Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 106 EersteEerste ... 1826272829303878 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #271
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Bedankt voor jullie antwoorden, alles helder nu.
    Zal het eens met mijn vriendin bespreken.
    We kunnen toch pas bieden als ik de tickets heb besteld.
    en ja we hebben een route,dus we weten waar we willen slapen.

    Niels

  2. Top | #272
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ik heb na aanleiding van me winnende bod contact gezocht met het hotel, Sofitel.
    Namelijk: Per kamer 2 volwassenen kinderen tot 11 jaar gratis.
    Mijn kinderen zijn ouder dan 11 jaar.
    Dus wil ik wel weten hoeveel ik dan extra moet betalen.
    Ik heb nu, een paar dagen geleden gemaild, met het reserveringsnummer van Priceline maar tot nu toe nog niets van het hotel vernomen.
    Komt het doordat ik geboekt heb via Priceline, dat men niet zo snel reageert of helemaal niet?

  3. Top | #273
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arie Bekijk Berichten
    Ik heb na aanleiding van me winnende bod contact gezocht met het hotel, Sofitel.
    Namelijk: Per kamer 2 volwassenen kinderen tot 11 jaar gratis.
    Mijn kinderen zijn ouder dan 11 jaar.
    Dus wil ik wel weten hoeveel ik dan extra moet betalen.
    Ik heb nu, een paar dagen geleden gemaild, met het reserveringsnummer van Priceline maar tot nu toe nog niets van het hotel vernomen.
    Komt het doordat ik geboekt heb via Priceline, dat men niet zo snel reageert of helemaal niet?
    Bij Priceline betaal je per kamer, dus maakt niet uit of je kinderen of je buren meeneemt hoor. Ik zou alleen het verzoek indienen voor een kamer met dubbele bedden ! Sofitel is een erg mooie en luxe keten, ik zou verwachten dat ze snel reageren.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #274
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Bij Priceline betaal je per kamer, dus maakt niet uit of je kinderen of je buren meeneemt hoor. Ik zou alleen het verzoek indienen voor een kamer met dubbele bedden !
    Net even de FAQ van Bidding for Travel erop nageslagen. ie geeft dit aan:
    You are only guaranteed a room with double occupancy, regardless of what type of rooms the hotel may offer. Any special requests must be made directly with the hotel once your bid has been accepted, but the hotel is not obligated in any way to accommodate the request. It is very important to note that there are some hotels that Priceline uses that offer only one bed in a room, especially when bidding 1* or 2*, but it has happened at all quality levels. This should be taken into account if you require more than one bed. As to smoking/non-smoking, a hotel will take a request but can offer no guarantees. There is no way to bid for a suite or for a room with kitchen facilities. Again, you are bidding for a room only and neither bedding requests nor smoking/non-smoking requests can be guaranteed.
    Lijkt me duidelijk dat je dus nooit zomaar ervan uit kunt gaan dat je met meer dan twee mensen op een kamer kunt. De praktijk wijst uit dat het bijna nooit problemen oplevert, maar een garantie daarop heb je niet.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #275
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Plus gezien de volgende regel:

    document.write(info_chambre_gb);Further rooms can be reserved after the first one.





    You may reserve up to 3 rooms. Rooms at this hotel can accommodate up to 4 persons (subject to availabilities).

    1234 rewriteSelectAdults('s_nbadulte', '', '2'); Adult(s) over 12


    012 // initialisation de la liste. checkPax('s_nbadulte','s_nbenfant'); Free accommodation for children under 11 in their parents room.
    Child policy
    Accommodation is free for 2 children less than 12 years old sharing parents’ room, extra charge for breakfast.





    Children over 11 are considered adults. You may count them as additional adults in the room or reserve another room.

    Misschien toch verkeerd gelezen want de kamers kunnen 4 adults herbergen.
    Bij het invullen van 4 adults verdwijnt de regel:

    Children over 11 are considered adults. You may count them as additional adults in the room or reserve another room.



    Ondertussen heeft het Sofitel nog niet gereageerd op mijn mail.
    :-P Keep on smiling.

  6. Top | #276
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Lijkt me duidelijk dat je dus nooit zomaar ervan uit kunt gaan dat je met meer dan twee mensen op een kamer kunt. De praktijk wijst uit dat het bijna nooit problemen oplevert, maar een garantie daarop heb je niet.
    Ze geven geen garantie op bedden, maar je mag volgens mij altijd met 4 personen op de kamer als je dat wilt. Je boekt namelijk een kamer. Voor de zekerheid altijd even met hotel contact opnemen voor dubbele bedden.

    Ik heb dat probleem 3 jaar geleden in Miami gehad, dat was een kleiner boutique hotel en die had alleen nog maar King Bed, terwijl ik met 2 volw en 2 kinderen was. Ze hebben alles geprobeerd om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. Extra bedden waren niet meer beschikbaar, dus hebben ze met veel dekens en kussens een bed op de grond gemaakt, mijn kinderen vonden het fantastisch.

    Toevallig wel vorig weekend tegen dit probleem aangelopen. Ik had 2 kamers in het Marriott in Denver West geboekt. Prachtig hotel, was er al eens eerder geweest, voor $ 43 per kamer per nacht. Verder vergeten met hotel contact op te nemen. We waren met 5 volwassenen en 2 kinderen. Ik vroeg bij inchecken om double beds, maar helaas, hele hotel zat vol (Presidents Day Weekend ](*,) ) en ze hadden verder geen verzoek gekregen ... Balen dus. Na veel lief heen en weer gepraat, hebben we 1 kamer met double beds (voor 4 volwassenen) en 1 kamer met king (voor mij en mijn twee kinderen). Nou, de kings waren erg groot, dus gelukkig geen probleem. Maar ik schrok wel even.

    Oftewel, ik denk dat ze altijd wel hun best doen om te regelen dat je met 4 personen in kamer kan. Ik heb nog nooit gehoord / gelezen dat je maar met 2 personen op kamer mag :-D !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #277
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Oftewel, ik denk dat ze altijd wel hun best doen om te regelen dat je met 4 personen in kamer kan. Ik heb nog nooit gehoord / gelezen dat je maar met 2 personen op kamer mag :-D !
    Ze doen dus hun best, en da's heel fijn. Goed dat het je allemaal gelukt is steeds. Toch kan het voor velen een probleem opleveren. Een heleboel touristen hebben niet de mogelijkheid of de wens om de "discussie" aan te gaan met het hotelpersoneel, zien liever dat alles gewoon goed geregeld is vantevoren. Als je die "garantie" wilt hebben (bij reizen met meer dan 2 personen), is Priceline een wat mindere optie. Zeker in de drukkere periodes, zoals jij al aangeeft.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #278
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Ze doen dus hun best, en da's heel fijn. Goed dat het je allemaal gelukt is steeds. Toch kan het voor velen een probleem opleveren. Een heleboel touristen hebben niet de mogelijkheid of de wens om de "discussie" aan te gaan met het hotelpersoneel, zien liever dat alles gewoon goed geregeld is vantevoren. Als je die "garantie" wilt hebben (bij reizen met meer dan 2 personen), is Priceline een wat mindere optie. Zeker in de drukkere periodes, zoals jij al aangeeft.
    Ik denk dat je het veel te zwaar aanzet met 'voor velen kan het een probleem opleveren'; als je een paar dagen van te voren emailtje stuurt moet het geregeld zijn. Dat moet je ook doen als je een gewone boeking maakt, even niet vergeten aan te geven dat je 'double beds' wilt. Ik heb heel zelden over problemen hiermee gelezen of gehoord. Dus de kans op problemen is volgens mij ERG klein.

    Maar moet iedereen maar voor zich beslissen :lol: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #279
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Ik denk dat je het veel te zwaar aanzet met 'voor velen kan het een probleem opleveren'; als je een paar dagen van te voren emailtje stuurt moet het geregeld zijn. Dat moet je ook doen als je een gewone boeking maakt, even niet vergeten aan te geven dat je 'double beds' wilt. Ik heb heel zelden over problemen hiermee gelezen of gehoord. Dus de kans op problemen is volgens mij ERG klein.

    Maar moet iedereen maar voor zich beslissen :lol: !
    Misschien wat te zwaar aangezet ... ja, nu ik het teruglees zie ik dat je het inderdaad zo kunt lezen. Maar wat ik ermee bedoel is dat nog steeds een groot aantal mensen graag volledige zekerheid wil hebben en alles vantevoren goed geregeld wil hebben. Velen beheersen ook de Engelse taal niet zo goed om een dergelijke mail te sturen of ter plaatse nog wat te regelen, en zoeken daarom vooraf zoveel mogelijk de zekerheid=garantie op. En die geeft Priceline helaas niet helemaal.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #280
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ik begrijp Michael standpunt wel, en ben het eigenlijk wel met hem eens.
    Ik heb ook wel priceline gebruikt, en heb voor komende zomer ook weer een hotel bij New York via ze geboekt, maar het is toch eigenlijk meer geschikt voor de wat ervarene Amerikaganger die ook het Engels redelijk beheerst.
    Uiteraard staat het iedereen vrij om zelf te beslissen wat hij doet, de keren dat ik priceline heb gebruikt was ik zeer tevreeden, en voor komende zomer heb ik ook weer een prima deal. Maar ik ken de regio (Newark airport) en wist precies wat ik wou.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •