Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 106 van de 106 EersteEerste ... 65696104105106
Resultaten 1.051 tot 1.058 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #1051
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Ik gebruik priceline al sinds 2004. Voor komende zomer ben ik nog steeds niet geslaagd. Ik heb zelf het idee dat het succesverhaal voor mij bij priceline klaar is.

  2. Top | #1052
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Priceline gebruikten we in het verleden best vaak. Maar de laatste jaren waren er inderdaad weinig leuke deals. We gebruiken nog wel regelmatig Hotwire. Minder gedoe en ook mooie kortingen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #1053
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    66

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Bedankt Hannie, Marco en Njit.
    Jammer. Dan gaan we ons verdiepen in Hotwire.
    Eerder ook wel eens iets over gelezen.

  4. Top | #1054
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Hetzelfde geldt voor mij; leuke deals bij priceline zijn lang geleden. Heb 1,5 jaar terug voor het laatst gebruikt, ook toen waren het geen geweldige deals. Wij gebruiken ook meer Hotwire, afgelopen zomer ook weer. Niet zo heel vaak, want wij vinden AirBnB ook steeds fijner. Gewoon een huisje of appartement vinden we veel relaxter dan een hotel waar je alleen een slaapkamer hebt. Tijden veranderen, voorkeuren veranderen; maar priceline is in ieder geval niet meer wat het was qua voordeeltjes. Wel heel veel gebruik van gemaakt, en de meest prachtige deals gehad natuurlijk. Maar het is een beetje over ...
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #1055
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Hetzelfde geldt voor mij; leuke deals bij priceline zijn lang geleden. Heb 1,5 jaar terug voor het laatst gebruikt, ook toen waren het geen geweldige deals. Wij gebruiken ook meer Hotwire, afgelopen zomer ook weer. Niet zo heel vaak, want wij vinden AirBnB ook steeds fijner. Gewoon een huisje of appartement vinden we veel relaxter dan een hotel waar je alleen een slaapkamer hebt. Tijden veranderen, voorkeuren veranderen; maar priceline is in ieder geval niet meer wat het was qua voordeeltjes. Wel heel veel gebruik van gemaakt, en de meest prachtige deals gehad natuurlijk. Maar het is een beetje over ...
    Dat gevoel heb ik ook. Prijzen van accommodaties lopen de laatste jaren ook snel op. De dagen dat je voor 85 dollar in een Hyatt Regency in Bonita Springs terecht kwam of voor 48 dollar is een Hyatt Place liggen achter ons. Heel jammer. Alles uitpluizen en je tactiek bepalen was al een geweldige build up naar de vakantie. Los van de geweldige deals hebben wij er ook gewoon heel veel plezier in gehad

  6. Top | #1056
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Wij hadden idd ook een heel schema om tot de best mogelijke prijs te komen. Was altijd erg spannend
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #1057
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Same here. Wel eens een hele strategie bedacht om tot een mooie deal te komen bij Priceline. Laatste jaren Priceline niet meer gebruikt, maar wel Hotwire. Afgelopen najaar nog 2 prima deals in DC en Philly. Tegenwoordig maken ze het bij Hotwire behoorlijk maken om in te schatten welk hotel je krijgt. Er zit zelfs een soort flaw in de site. Als je een secret deal hotel selecteert, krijg je vaak 4 hotels te zien, wwar het er dan een van is. Als je op boeken klikt en vervolgens weer terug, krijg je soms niet dezelfde 4 te zien en valt er dus al een of soms twee af.

  8. Top | #1058
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    En als je echt zeker wilt weten welk hotel het is wat je op hotwire vindt, check je de hotwire link op http://roomrevealer.com/
    Laatst gewijzigd door Terpies; 25-03-19 om 00:39.
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •