Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 74 van de 106 EersteEerste ... 2464727374757684 ... LaatsteLaatste
Resultaten 731 tot 740 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #731

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    En voor onze 3-weeks vakantie voor de tweede keer een bod gedaan en geacepteerd:

    3* Ocala Hilton $ 35,00 per nacht (via hun site kost het $ 109,00) per nacht.
    Periode 4/7/2009 tm 6/7/2009

    Werkt super priceline!!!

  2. Top | #732

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Ik heb zonet de Eden Roc in Miami Beach kunnen vastleggen voor 85$. Wat voor een geweldige site is Priceline toch

    Overigens heb ik nog een leuke website leren kennen voor als het niet zo goed wil lukken met Priceline. Via BeginBooking (http://www.BeginBooking.com) kan je de tarieven voor hotelkamer gratis en zonder verplichtingen vergelijken tussen meer dan 30 online aanbieders waaronder Booking.com. Ik ben er van geschrokken dat er zoveel verschil zit tussen de verschillende aanbieders. Ik heb er alleszins ook enkele leuke deals mee gedaan, ondermeer in Orlando.

  3. Top | #733
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Voor 16 oktober tot 18 october 2009 hebben het Renaissance Boca Raton "gescoord" voor usd 60 per nacht.

    Via Hotwire heb ik voor 15 oktober het Sheraton op Schiphol "gescoord" voor usd 112 per nacht. We vliegen de volgende dag, met NWA, nogal vroeg naar de VS. Usd 112 per nacht is echt een koopje voor het Sheraton op Schiphol. Normaal kost dit hotel over de eur. 200 per nacht. Je kan helaas niet je auto laten staan. Dan wordt het wel een dure grap.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #734

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Priceline.com ja lekker zeg
    wij zitten nu op dit moment in naples bay resort (echt schitterend) inkoop voor 100 dollar, echter omdat wij met zn 4 n zijn ( 2kinderen) moeten we upgraden
    omdat priceline niet het aantal personen meezend oid
    dan is het koopje ook niet meer zo goedkoop
    de dame achter de balie geeft aan dat als je met zijn 2 n reist priceline heel goedkoop
    kan zijn , echter voor families bezorgt het veel teleurstelling
    voortaan dus weer met expedia !!!!!! nog nooit 1 probleem sinds 2 weken

  5. Top | #735
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Zoals al vaker gezegd hier op het forum: nadat je bod is geaccepteerd kun je het beste even contact opnemen met het hotel, per telefoon of email, om te vragen of ze een kamer met 2 queen beddn voor je vastleggen. Priceline garandeert een kamer voor 2 personen (dat staat duidelijk in de voorwaarden) maar de meeste hotels zijn graag bereid je een 2-queen kamer te geven, gratis of tegen een kleine vergoeding.

    Kwestie van op tijd even de info hier op het forum goed doorlezen.

    Dat je nu een slechte ervaring hebt is jammer, maar hopelijk heb je er iets van geleerd. Weer een ervaring rijker.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #736
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacqueline mol Bekijk Berichten
    de dame achter de balie geeft aan dat als je met zijn 2 n reist priceline heel goedkoop
    kan zijn , echter voor families bezorgt het veel teleurstelling
    voortaan dus weer met expedia !!!!!! nog nooit 1 probleem sinds 2 weken
    Tja, zoals Michael zegt, voorbereiding is hier heel belangrijk. Wij reizen al jaren (vele malen per jaar) naar de US en gebruiken zo goed als altijd priceline (met 2 volwassenen en 2 kinderen) en nog NOOIT extra moeten betalen of een probleem gehad. Wel 2 keer (van de 100+ dagen met priceline) een probleem omdat er geen double rooms meer beschikbaar waren; ene keer is het opgelost door een bed bij te plaatsen (en als 'oplossing' volgende dag upgrade naar de mooiste suite van het hotel), andere keer door gelijk een prachtige upgrade te krijgen naar een suite.

    En er is dus een risico, maar de prijs (en het spelletje) vind ik wel heel erg de moeite waard. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Maar je krijgt niets voor niets, je moet je goed voorbereiden. Ook in onze huidige trip weer een aantal priceline boekingen. Bij elke reservering netjes naar het hotel ge-emailed / gebeld en bij ALLE hotels deze trip de bevesting van 2 double beds gekregen en tot nu toe is dat dus perfect gegaan (we hebben er nog 1 te gaan, maar daar heb ik ook al schriftelijk bevestiging van 2 double beds).

    Is wel heel belangrijk dat je weet dat het een risico is, en als je dat risico helemaal niet wil nemen, dan moet je het ook gewoon niet doen. Het is ook een 'spelletje' met kans op ofwel een hele goedkope kamer, ofwel een dure/luxe kamer voor een redelijk goede prijs !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #737
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Gaat echt te gek dat bieden gisteren in het Sheraton in Richmond voor $55 excl. tax. Vandaag in het Hilton voor $70 excl. tax . in Wilmington.
    En morgen?????

  8. Top | #738

    Standaard

    Ik heb een paar weken geleden een hotel in Orlando geboekt via Priceline. Het is het Hyatt Regency Grand Cypress Orlando geworden voor $ 83,00 (€ 55,00) per nacht, ik heb voor 7 nachten geboekt (in 1 bidding). We gaan in de periode april 2010, dus lang vantevoren boeken kan ook. Ik heb uitgerekend dat we inclusief taxen en resort fee omgerekend € 76,00 per nacht betalen, dat vind ik toch wel een leuke prijs. Vorig jaar hadden we via priceline in Los Angeles het Westin Los Angeles Airport voor $ 61,00 en in San Diego het Loews Coronado Bay Resort voor € 96,00 inclusief taxen (weet niet meer hoeveel dollar het was). Nu probeer ik de rest van onze vakantie nog bij elkaar te Pricelinen of te Hotwiren. Het is gewoon een hobby geworden, haha

    :smile: volgende 3 nachten geboekt! Het zijn 3 nachten in Fort Lauderdale. Ik heb het "The Diplomat Golf Resort & Spa" geboekt via Priceline Bidding. We hebben het voor $ 62,00 per nacht geboekt, inclusief taxen is het omgerekend € 146,00 voor die 3 nachten :lol:. Mooi toch, hihi. En dat voor april 2010 :wink:, dus lang vooraf boeken lukt echt wel :lol: via Priceline. Nu op naar 3 nachten Miami, ben benieuwd voor hoeveel dat gaat lukken :roll:.

    We hebben voor $ 80,00 per nacht (april 2010) het Mayfair Hotel and Spa in Coconut Grove. Het is wel lekker goedkoop, € 63,00 inclusief. De reviews zijn niet allemaal heel super. Maar dat is het risico natuurlijk. Kent iemand dit hotel misschien? Het schijnt wel heel goed te liggen, maar niet al te netjes te zijn. Och ja, we blijven optimistisch, de rest is in ieder geval goed, we mogen niet klagen met zo'n prijzen he? Op naar Key West....:razz:!

    Ik heb inmiddels onze laatste nacht in Orlando (1 mei 2010) ook geboekt via Priceline. Het is hetzelfde hotel geworden als dat wat we in onze eerste week in Orlando hebben: Hyatt Regency Grand Cypress. Ik heb er $ 76,00 voor betaald ex. taxen. Key West en Sarasota willen niet lukken via Priceline, ik ga eens andere mogelijkheden bekijken. Hotwire heeft (waarschijnlijk) Hyatt Key West Resort voor $ 179,00 per nacht. Niet echt goedkoop, maar met Priceline raak je wel verwend .

    Naples was ook lastig via Priceline, dus dat heb heb ik rechtstreeks via het hotel Inn of Naples geboekt. Onder het kopje promotions vond ik de mogelijkheid een bedrag te noemen. Ik heb een bedrag gemaild ($ 70,00), kreeg een tegenbedrag ($ 89,00) voor een deluxe kamer i.p.v. de gewoonlijke $ 109,00 daarvoor. Dat vind ik ook nog wel een goed bedrag. Weet iemand nog een leuke optie voor Sarasota?

    Ik heb mijn laatste 2 nachten voor onze vakantie geboekt, in Sarasota. Het is het Courtyard Marriot Sarasota geworden. Bij het 2e bod van $ 70,00 was het raak. Periode: 28 t/m 30 april. Niks bijzonders, maar wel goed , zeker voor die prijs :-D.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-09-11 om 21:00. Reden: 1+1+1+1

  9. Top | #739
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Je moet goed opletten in welk gebied je wilt zitten. Als je bijv. voor een 4* gaat dan kun je kijken of er gebieden zijn die geen 4* hebben en die gebruiken als free rebid zone. Er is een hele uitleg op het forum over priceline misschien handig om die eerst door te lezen. Het maakt het allemaal wat overzichtelijker.

  10. Top | #740
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    6

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    In Naples verbleven wij ook in de Inn of Naples. Mooi complex met vriendelijk personeel. Deze hadden wij voor ook via Priceline gewonnen voor $ 54,- Dit was alleen wel voor een maandje terug.

    Key West hadden we ook via Priceline geboekt (eigenlijk alles hebben via Priceline geboekt). Hierbij kregen we het Holiday Inn Key West. Wederom prima hotel. Hiervoor betaalde we $ 88,-

    In Sarasota verbleven we in Courtyard By Marriott Sarasota/Bradenton. Gewonnen voor $ 48,-. Dit was ook wel een prima hotel. In deze hotels verbleven we maar één nacht en was hiervoor prima.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-12-09 om 17:03. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •