Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 71 van de 106 EersteEerste ... 2161697071727381 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #701
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline.com

    wij willen van 28/3 -10/4 een hotel in de buurt van Kissimmee/Orlando. We willen naar de outlets en Disney,DC en Universal. Nu kan ik zoveel omgevingen kiezen als ik Orlando invoer, dat ik even een beetje hulp nodig heb. Het maakt ons niet zo heel veel uit waar we slapen (we zijn er om dingen te zien en niet om lang op een hotelkamer te zijn) echter willen we ook wel een paar dagen relaxen dus een zwembad is eigenlijk wel een pre. Ook zou het heel fijn zijn als er een koelkastje aanwezig is op de kamer.

    We willen eigenlijk niet verder gaat dan 40$ per nacht.

    Wat is aan te raden, welke wijk kiezen we en hoeveel sterren?

  2. Top | #702
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline.com

    Lake Buena Vista zit het dichtst bij Disney, International Drive bij de outlets.
    Sterren ? Beats me, maar toch minimaal drie, dacht ik zo.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #703
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline.com

    Ik zag in een ander topic, dat je een huurauto hebt.
    Als je een beetje centraal zit, bijv. I_Drive en ook nog wel in Kissimmee dan ben je binnen een half uurtje zo'n beetje bij alles wat je zoekt. Ik weet dus niet of het nou zoveel uit maakt waar je terechtkomt.
    Een zwembad vind je bij een 3-sterren zeker wel, een koelkastje kan je niet van tevoren via Priceline als optie geven, maar kan je ook wel ter plekke vaak huren. Reken dan wel op zo'n $ 10 p.d. Mocht je er geen kunnen huren of het te duur vinden.: Koop in de supermarket voor een paar dollar een piepschuim koelbox en in ieder hotel kan je wel ijsblokjes krijgen of bij de supermarket of benzinestation kopen. Blikjes er zo in, fruit/levensmiddelen in een plastic zakje waar ze de booedschappen in doen.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-02-09 om 16:07.

  4. Top | #704
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline.com

    Wij hebben de eerste keer op Lake Buena vista gezeten, de tweede vakantie in de regio Disney World Vicinity. Ook nu weer gaan we naar Disney World Vicinity. Disney is om de hoek, de mall en outlets is een stukje rijden maar prima te doen. Prijs was en is $35 per nacht zoals ik zei hierboven, resort fee $11. Tot nu toe geboden op minstens *** dat bevalt prima

  5. Top | #705
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    26

    Standaard

    ja ik heb inderdaad een huurauto. Half uurtje naar alles zal de pret niet drukken.

    tip van koelbox is super, bedankt.

    Als ik ga voor een 3* hotel, iemand een tip met wat voor bod ik moet starten, en zijn er mensen die een 3* in Orlando via priceline hebben geboekt, welk hotel heb je gekregen?

    hoe bedoel je prijs is en was $35 dat kan je toch niet weten van te voren als je ergens op bied is het toch maar hopen dat ze dat bod zullen accepteren?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-02-09 om 19:31. Reden: samengevoegd

  6. Top | #706
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wenniemetie Bekijk Berichten
    ....Als ik ga voor een 3* hotel, iemand een tip met wat voor bod ik moet starten, en zijn er mensen die een 3* in Orlando via priceline hebben geboekt, welk hotel heb je gekregen?

    ..........

    Kijk eens op biddingfortravel.com en betterbidding, daar zie je wat voor diverse hotels geboden is. (is trouwens een bladzijde terug ook al genoemd) Vergeet niet dat het van dag tot dag kan verschillen door de wisselende bezettingsgraad van de hotels.

    Succes
    Knaapje

  7. Top | #707
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline.com

    Als je kijkt op biddingfortravel.com en betterbidding.com dan zie je dat elke keer Radisson Resort in Orlando Disney Vicinity voor tussen de $34 en $50 eruit gaat. Dus baseer je hierop je bod. Zo heb ik dus voor juni dit jaar en september vorig jaar $35 betaalt. Mijn broer heeft vorig jaar in dezelfde regio $40 geboden en is terecht gekomen in het Regal Sun resort. Je weet inderdaad niet waar je terecht komt maar gezien beide sites waar je biedingen kan bekijken is de kans heel groot dat dit ging lukken voor deze prijs.

  8. Top | #708
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    15

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline.com

    zou ik nu al kunnen boeken voor augustus, denken jullie. Ik kan zo niet zien of de peabody er bij zit toch? Hier kom ik pas achter als ik geboekt heb? Onze voorkeur gaat hier naar uit. Ik heb trouwens 3 kamers nodig. graag advies. dank jewel alvast

  9. Top | #709
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline.com

    Voor augustus bieden kan nu al. Of het de gunstigste tijd is qua prijs weet niemand. Je kunt nooit vantevoren zien op welk hotel je uitkomt. Alleen wijk en sterrenklasse bied je op. 3 Kamers kan geen probleem.

    Als je een hotel voorkeur hebt kan je wellicht beter via een boekingssite zoeken, daar kan je zien wat je krijgt en tegen welke prijs.

    Succes
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-02-09 om 23:35.

  10. Top | #710
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline.com

    kijk op die twee sites of ze erbij staan en wat er geboden is (en hoeveel sterren, welke regio). Dan kijk je vervolgens of er meerdere in die regio zitten met die aantal sterren en wat daarop een winnend bod is geweest eventueel. Zo kun je ENIGSZINS zien of je kans maakt

    Ik heb nog even gekeken voor je maar op biddingfortravel is de prijs zo $75,$79 maar dat is niet de enige 4* dus het is een gok of je die krijgt of bijvoorbeeld het Renaissance
    Laatst gewijzigd door jurgen&stefan; 24-02-09 om 21:57. Reden: toevoeging



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •