Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 106 EersteEerste ... 1725262728293777 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #261
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Dan ben ik toch nog benieuwd waar de van HKWVI prijs vandaan komt.
    Misschien van betterbidding.com (ik heb niet gekeken overigens)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    De laatste posting van dit hotel op Priceline is uit 2001.
    Haha =D> ! Zover terug had ik niet gekeken !!!
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #262
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    13

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Bij priceline de naam van het hotel ingeven in Kissimee en je hebt een prijs!
    ALs je rechtstreeks inlogt bij een hotel of motelketen met je ANWB nummer als AAA nummer krijg je ook een leuke korting, doen we meestal en werkt bijna altijd.
    Waarom gaan zoveel mensen naar een hotel als een motel veel goedkoper is en je er toch alleen maar slaapt[-o<

    hkwvi

  3. Top | #263
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Bestaan er nog motels dan?
    Trouwens, wat maakt het uit hoe het heet?
    Hotels, Motels, Inns, enwat voor namen ze er ook voor verzinnen, je kijkt naar de prijs en wat je er voor krijgt.
    De vroegere zogenaamde 'motels' heten tegenwoordig bijna allemaal anders, veelal inn.
    De enige verschillen die ik maak zijn de hotels enz. met indoorcorridoor (deuren aan de binnenzijde) en de hotels enz met de deur direct aan de buitenkant gelegen.
    Ikzelf prefereer de eerste, ook wat betreft veiligheid.
    Eric

  4. Top | #264
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hkwvi Bekijk Berichten
    Bij priceline de naam van het hotel ingeven in Kissimee en je hebt een prijs!
    Priceline biedt inderdaad de mogelijkheid om direct een bepaald hotel te boeken, de naam opgeven en je krijgt een prijs aangeboden. Maar hier mis je m.i. de andere (hier meestal bedoelde) functie van Priceline: Name your own price!. Da's een mogelijkheid om zelf een prijs aan te geven die je bereid bent te betalen voor een hotelkamer van een bepaalde klasse in een bepaald gebied.
    En zoals MattRob al aangeeft: voor de prijs van ** krijg je dan soms ****(*).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hkwvi Bekijk Berichten
    ALs je rechtstreeks inlogt bij een hotel of motelketen met je ANWB nummer als AAA nummer krijg je ook een leuke korting, doen we meestal en werkt bijna altijd.
    Klopt. En vaak is er ook nog een "internet saver" of dergelijk tarief, met dezelfde prijs of nog net iets goedkoper. Daar moet je dan vaak wel meteen voor betalen en geldt geen refund als je niet kunt komen.
    En toch gebeurt het vaak: met "name your own price" krijg je hetzelfde hotel soms toegewezen voor een fractie van de geadverteerde prijs. Vooral de *** en meer hotels bieden via Priveline de mogelijkheid te genieten van hun kwaliteit voor een veel lagere prijs, als ze maar vol zitten en minstens hun kostprijs "vangen".
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hkwvi Bekijk Berichten
    Waarom gaan zoveel mensen naar een hotel als een motel veel goedkoper is en je er toch alleen maar slaapt[-o<
    Zie reactie van Eric. Helemaal mee eens. Motel of hotel, vaak weinig verschil. En wat als je nou kunt slapen voor hetzelfde bedrag, maar dan in een **** of ***** omgeving.... da's voor velen blijkbaar een aantrekkelijke mogelijkheid.
    Mijn ervaring met "motels" is dat ze de laatste jaren erg achteruit zijn gegaan. Kamers worden slecht schoongemaakt, pools zien er niet uit, "on-site" restaurants blijken net gesloten te zijn (vaak om hygiënische redenen), vendingmachines zijn kapot, beloofde services worden niet geleverd, etc. Dat is mijn ervaring met motels als Days Inn, HoJo, en zo. Ik kies er dan ook eerder voor om mijn reisorganisator te vragen naar een mooi (hotel)aanbod voor een mooie prijs. Anderen, die niet de specifieke wens voor een bepaald m-/hotel hebben, kunnen met die wensen uitstekend terecht bij Priceline's "name your own price".

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #265
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ik heb ook via priceline geboden op een kamer in de Miami Airport Area, vanwege de shuttles en de 4* en.
    Wel te verstaan op 19 dec. 2007!!!! En vandaag had ik prijs . Voor 85$ excl., incl. komt het op 104$. Niet de laagste prijs maar we moeten toch ergens dichtbij het vliegveld slapen.
    En het is geworden http://www.sofitel.com/sofitel/fiche...he_hotel.shtml
    Ik ben er blij mee.
    Nu nog even AB via biddingfortravel uitproberen, vanwege de commisie die ze kunnen vangen.
    Zou het al te vroeg zijn om een kamer met 2 doublebeds te vragen?
    Groeten Arie.

  6. Top | #266
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Heeft het zin om nu al voor juni en juli te bieden?
    Wanneer betaal je de kamers,meteen van je CC afgeschreven?

  7. Top | #267
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsenmarielle Bekijk Berichten
    Heeft het zin om nu al voor juni en juli te bieden?
    Wanneer betaal je de kamers,meteen van je CC afgeschreven?
    Of het zin heeft hangt ervan af wat jullie willen.
    willen jullie van te voren alles geregeld hebben, zou ik het zeker doen.

    Ander groot voordeel is dat je laag kunt gaan bieden, en tijd genoeg hebt als je het bod verliest.
    Iedere 24 uur mag je een nieuw bod doen.

    Zo heb je dus veel kans dat je een duur hotel kunt krijgen voor een klein prijsje.

    Als je bod geaccepteerd wordt, wordt het geld meteen van je rekenig afgehouden.


    Ik zou in ieder geval nu beginnen te bieden.
    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #268
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Bedankt voor je heldere antwoord.
    Ik krijg volgende week de definitieve bevestiging of de vakantie periode akkoord is op mijn werk. Dan gaan we het gewoon doen. Ook wel lache op deze manier al je hotels boeken. We waren nu via bestwestern.com max 70 dollar per nacht kwijt. Alle biedingen daaronder is mooi meegenomen.

  9. Top | #269
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsenmarielle Bekijk Berichten
    Bedankt voor je heldere antwoord.
    Ik krijg volgende week de definitieve bevestiging of de vakantie periode akkoord is op mijn werk. Dan gaan we het gewoon doen. Ook wel lache op deze manier al je hotels boeken. We waren nu via bestwestern.com max 70 dollar per nacht kwijt. Alle biedingen daaronder is mooi meegenomen.

    Je kunt uiteraard nu gaan bieden.
    Besef wel, dat het Priceline veilingsysteem eigenlijk bedoeld is om niet bezette kamers alsnog vol te krijgen.
    Gewoon lastminute boekingen dus.
    Als er in de periode die je gaat onderbezetting is ga je pas echt besparen als je zo'n 3 a 1 week van te voren biedt.
    Als er drukte is (een conventie bijv.) ja, dan ben je te laat en zal je elders onderdak moeten zoeken. Je kunt dat al een beetje uitzoeken als je op de site van een hotel in de omgeving waar je naar toe wilt kijkt hoe hun tarieven voor de periode liggen en een "schijn"boeking maakt, dus een reservering voor invoer van je persoonlijke gegevens afbreken.
    Liggen de tarieven relatief hoog heb je weinig kans via Priceline in die regio. Hebben ze "specials" dan zijn je kansen op een voordeeltje groter.

    Knaapje

  10. Top | #270
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ja het wordt gelijk van je credit card afgehaald.
    En of het zin heeft voor de maand juni? Ik zou zeggen JA, want ik heb de kamer nu al 10 maanden van te voren.
    Overigens moet je wel een route hebben.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •