Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 106 EersteEerste ... 567891757 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #61
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Erg goed :lol: ! Zal je geen spijt van krijgen.

    Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je dit goedkoper zult kunnen krijgen op priceline, als je zou wachten. Ik denk dat je er erg verstandig aan hebt gedaan nu al te boeken.

    Voor al je volgende boekingen, je kunt BFT.com supporten door te boeken via: http://www.amazing-bargains.com/priceline.html. Zij krijgen dan een kleine vergoeding of zo. Doe ik altijd. Laat dan even weten via BFT.com dat de boeking gelukt is, en dat je het via de 'AB-link' hebt geboekt. Dan gaan zij het zelf innen !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #62
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    22

    Standaard

    Mattrob bedankt voor het hart onder de riem
    Het grappige is dat je na het boeken toch even twijfeld en je afvraagt of je een goede deal hebt gemaakt. Van een ervaren iemand dan horen dat het wel snor zit is dan toch prettig.


    Had inderdaad al een ezmail gekregen van de webmaster waarin ze aangaf hoe in het vervolg te boeken en gelijk BFT.com te supporten. Gaan we natuurlijk op die manier doen

    Medeforummers, wat zouden jullie doen met de dagen na kerst zo tot 02-01 ? Nu al gaan boeken of nog even afwachten?
    Lees op BFT.com nog niet echt veel over mensen die al geboekt hebben.
    Hoe druk is de "kerstvakantie" daar in florida of hebben ze die niet en vieren ze alleen kerst en oud+nieuw?

    Anyway....de voorpret is al aanwezig en we genieten nu al met volle teugen

  3. Top | #63
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    22

    Standaard

    Ook ik zal maar eens mijn steentje bijdragen aan dit onderwerp. :lol:

    Na de FAQ gelezen te hebben was het me gelukt om me op de UK-site te registreren en kon het bieden beginnen. Eerst nog wat research via de biddingfortravel.com site en de diverse hotel websites en uiteindelijk prijs ($25 voor de 2*Comfort Suites Universal South in Orlando, 9 t/m 14 april, maar daar gaat het nu even niet om).

    Natuurlijk blij met m'n eerste winnend bod en een berichtje geplaatst op het forum van BFT.com. Kreeg ik prompt deze reactie van de Administrator;

    BiddingForTravel.com supports Priceline.com (U.S.) travel bidding only. Please do not ask for assistance if you do not plan to use Priceline.com (US) for your bidding.

    Further, from this point forward, all posts regarding Priceline in other countries will be removed.
    ...en mijn post was al ge-delete.

    Heeft iemand anders hier ook al eens mee te maken gehad?

  4. Top | #64
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Nog nooit gehoord nee. Waarom heb je je aangemeld voor de UK priceline site ? Wordt er dan ook niet in ponden afgerekend ?

    Ik vermoed dat de vergelijkbaarheid niet meer goed is als je via buitenlandse priceline sites biedingen doorgeeft. Blijkbaar kunnen daar andere prijzen doorgegeven worden of zo.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #65
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Eerste Priceline boeking!

    Hallo Priceline fans,

    Eindelijk heb ik de stap gewaagd en voor het eerst aan het bieden geslagen op priceline. Naast uiteraard eerst goed de tips op www.biddingfortravel.com en op dit Forum (bedankt Mattrob!) gelzen te hebben.

    Voor 65 dollar heb ik nu het Hyat Regency in Coral Gables kunnen boeken. Is dit een beetje scherp, of kan het beter........?

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  6. Top | #66
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Heel netjes ! Had misschien iets scherper gekund (ik had het vorig jaar volgens mij voor 55 dollar, maar weet ik niet zeker) :lol: , maar voor deze prijs mag je echt niet zeuren ! Is echt een prachtig hotel, alleen de buurt vonden wij iets minder. Niet een slechte buurt, maar meer een zakendistrict, niet echt toeristisch, dus niet echt ideaal met kinderen ! Wij zaten daar de laatste 2 nachten van onze juli 2005 vakantie. Op mijn weblog kan je er vast nog iets van vinden !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    22

    Standaard

    Voor welke dagen heb je dit kunnen boeken A3?

    Hyatt Regency in Coral Gables, dat lijkt mij ook wel wat! Goed gedaan!

    Ik ben nog op zoek naar 2x 2 nachten in Miami (na aankomst om te relaxen en voor vertrek op South Beach). Het wil nog niet lukken tot nu, maar misschien zit ik nog te laag met bieden ... ops:

    Wij zitten in Miami 31/3-2/4 en 14/4-16/4. Heerlijk vooruitzicht! 8)

  8. Top | #68
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golf
    Voor welke dagen heb je dit kunnen boeken A3?

    Hyatt Regency in Coral Gables, dat lijkt mij ook wel wat! Goed gedaan!

    Ik ben nog op zoek naar 2x 2 nachten in Miami (na aankomst om te relaxen en voor vertrek op South Beach). Het wil nog niet lukken tot nu, maar misschien zit ik nog te laag met bieden ... ops:

    Wij zitten in Miami 31/3-2/4 en 14/4-16/4. Heerlijk vooruitzicht! 8)
    Hallo Golf,

    Ongeveer een week geleden ben ik begonnen met het bieden op een 4 sterren of resort hotel in Miami Beach, South Beach en Coral Gables voor 9 en 10 juli. Ben begonnen met 50 dollar en heb steeds 2 dollar verhoogd. Toen ik 60 dollar bood kwam de mededeling: als u nog 17 dollar verhoogt hebt u kans dat uw bod geaccepteerd wordt. Uiteraard bood ik dit niet, maar ik verhoogde wel in 1 keer naar 65 dollar en: bingo!

    Succes!

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  9. Top | #69
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    22

    Standaard

    Mooi hoor... Gefeliciteerd!

    Mocht ik nog een keer de roos raken, dan laat ik het hier zeker weten. Hopelijk kan ik er ook zo'n mooie deal uit halen als jij gedaan hebt.

    Groet,

    Golf

  10. Top | #70
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard hotel boeken via priceline met 3 personen

    Hallo,
    Ik ben nieuw op dit forum en volg het al enkele weken.
    Tevens is dit het eerste forum waar ik aan mee doe, dus weet nog niet precies hoe ops:
    Mijn vraag is als volgt.
    Ik heb geprobeerd om en hotel te boeken via priceline, echter er wordt niet bij vermeld dat een kamer 1 of 2 bedden heeft.
    Wij zijn met 2 volwassenen en 1 kind. Zijn er dan mogelijkheden, of eventueel alternatieven.
    Wie zou mij op weg kunnen helpen.

    Ben benieuwd of ook wij hiervan gebruik kunnen maken :?:

    groetjes,
    Pascal



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •