Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 106 EersteEerste ... 2028293031324080 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #291
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Via priceline boeken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bemmel47 Bekijk Berichten
    Hoi, ik weet dat er al meer over geschreven is en heb de FAQ inmiddels doorgelezen.

    Nu wil ik de gok gaan wagen om via priceline een hotel te boeken (wel eng), maar goed het kan veel geld schelen. Wil namelijk naar the keys en hoop daar een goed hotel voor 125 dollar per nacht te vinden (december).

    Nu lukt het alleen niet om een postcode in te vullen en een telefoonnummer, omdat je als amerikaan geregistreerd moet staan. Kan het kwaad als je gewoon een willekeurig adres in florida neemt en op die gegevens dan boekt. In hoever is mijn boeking dan wel geldig en controleren ze het nog nav je telefoonnummer. (wil best me eigen gegevens geven, maar die accepteert priceline niet). Wie helpt mij hierbij een beetje
    Hier:
    http://p070.ezboard.com/NonUS-Reside...opicID=6.topic
    kan je precies lezen hoe je je als non-US resident kunt aanmelden.

    Als je nu iets voor december wilt gaan doen via Priceline, moet je wel begrijpen dat de echte voordelen van Priceline pas ontstaan als je er lastminute boekt.
    Als een hotel n.l. nog kamers over heeft waarvan ze denken dat ze ze voor de gewone tarieven niet meer kwijtraken gaan ze met zoiets als Priceline werken.
    Nu zal je voor december nog geen echt voordeel behalen.

    Knaapje

  2. Top | #292
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    37

    Standaard Re: Via priceline boeken

    Nou heb het gewoon gedaan. vond het erg spannend. Het resultaat is alsvolgt

    http://www.keylargogrande.com/

    Heb denk ik wel iets bespaard maar niet zoveel. Heb 100 dollar per nacht betaald. De website van het hotel rekent 129 dollar, dus 30 dollar per nacht in the pocket zal ik maar zeggen. Dus als beginner.... )

    het hotel ziet er best goed uit. als iemand er ervaring mee heeft.... hoor ik het graag.

  3. Top | #293
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Via priceline boeken

    Bidding for Travel (DE site voor info/hulp bij bieden op Priceline) heeft een duidelijke FAQ voor non-US residents opgesteld. Daar staat alle benodigde info duidelijk op een rijtje. Succes.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #294
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Via priceline boeken

    Dit is het voormalige Sheraton. cant go wrong there=D>

  5. Top | #295
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Via priceline boeken

    Wij willen ook op een hotel op de Keys gaan bieden. Ben benieuwd of het lukt!!

    Nicole

  6. Top | #296
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: Via priceline boeken

    Laag beginnen! ik heb via Priceline de beste deals gekregen voor onze vakantie in februari (=hoogseizoen). $50 voor Hampton Inn op International Drive in Orlando. Zit je midden in het 'pretpark' Orlando.

    Voordat je biedt kijken of er biedingen zijn geweest via www.biddingfortravel.com.

  7. Top | #297
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Vorige week hebben wij onze vliegtickets geregeld (5 juli heen 31 juli terug) Dus het bieden kan weer beginnen!!!! Vorig jaar ging het super via priceline, dus dit gaan we nu weer doen.

    Mijn vraag aan jullie: Wie heeft er al eens een winnend bod gehad op de keys? (4* of resort) wat waren jullie ervaringen?

    Welke hotels hebben jullie in de omgeving van Miami, Hollywood of Fort Lauderdale via priceline kunnen boeken? (4* of resort)
    Wat zijn aanraders? Wat zijn jullie ervaringen?

    Nicole

  8. Top | #298
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    37

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Hoi, ik heb vorige week via priceline een resort geboekt. Waarschijnlijk heb ik nog wel teveel betaald 100 dollar per nacht op Key Largo in het Grand Key largo resort (zie er overigens prima uit), maar het scheelde toch zo´n 40 dollar per nacht..... dus gewoon doen via priceline

  9. Top | #299
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Hey, super Bemmel!! Wij zijn flink aan het bieden maar nog zonder resultaat. Voor wanneer heb jij geboden? Was het in het weekend of door de week? Wij willen in het weekend gaan, maar volgens mij is dat een stuk moeilijker te krijgen. De best rates liggen in het weekend een stuk hoger. Goed dat het jou al gelukt is. Echt veel lager als 100 dollar had je het denk ik niet kunnen krijgen. Goede deal lijkt mij.

    Nicole

  10. Top | #300
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    37

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Hoi, wij logeren daar 22 en 23 december, dus ik denk wel de duurste periode van het jaar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •