Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 76 van de 106 EersteEerste ... 2666747576777886 ... LaatsteLaatste
Resultaten 751 tot 760 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #751
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Je kan niet kiezen welk hotel je hebt, je kan het beperken door de zone maar als daar meerdere hotels met hetzelfde aantal sterren in staat dan is het niet te voorkomen dat je een ander krijgt, dan is het een kwestie van geluk hebben.

    En ik moet je wel waarschuwen dat het Hyatt Tampa Bay is niet zo makkelijk bereikbaar meer door veranderingen aan de wegen aldaar, afgelopen oktober stond er ook geen bewegwijzering naar het hotel en was het op geluk naar het hotel rijden het laatste stuk, want ik zag het wel liggen maar ja, dan er nog komen.

    Het is wel een goed verzorgd hotel met eigen parkeergarage, ligt dicht bij het vliegveld maar daar hadden wij weinig hinder van.


  2. Top | #752
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Het is in principe niet mogelijk om het zeker te boeken maar het Hyatt is wel de goedkoopste van de 4 sterren. Ik denk dat je niet verkeerd kunt zitten met de andere 4 sterren maar zeker is dus niets.

  3. Top | #753
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Heeft iemand een idee welke hotels momenteel veel gewonnen worden bij priceline in Orlando Lake Buena Vista.
    En natuurlijk ook voor welke prijs het ongeveer gewonnen wordt.

    greetz,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #754

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Je gaat in dat forum naar de Orlando/Walt Disney World pagina.
    Op die pagina vind je van diverse mensen hun biedingen, de geboden prijs en het gebied (binnen Orlando) waarop ze geboden hebben.

    Dus als je voor je zelf een gebied binnen Orlando voor ogen hebt kun je via die website zien welke hotels je op het moment kunt verwachten.
    Het is natuurlijk niet een totaalbeeld van priceline maar geeft best wel een aardige indicatie.

    Verder staat er bovenaan de berichtenlijst een bericht 'ORLANDO HOTEL LIST' hier staan veel hotels die je via priceline kunt verwachten. Al is deze lijst ook vast niet helemaal compleet.

  5. Top | #755
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    @pascalbrouwers;
    Je moet je wel realiseren, dat de betekenis van de gewonnen prijzen relatief is.
    Een hotel zal als zijn bezetting laag is eerder een lagere prijs accepteren, dan bij een hogere.
    De prijs is dus o.a. afhankelijk van seizoen, dag van de week, bezetting van hotel, op handen zijnde conventies, heeft het hotel een grote weddingparty? e.d.
    Zo zijn bijv. in Washington Dc hotels in het weekend zomaar de helft goedkoper dan doordeweeks. Als er dan ook nog niets bijzonders is gaat de prijs naar tot wel 1/4. Ligt de luchthaven plat dan moet je je creditcard verhogen.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-03-10 om 13:39. Reden: full quote eruit

  6. Top | #756
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard

    Renaissance Fort Lauderdale Plantation gewonnen
    31/5 t/m 2/6 voor totaal $176.48 (USD) incl. tax
    Vlakbij de sawgras mill mall
    Nu nog iets aan het strand bij Miami.

    Na het hotel in FLL ook het hotel aan het strand gewonnen aan miami beach en het is het Renaissance Eden Roc Miami Beach
    prijs 351,45 voor 3 nachten incl tax
    Nu nog alleen een hotel voor 3 nachten in NYC helaas wil dit niet zo vlotten via priceline maar ik heb nog even
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-09-11 om 20:54. Reden: 1+1

  7. Top | #757
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    ik heb zojuist ook het Renaissance Eden Roc Miami gewonnen!
    na een aantal pogingen heb ik uiteindelijk 115 dollar geboden en de prijs werd geaccepteerd.
    Totale prijs incl tax voor 2 nachten is $271
    Wij gaan overigens pas in augustus

  8. Top | #758
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard

    Ik denk toch dat ik iets fout doe.
    wanneer weet ik of ik mijn bidding gewonnen heb. Ik heb alles ingevuld maar nog niet op buy my hotel now, durf namelijk niet op het knopje te drukken.
    ik dacht stom misschien dat ik na het invullen van mijn gegevens al een naam van het hotel zou zien staan. Als ik klik op by my hotel now krijg ik dan wel te zien welk hotel ik gewonnen heb en kan ik daarna klikken op accepteren? Ik heb de handleiding erbij maar dat stukje is mijn nog niet helemaal duidelijk.

    edit: He,he, gewonnen voor 112 dollar per nacht. in augustus
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-03-10 om 17:47. Reden: samengevoegd

  9. Top | #759
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Het is altijd de gok welk hotel je krijgt maar je kan dmv van diverse sites al wel zien welke hotels je mogelijk kan winnen.

    En in het begin is het even eng om zo blindelings te bieden maar als je het een paar keer hebt gedaan doe je het zonder moeite.

    En ja, het gebeurt wel eens dat je niet het hotel hebt welke je zou willen hebben en daar moet je je dan bij neer leggen. Ik bied dan ook in bepaalde zones voor 1 nacht ipv alle nachten die ik zou willen hebben en kan zo zien welk hotel ik als eerste win, vaak kan je dan ook nog simpel via je bevestiging van priceline je verblijf verlengen en anders doe je morgen een zelfde bod voor de andere nachten.

    Mocht je voorkeur hebben voor een 2x double bed of 1 kingsize bed dan mail je gewoon het hotel met dat verzoek. Over het algemeen wordt je verzoek gewoon ingewilligd.


  10. Top | #760
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    tsja.....:-&. Maar nu ben ook ik wel benieuwd naar het hotel dat uit de bus is gekomen.
    Het Renaissance Eden Roc Miami, me very happy\\/

    Alleen snap ik niet echt wat het hotel nou hiermee bedoeld.
    · Valet parking, fee: 30 USD daily Dit snap ik wel

    · Valet only USD 17 day rate- dit snap ik niet#-o
    USD 30 overnight-USD 40 oversized/Taxes applicable/Rates subject to change for special events



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •