Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 106 EersteEerste ... 715161718192767 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #161
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Mooi resultaat. Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen mbthet hyatt in Bonita Springs aangezien wij daar ook drie nachten verblijven. Ondertussen ben ik al enkele weken bezig om twee nachten in Miami Beach en 1 nacht in Clearwater te pakken te krijgen. Tevergeefs tot nu toe.

  2. Top | #162
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Dat kan alleen maar goed zijn. Een van de mooiere hotels waar ik geweest ben. Prachtige zwembaden, eigen prive eilandje, onderweg (met bootje naar het eiland) manatees en dolfijntjes te zien ! Echt super :wink: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #163
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Ja, super!! En dan te bedenken dat wij in april nog nooit van priceline hadden gehoord. We beginnen nu inderdaad aardig door te krijgen hoe het werkt. De hotels van de laatste 2 nachten werden in een bod geaccepteerd.
    Mattrob, bedankt voor de geweldige tips over priceline. Wat super dat je tijdens het boottochtje manatees en dolfijnen kunt zien. Gaan we absoluut doen. Zijn de dolfijnen trouwens de hele dag te zien of alleen s'morgens? In Clearwater beach kwamen de dolfijnen alleen maar s'morgens om een uur of 7 en gingen daarna weer weg.

    Nicole :lol:

  4. Top | #164
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hey Marco,

    Natuurlijk laat ik weten hoe het Hyatt is bevallen!! Wanneer gaan jullie?
    Is het Westin in Tarpon Spring voor jullie een optie?? Ligt niet zo ver van Clearwater af en ziet er goed uit. Wij hadden hier een winnend bod van $90,-. Misschien kun je het ook wel voor minder krijgen.

    Nicole :lol:

  5. Top | #165
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    12

    Standaard

    Heeft er iemand al een maand of 6 van te voren een kamer kunnen boeken tegen een scherpe prijs?

  6. Top | #166
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Ik zou zeggen, gewoon proberen!! Als je even kijkt op de site van bidding for travel kun je zien dat het omni resort in Orlando voor $120,- recent is gewonnen voor december en februari. Is natuurlijk nog een stevige prijs maar volgens mij zijn zij altijd wat duurder dan de rest. Ik zou om de paar dagen gewoom even proberen te bieden. Wij hebben ook al eens geboden tot $95,- zonder resultaat, en de dag erna hetzelfde hotel op dezelfde dag gewonnen voor $70,-. :wink: Succes

    Nicole :lol:

  7. Top | #167
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    12

    Standaard

    Dank je, ik ben inmiddels "verslaafd" :wink: aan het bieden. Vroeg me alleen af of het wel zin heeft zo ver van te voren.

  8. Top | #168
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol
    Hey Marco,

    Natuurlijk laat ik weten hoe het Hyatt is bevallen!! Wanneer gaan jullie?
    Is het Westin in Tarpon Spring voor jullie een optie?? Ligt niet zo ver van Clearwater af en ziet er goed uit. Wij hadden hier een winnend bod van $90,-. Misschien kun je het ook wel voor minder krijgen.

    Nicole :lol:

    Nicole,

    Helaas is dat hotel geen optie aangezien wij 1 nacht willen blijven in de omgeving van Clearwater en dan wel in de nabijheid van St Pete's Beach aangezien Michael66 ervoor heeft gezorgd dat deze jongen een honkbalwedstrijd wil zien. Namens mijn vrouw nog hartelijk bedankt Michael....LOL :roll:

  9. Top | #169
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vln
    Heeft er iemand al een maand of 6 van te voren een kamer kunnen boeken tegen een scherpe prijs?

    Yep,
    Wij hebben dat voor elkaar gekregen.

    Holiday inn Nikki Bird in Orlando (3 sterren) aan de 192 west.
    winnend bod voor 32 dollar p.n voor 4 nachten.

    ons tweede bod was in de zelfde omgeving alleen voor de laatste dagen vd vakantie.
    Ja weer prijs, en wel het zelfde hotel.
    De prijs was nu 40 dollar, maar deze prijs was ook niet slecht.

    groetjes,
    Pascal

    Volgend jaar zit ik weer dagelijks op priceline.com :lol:
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  10. Top | #170
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vln
    Heeft er iemand al een maand of 6 van te voren een kamer kunnen boeken tegen een scherpe prijs?
    Ook ons is dat al vaker gelukt. Er is niets van te zeggen, of het wel of niet lukt. Een hotel beslist op een gegeven moment dat het in een bepaalde periode naar verwachting kamers zal vrijhebben, en dan worden ze aan priceline 'verkocht'. Dus je weet het nooit, gewoon proberen :lol: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •