Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 98 van de 106 EersteEerste ... 488896979899100 ... LaatsteLaatste
Resultaten 971 tot 980 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #971
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Je krijgt inderdaad als het goed is direct na je bieding een scherm te zien of je bod is geaccepteerd of afgewezen. Als je ook je emailadres hebt opgegeven krijg je meestal na een paar dagen een mailtje via Priceline met de melding dat je weer mag bieden omdat de 24-uur periode wachttijd voorbij is en je weer een nieuwe kans hebt.

    Wij hebben de afgelopen weken geprobeerd om via Priceline 2 hotelovernachtingen in Miami te boeken, maar helaas...onze biedingen werden niet geaccepteerd...en we zaten al vrij hoog. Daarom maar via een andere weg geboekt. Maar ik kreeg dus steeds duidelijk in beeld dat het bod niet geaccepteerd was.

  2. Top | #972
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Dus ik kan er vanuit gaan dat het niet gelukt is?

  3. Top | #973
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Als je de melding hebt gekregen dat ze je bod niet konden accepteren is het dus idd niet gelukt...Wij kregen steeds te zien 'unfortunately we can't accept the amount for a * star hotel in this region...je krijgt dan de mogelijkheid om een aanpassing te doen (in gebied, aantal sterren). Ik weet niet wat voor melding je hebt gekregen dus kan dat niet met zekerheid zeggen...

  4. Top | #974
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Ik heb helemaalniets gekregen, geen mail.

  5. Top | #975
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Assen
    Berichten
    77

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Als je bod is geaccepteerd krijg je altijd in beeld...."Your deal is in the bag!!!"... je krijgt dit ook in de mailbox...betaling voldoe je gelijk middels Creditcard...ik heb al mijn hotels via Priceline geboekt en daar wat maanden voor uitgetrokken..Westin , Marriot en Bestwestern en Holiday Inn waren de ketens. Er staat in het forum genoeg over geschreven hoe het werkt en wat slim is...

    wens je succes

  6. Top | #976
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Kijk ook in je spam map. Ik maak veel mee dat de email wordt aangemerkt als spam
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #977
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Oke dankjewel voor de tips!

  8. Top | #978
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    11

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    dit staat bij puntje 3 in de FAQ ook aangegeven. Zoalang het dus maar lijkt op een amerikaans adres bij het registreren...
    Wordt je daar uiteindelijk niet mee geweigerd? Als het erop lijkt maar niet is?

  9. Top | #979
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Nee dus. Anders zouden we het ook niet zo aanraden Het gaat erom dat de Credit Card geaccepteerd wordt. Het hotel ziet alleen jouw boeking en verder geen adres ofzo.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #980
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Gewonnen! The Westin Imagine |Orlando 4*. $65 per nacht( 2 nachten) + $25 tax/fees = $155 oftewel €117.
    Het Hotel staat aan Universal Blv, vlak bij het Convention Center/Seaworld.

    http://www.westinimagineorlando.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •