Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 106 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #191
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje
    Maak je geen illusies.
    Ook bij Priceline komen de "taxes and charges" er nog bij.
    Het toaal bedrag moet je bij reservering gezien hebben, voor je fiat voor je cc gaf.

    Knaapje
    Inderdaad, maar bij de uiteindelijke bevestiging staat het totaalbedrag. Als dat 92 dollar was, zit daar alles in. Daarom zei ik 'vermoed ik'. Als 92 dollar gewoon je eigen bod was, dan komt er nog meer bij (en zelfs nog de kosten van Priceline, vaak zo rond de $ 5 - $ 7). Dan is het zelfs ongeveer even duur als op de website :lol: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #192
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Mijn bod was 75 dollar. in totaal komt het neer op 92 dollar inclusief tax en andere fees.

    De 9 dagen die wij in Florida doorbregen voor onze cruise zijn nu allemaal ingevuld via priceline
    3 nachten Hilton WDW voor 60 dollar
    1 nacht Bilmar resort St Pete's Beach voor 75 dollar
    3 nachten Hyatt Bonita Springs voor 73 dollar
    2 nachten Sheraton Bal Harbour (Miami) voor 90 dollar

    Over het geheel zeer tevreden. op het Bilmar Resort na is ook alles volgens "plan" verlopen.

    Eén probleem......... het werkt enigzins verslavend. We kunnen nu alleen maar afwachten tot 7 september. Ik dnek dat we maar eens op zoek moeten naar een ander tijdsverdrijf.............

  3. Top | #193
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Dat bedoel ik dus :lol: ! Dus dan scheelt het echt wel meer dan 7 dollar ! Maar toch minder dan de meeste Pricline biedingen. Ziet er allemaal top uit. Die Hyatt zal je je echt prima vermaken, en Hilton WDW is echt TOP locatie ! En beide erg goede prijzen.

    Over die Sheraton alleen maar mooie verhalen gehoord, dus dat komt ook wel goed. Bilmar Resort geen idee :wink: !

    Doe anders lang weekend NY ! Prachtige stad en ook erg leuk om via Priceline wat boekingen te maken :roll: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #194
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    22

    Standaard

    Ik ben helemaal fan geworden van Priceline! Mede dankzij dit forum heb ik me ook in bied-strategieen verdiept voor onze Florida-vakantie van afgelopen april en het is me extreem goed bevallen. Zowel het hele bieden als de (behandeling in) de gewonnen hotels.

    Even een summary waar we zijn geweest:
    Miami - Hyatt Coral Gables (2n.)
    Clearwater - Radisson (1n.)
    Orlando - Comfort Suites (5n.)
    Miami - weer Hyatt Coral Gables (2n.)

    De Hyatt was gewoon fantastisch en de 2e keer kregen we zelfs een mooiere kamer (met balkon) dan de 1e keer. De receptioniste herkende ons en vroeg of het bevallen was de vorige keer :lol: . Ze was toch ook wel benieuwd hoe het ons gelukt was om hetzelfde hotel te krijgen... Tja, truc speciale :lol:

    De Radisson viel relatief tegen (3*), maar extreem goede bedden. Was een tussenstop van 1 nacht dus relatief onbelangrijk qua comfort. Prijs was wel weer top (50$ ipv 90$)

    De Comfort Suites (2*) waren de find van de vakantie, slechts 25$/nacht incl ontbijt! Je hebt er alleen absoluut een auto voor nodig (waar niet voor), het ligt nl aan de 'overkant' van de I4, dus niet aan I-drive.

    Komende zomer komen we langs Hong Kong en ik zag dat Priceline ook daar een aantal hotels in de inventory heeft.......... 8)

  5. Top | #195
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hey Marco,

    We zijn sinds vrijdag terug uit Florida. Het is echt een fantastische vakantie geweest. Ik zou je nog laten weten hoe het Hyatt in Bonita Springs ons is bevallen. Je kunt gerust zijn!!! Het is echt een prachtig hotel. Wij vonden het het het mooiste priceline hotel van deze vakantie. De kamers zijn prima, en ze hebben lekkere bedden (vinden wij erg belangrijk.) Zwembaden zijn prachtig. Ze hebben ook een verschillende temperatuur. Van koel tot heerlijk warm. Mooi terras (zwembaddek)eromheen waar je lekker kunt relaxen. Het mooiste is dat je met een bootje naar een priveeiland kunt gaan. Bij ons zwommen er dolfijnen mee in de boeggolf!! Dit was echt prachtig. Het ritje met de boot (gratis) duurt ongeveer 20 minuten. Op het eiland is niet zo veel te doen maar het is er wel heel mooi. Wit strand waar je schelpen kunt zoeken, zwemmen, snorkelen (onze kids vonden dit prachtig, ze zagen hier verschillende vissen onder andere roggen) en er staan ligbedden. (Wel je eigen handdoeken en drinken en iets te snacken meenemen.) Als je naar dit eiland wil gaan (ik zou hetzeker doen) kun je het best s'morgens gaan. Ze varen vanaf kwart voor 10. S'middags varen ze vaak niet meer als er onweer in de buurt is. (En dit is er vaak)
    Verder is het leuk om naar het naastgelegen (ook van Hyatt) Coconut plantage te gaan. Je kunt hier komen met de hotelshuttle die elk half uur rijdt. Hier is ook een mooi zwembad een een Lazy River.
    Als je verder nog iets wilt weten dan hoor ik het wel!1

    Nicole :wink: :lol: :P 8)

  6. Top | #196
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Goed te horen dat alles fantastisch is verlopen

    Ook op tripadvisor zijn er een paar nieuwe reviews bij gekomen en ook die zijn zeer positief. Wij kijken er enorm naar uit. Nog ruim 6 weken te gaan

  7. Top | #197
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Amersuites LBV via Priceline !

    Nu mijn vrouw en schoonmoeder in November 10 nachten in Orlando gaan verblijven, zijn we al gelijk op zoek gegaan naar hotels. En, uiteraard, via Priceline.

    De planning is eerste 6 dagen in een goedkoop hotel in de buurt van de parken, en de laatste 4 dagen bij Downtown Disney in het Hilton of soortgelijk.

    Op BFT zagen we dat een 2,5 ster in WDW omgeving een aantal keer gelukt was voor $ 36, de Amerisuites LBV (onderdeel Hyatt Group). Dat is in ieder geval goedkoop. Even onderzocht en blijkt een redelijk goed hotel te zijn (volgens BFT ervaringen en Tripadvisor), met gratis ontbijt (wat overigens, net als in de meeste hotels, niet overdreven lekker/uitgebreid is) en tussen I4 en 192 in. Daarnaast zijn het allemaal 'suite' kamers, dus een aparte woonkamer (met ijskastje, magnetron etc) en aparte slaapkamer. Niet heel groot, maar toch wel lekker. En voor $ 36 per nacht !

    Dus gelijk via Priceline geboden en inderdaad gelijk prijs ! Voor in totaal (incl. tax en kosten) EUR 32 per nacht ! Superdeal, kan niet beter voor onze wensen die we hier hadden.

    Daarna de volgende 4 dagen zouden we in Hilton willen. Met mijn Hilton status zouden we normaal gesproken standaard upgrade moeten krijgen naar de Executive Floor (met gratis ontbijt, hele dag door gratis drinken), al weet je het bij Priceline nooit. Maar dan zou de prijs, van $ 60, natuurlijk ook weer erg betaalbaar zijn. Gelijk geprobeerd maar er is blijkbaar (nog) geen beschikbaarheid in die periode, dus we blijven proberen.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #198
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Amersuites LBV via Priceline !

    36 dollartjes voor Amerisuites is gewoon een lachertje.
    Blijf ons op de hoogte houden, ik leer er in ieder geval iedere keer van.
    Eric

  9. Top | #199
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Amersuites LBV via Priceline !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob
    Dus gelijk via Priceline geboden en inderdaad gelijk prijs ! Voor in totaal (incl. tax en kosten) EUR 32 per nacht ! Superdeal, kan niet beter voor onze wensen die we hier hadden.

    Mattrob,
    Begrijp ik het goed.
    Heb jij geboden op een bepaalt hotel, of gewoon een bod gedaan en gehoopt het Amerisuites LBV te krijgen.


    Groetjes,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 21-02-08 om 19:08. Reden: quote ingekort
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  10. Top | #200
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Amersuites LBV via Priceline !

    Bij Priceline kun je helaas niet bieden op een bepaald hotel, dus weet je nooit zeker wat je krijgt.
    Wel kun je door prijs, aantal sterren en gebied aan te geven vrij exact bepalen waar je tercht komt.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •