Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 73 van de 106 EersteEerste ... 2363717273747583 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 730 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #721
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    YES! 1 bieding is geaccepteerd.
    Ik had een bod uitgebracht van $51 voor 1 nacht in augustus 2 1/2 *
    Gekozen gebied was Los angeles airport.
    Kreeg het 3* Radisson at LAX.
    Normale prijs bij Radisson $ 158 en bij expedia €119 !
    Ben dik tevreden.
    We zijn dit jaar wel decadent hoor, eerst in de meivakantie naar Orlando, en dan ik de zomer nog naar californie,met dank aan de goedkope tickets van connections.

  2. Top | #722
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Wilde Priceline ook eens proberen.
    Heb vast hotel geboekt voor de avond voor ons vertrek uit Miami.
    We vliegen om 07:00 uur en wilde dus alvast een hotel vlakbij de luchthaven.
    Heb nu dit het Staybridge Suites Miami-Airport West alles inclusief voor $80.
    Prijs bij hotel zelf vanaf $135 en bij expedia vanaf € 120,--.

    Leuk om getest te hebben en voor die korte nacht een prima prijs.

    Nu nog boeken voor de periode van 13 tm 20 november in Miami Beach of south Beach. Maar dat zullen wel wat duurdere hotels worden haha.

  3. Top | #723
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Heb net ook een winnend bod voor onze eerste nacht.
    Kreeg weer het radisson nu voor $ 45,-
    Ik was steeds aan het bieden op 2 1/2 * omdat daar onbijt incl. is.
    Maar tot 2x toe dus 3* gekregen.
    Zo zie je maar dat priceline toch erg onvoorspelbaar is.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-09-11 om 21:02. Reden: fqe

  4. Top | #724
    Regelmatige Bezoeker kaboens's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Net een hotel gewonnen bij priceline.

    Hilton Garden Inn Orlando Seaworld int Center voor $ 35 per nacht. Op expedia kost deze 62 euro per nacht.

  5. Top | #725
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Voor de liefhebbers van enige luxe en een zeer mooi zwembad, dit heb ik net geboekt via priceline voor $ 85,- per nacht, niet het goedkoopste hotel maar wel een hele fijne afsluiting van de vakantie.

    http://www.omnihotels.com/FindAHotel...pionsGate.aspx


  6. Top | #726
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    32

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Volgens mij staat op hotwire nu het tradewinds grand resort in st pete beach voor 83 (ex tax) dollar per nacht. Het enige waar ik het aan kon herkennen was de 4 sterren en dat er meer dan 660 tripreports zijn gegeven met gemiddeld een 4. Het Don Cesar had nl ongeveer 250 reports.

    Volgens mij kan je dit hotel ook voor ongeveer deze prijs of iets minder boeken via priceline. Ik hoor alleen dat je via Priceline in dit hotel vaak een `blinde`kamer krijgt en weet niet zeker of we wel met zijn 4tjes in 1 kamer kunnen.

    Krijg je via hotwire een `passende` betere kamer?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 08:29.
    Florida februari/ meivakantie 2009 http://desmallebeekjesopreis.blogspot.com/

  7. Top | #727
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    $83+tax (komt nog wel $25+tax aan resortfee bij per nacht) is een mooi prijsje voor dit hotel. Ik heb er vorig jaar 2x gezeten, 1x via Priceline en 1x rechtstreeks geboekt. Beide keren heb ik eenzelfde kamer gehad in het Breckenridge gebouw (vanaf de straat gezien het meest rechtse). Mooie 4-persoons kamers, gewoon met een raam, uitzicht landinwaarts (of dat kwam door priceline of de kortingsboeking weet ik niet, ga ik wel van uit).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #728

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Heeft iemand ervaring met bieden op Priceline als je met 2 volwassenen en een kind wilt overnachten?

    Ik heb gelezen dat je gewoon contact met het hotel moet opnemen om een extra bed te laten plaatsen (indien nodig) en dat er meestal wat extra ksoten in rekening worden gebracht.

    Heb inmiddels toch maar een bod gedaan:

    Tampa Bay Area (minimaal 4*)
    2 juli-3 juli
    geboden: $ 46; verhoogd naar $47 + gebied Brandon (heeft geen 4*)
    Geaccepteerd: $47

    Hotel: 4* Grand Hyatt Tampa Bay

    Normale prijs $ 135.20. Top!
    Laatst gewijzigd door timytee; 02-06-09 om 00:26.

  9. Top | #729
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    6

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Vanwege positieve ervaringen op dit forum, heb ik alle hotels alvast geboekt via priceline. Is erg leuk moet ik zeggen, wel eerst even goed huiswerk doen.
    Dat wil zeggen: Eerst eens kijken naar welke hotels het schijnbaar gaan worden! En daarna kijken naar wat er eerder is geboden in die plaats.
    Het kleinste verschil is € 7,- tov Expedia.com, dit was ook tevens de plaats (Key West) waarbij ik de meeste moeite had (veel biedingen). En het grootste verschil was € 38,- p.n.!

    In het totaal heeft het me € 378,17 (2 weken rondreizen in Florida) geschild tov Expedia.com, dat is een leuke besparing.

    Dit zijn allemaal geen luxe hotels geweest (+/- 3*), aangezien we er vaak maar één nacht blijven. Bij luxere hotels kan het verschil nog meer oplopen denk ik.

  10. Top | #730
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Klopt! Bij goedkopere hotels is het verschil veel minder omdat de kosten voor priceline hetzelfde zijn, of je nu een goedkoop of duur hotel hebt gewonnen. Bij resorts is het verschil vaak de helft van de prijs of nog meer. (Als je de prijs vergelijkt op de site van het hotel zelf.) Expedia is meestal nog duurder. Wij hebben bijvoorbeeld al eens de Peabody gewonnen voor $70,- op een dag dat de prijs op hun eigen site $329,- was. Ook Gaylord Palms voor de helft of het Hyatt in Bonita Springs is ons al vaker gelukt. Lukt natuurlijk niet altijd, maar het is wel een sport om het voor elkaar te krijgen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •