoens maanden in Florida.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •