Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 106 EersteEerste ... 1353616263646573 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #621
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Priceline???

    ....en dan?
    Als ze je bod accepteren zit je eraan vast en wordt het op je creditcard belast.!!
    Het kan nut hebben. Ik heb zelf wel hotel gehad voor de helft van de prijs die het hotel zelf voor de periode op de site had staan. In de periode augustus zal je denk ik weinig voordeel behalen, doordat er veel vraag naar kamers is.
    In bijv. oktober zal je veel goedkoper uitkomen.

    Ik zou zeggen lees eerst eens de diverse topics op dit en het Orlando forum en niet te vergeten de uitleg op priceline zelf en http://biddingfortravel.yuku.com/ . Kom daarna met gerichte vragen.

    succes
    Knaapje.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-06-08 om 20:05. Reden: volledige quote van voorgaand bericht eruit gehaald

  2. Top | #622
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    13

    Standaard Re: Priceline???

    Hallo, nou het is gelukt hoor ik heb een hotel geboekt, de prijs viel erg mee 45 dollar per nacht/ normalieter 129,00 dollar in een Hilton niet direct in het drukke disney maar net erbuiten. Was spannend maar wel leuk om te doen. Kan geen recenties hier ervan(Hilton) vinden maar ja heb een dak boven me hoofd een auto en een vliegticket. dus Florida here we come.
    groetjes Ingkops::razz:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-06-08 om 23:22. Reden: volledige quote eruit gehaald

  3. Top | #623
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Goede prijs lijkt me, wat is de volledige naam van het hotel?

  4. Top | #624
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    13

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Hoi hallo,

    de naam is het Hilton Orlando/Altamonte Springs

    groetjes Ingk

  5. Top | #625
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Lijkt me geen slecht hotel, maar toch al wel een eindje rijden naar de parken (volgens Googlemaps al een 37min naar Seaworld. Univerlal zal iets minder zijn, Disney iets meer)

  6. Top | #626
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Priceline???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IngK Bekijk Berichten
    Hallo, nou het is gelukt hoor ik heb een hotel geboekt, de prijs viel erg mee 45 dollar per nacht/ normalieter 129,00 dollar in een Hilton niet direct in het drukke disney maar net erbuiten. Was spannend maar wel leuk om te doen. Kan geen recenties hier ervan(Hilton) vinden maar ja heb een dak boven me hoofd een auto en een vliegticket. dus Florida here we come.
    groetjes Ingkops::razz:
    Hilton is altijd goed. Kan je gen buil aan vallen. Voor mij is het favoriete hotel voor zakelijke overnachtingen. OP vakantie probeer ik ook altijd een Hilton te vinden.

    Veel plezier.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #627
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Priceline???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Voor mij is het favoriete hotel voor zakelijke overnachtingen. OP vakantie probeer ik ook altijd een Hilton te vinden.

    Veel plezier.
    Yep, same here =D> ! Zakelijk in principe altijd Hilton. Al kunnen de verschillen in service en uitstraling groot zijn, is wel altijd minimaal goed.

    Tenminste, als je een keer (zakelijk) de mogelijkheid hebt om in Four Seasons te slapen ..... \\/ ! Dan zakt Hilton bij mij een plaatsje op de zakelijke keuze ranglijst !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #628
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Joehoeee we hebben zojuist 5 nachten in het Gaylord Palms resort gewonnen! :razz:

    We gaan van 27 december t/m 1 januari (dan verhuizen we naar Animal Kingdom Lodge)
    Het winnende bod was $100,-, volgens mij wel een goeie deal voor die periode, want ik zag hem op hun eigen website voor $239 per nacht in die periode

    Een aantal vragen:
    Kun je het hotel mailen om je voorkeur qua kamer aan te geven? (bv Atrium view)

    Wat kost het parkeren bij het hotel?

    In het overzicht stond dat je $15 per nacht moet betalen voor hun faciliteiten (internet, flesen water op de kamer, shuttle naar Disney, etc)
    Komt dat nou nog bij die $100 of zit dat er al in?

    Iemand er ervaring mee?

  9. Top | #629
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Gefeliciteerd. Goede prijs hoor. Ik weet niet wat het parkeren kost(kon je het niet vinden op hun website?) maar die $ 15.- p.d. is een resort fee en die komt er nog bij. Die wordt aan het einde van je verblijf gewoon van je creditcard afgetrokken.

  10. Top | #630
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    nee ik kon de parkeerkosten niet vinden op hun website :???:

    hopen dat iemand het weet :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •