Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 79 van de 106 EersteEerste ... 2969777879808189 ... LaatsteLaatste
Resultaten 781 tot 790 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #781
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Zojuist gewonnen bij Priceline, geboden op een 1* en kregen een upgrade naar 2*:

    Travellodge Suites Key West
    03/07/2011 - 05/07/2011 (2 nachten)
    $ 70,- p.k.p.n.
    Totaal inclusief taxes en fees $ 166.92

    Via de website van priceline kost het hotel normaal $ 103,-- p.k.p.n. (excl.) en via de website van het hotel een totaalprijs voor 2 nachten incl. taxes en fees $ 349,20.

    Groeten, Lannie

  2. Top | #782
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Zojuist de Peabody gewonnen voor 70$ ex taxes en fees.
    Op 25 dec. 2010 1 nacht.
    Eindelijk eens naar de Peabody.
    Verloop biedingen:
    Sea World - Intl. Drive - Convention Center 65$
    Universal Orlando Resort Area - Intl. Drive North 70$
    Website 130$ ex taxes en fees.
    Laatst gewijzigd door Arie; 12-11-10 om 04:18. Reden: datum vergeten

  3. Top | #783

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Als je een beetje een overzicht wilt hebben wat er zoal geboden wordt, voor welke dagen en welke hotels je kunt krijgen kun je kijken op de site van betterbidding.com. Bovenin op de site zit een searchbox waarin je de locatie op kunt geven (bijv. Miami) en dan krijg je een overzicht van wat er geboden is en voor welke datum en welk hotel ze gekregen hebben. Heeft mij in ieder geval goed geholpen tijdens mijn biedingen.

  4. Top | #784
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Hehe eindelijk weer eens prijs.
    Sheraton Suites Key West 3,5 * voor 150$ ex taxes and fees.
    jan. 8 t/m 11.
    Website tarief is 224$ ex. voor 3 personen
    Kamers zijn allemaal suites, dus dat moet goed komen.

  5. Top | #785
    Vaste Bezoeker SenT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Belgisch zeetje
    Berichten
    59

    Standaard

    Yep, het eerste aanvaarde bod is binnen: voor de nacht van zondag 17/4 -> 18/4
    Eerste bieding: Tampa - area: Busch Gardens, 3* , $ 50 : niet aanvaard,
    Tweede bieding: Tampa - area: Busch Gardens + Downtown, 3*, $ 55: aanvaard

    Gewonnen hotel: Courtyard by Marriott, Tampa Downtown Prijs is voor die nacht anders $199. Nu nog bij het hotel smeken om twee double beds (zijn met 4).

    Gisterenavond nog eentje binnen gehaald maar nu via Hotwire. Hotwire omdat het voor die nacht weekend is en we zeker met 4 op een kamer willen.
    Sarasota en omgeving is blijkbaar niet echt goedkoop. Ik heb dan maar eens gekeken rond brandenton/ellenton en kwam daar terecht op de hampton inn in Ellenton. In hotwire op zoek gegaan naar hotel met zelfde sterren en amenities. $92 ex. tax werd gevraagd. 3* en amenities: pool, inbegrepen ontbijt, High-speed internet access en business-center. Dit heb ik geaccepteerd.
    Het hotel blijkt uiteindelijk Holiday Inn Express Brandenton West te zijn. Prijs voor dezelfde nacht op de webiste van het hotel $135 ex. tax. Kritieken op Tripadvisor zij niet echt goed te noemen, maar we zullen het wel overleven zeker? Het is maar voor één nachtje.

    Volgende keer terug priceline zenne; gaat me blijkbaar beter af. Of was dat beginnersgeluk?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-09-11 om 20:28. Reden: 1+1

  6. Top | #786
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Misschien voor de zekerheid toch iets verder in verdiepen; ook met hotwire kan je leuke deals behalen en ik weet altijd bijna 100% zeker welk hotel ik ga krijgen met hotwire. Heb je op www.betterbidding.com gekeken voordat je accepteerde ?

    Overigens zijn Holiday Inn Express vaak prima, maar eenvoudige motels. Ik zou me daar niet direct zorgen over maken hoor. En de prijs is nog steeds prima :mrgreen:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #787
    Vaste Bezoeker SenT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Belgisch zeetje
    Berichten
    59

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Vanavond nog een gokje gewaagd:
    eerste bod: St Petersburg, area: enkel St Petersburg, 3,5*, $65, van vrijdag 15 april op zaterdag 16 april. Niet geaccepteerd.
    tweede bod: St Petersburg, area: enkel St Petersburg, 3,5*, $70, van vrijdag 15 april tot zatedag 16 april. Bod geaccepteerd.
    Gewonnen hotel: Marriott St. Petersburg Clearwater, 3 *, ex. tax: $ 70, tax in: $ 86,51. Prijs op de site van het hotel voor dezelfde periode: $ 101 ex. tax.

    Was het hotel dat ik hoopte te krijgen. (afgaande op betterbidding.com).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-09-11 om 20:28.

  8. Top | #788
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard

    Ons hotel in Key West werd dubbel afgeboekt van de CC.
    Met dezelfde CC en de zelfde datum met een paar dollar en centen verschil.
    Even gebeld met Priceline en zij erkende dat er een fout was opgetreden inmiddels is het bedrag weer terug gestort.

    Important Information About Your Hotel
    This confirms that Request Number xxx for your hotel reservation has been cancelled as of 12/13/2010 at 5:05 AM. Priceline has processed the refund to your credit or debit card. You can expect to see it posted to your card within 5 business days. A summary of all charges related to this order is shown below. Please note that Name Your Own Price® hotel rooms purchased through priceline are non-cancellable and non-changeable. This is a one-time only refund which has been granted based on the extenuating circumstances relating to your hotel request.

    Total Original Cost (including taxes and fees) $521.70 ($521.70) $0.00
    Total Charges to Credit Card: $0.00
    Refunds and charges may appear on your credit card statement in a different order than shown above, and the values may be different. However, the total charges which you will be responsible for on your credit card will be equal to the "Total Charges to Credit Card" amount shown above. Please allow a full billing cycle to pass for all refunds to be processed. If you need any further assistance please send us an email by clicking here. We would be happy to assist you in any way we can.
    Verder kregen wij nog een annuleringsnummer, maar je schrikt wel als er dubbel afgeboekt is.

    Biddingfortravel liet een winnend bod zien, voor Miami.
    Aangezien december-januari prijzige tijden zijn heb ik ook ingeschikt met 125$ bod.

    Verloop biedingen:
    4* south-beach oceanfront 130$
    3,5* south-beach oceanfront 127$
    3* south-beach oceanfront 125$ geaccepteerd door Royal Palm Miami Beach
    website geeft 280$ aan voor jan. 11 t/m jan. 14
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-12-10 om 04:59. Reden: 1+1

  9. Top | #789
    Vaste Bezoeker SenT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Belgisch zeetje
    Berichten
    59

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Nog een hotel via Priceline erbij, voor de nacht van 19 op 20 april:

    Gezochte area: Gateway to the Islands, 3*, $ 67: geweigerd bod.
    Onmiddellijk er nog een area bij: Marco Islands, 3*, $69: geweigerd bod
    Vervolgens nog een area erbij: Bonita Springs, 3, $71: bod geaccepteerd.

    Gewonnen bod: Trianon Bonita Bay, 3*, ex tax: $ 71, met tax: $ 86,89.
    Op de website van het hotel voor diezelfde nacht: $ 99 ex tax.

  10. Top | #790
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    datum 22 oct t/m 24 oct. 2011: via priceline geboden op 2 hotelkamers op Key West. Eerste bod 69 voor 2 1/2 en 3 sterren afgeketst. Tweede bod 70 ook. Derde bod $75 geaccepteerd. Zitten in Travelodge Suites Key West. Geen slechte prijs als je nagaat dat dit zo'n beetje het drukste weekend is vanwege het festival Fest.

    datum 24 oct t/m 28 oct 2011: op Hotwire gezien voor $66 op Miami, Bal Harbor. Condo, beach, resort. Met 2 kamers geaccepteerd, en het is het Newport beachside by Westgate resorts geworden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •