Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 82 van de 106 EersteEerste ... 3272808182838492 ... LaatsteLaatste
Resultaten 811 tot 820 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #811
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    ik heb ook eens een gokje gewaagd en voor 6 mei (eerste hotel na aankomst in Miami) Holiday Inn & Suites Sunrise Ft. Lauderdale gewonnen voor $ 55 ex. tax. Normale prijs $ 103 ex. tax. Ben er blij mee.

  2. Top | #812
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Net gewonnen op Priceline

    Priceline
    Plaats: Fort Lauderdale
    Datum geboekt: 03-05-2011
    Voor periode: 21-10-2011 t/m 22-10-2011
    Startbod: $54 (3* in Beach Area)
    Verloop biedingen: Eerst op mijn CC-account: $54 niets... $56... niets, maar we kregen wel een countoffer van $15. Daarna op Linda's CC-account verder. Verhoogd met $3 in plaats van $2 en $59 geboden. RAAK!
    Geaccepteerd bod : $59 ($73,46 inclusief tax)
    Verkregen hotel (incl. ster en area): Sheraton Fort Lauderdale Beach Hotel, 3* in Ft. Lauderdale Beach Area
    Normale prijs via hotel website: $209 (en $231,99 incl. tax)



    Laatst gewijzigd door Njit; 03-05-11 om 21:58.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #813
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Oost-NL
    Berichten
    12

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Gisternacht een nachtje in Sarasota vertoeft in een via priceline gewonnen hotel:

    4* Hyatt Regency Sarasota downtown

    gewonnen bod geplaatst op 22 april j.l.: $60,- + tax/fees

    mooi hotel, erg mooi zwembad, niet verkeerd hoor !

  4. Top | #814
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    42

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Op 4 mei 'gewonnen' via Priceline:

    Plaats: Orlando
    Hotel: Westin Imagine 4*
    Wanneer: 17 sept - 20 sept (3 nachten)
    Prijs per nacht: $83
    Totaalprijs: $292
    Biedingsverloop: geprobeerd via biddingtraveler te bieden met stappen van $5. Bij $75 kreeg ik een tegenbod van $95. Opdracht van biddingtraveler was om dan $85 te bieden. Niet gedaan maar zelf verder gegaan door telkens een free rebid zone toe te voegen en $2. Uiteindelijk toch nog tot $83 moeten gaan.
    Prijs via website hotel en Expedia: $907 - $909
    Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
    2011: New York & het diepe zuiden

  5. Top | #815
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Ik heb op het forum gezocht maar heb echt geen idee. Wij reizen met 2 volwassenen en 2 kinderen 12 en 9 jaar. Als ik wil boeken via Priceline moet ik dan 2 kamers boeken of is het standaard in Amerika dat kinderen tot 17 jaar gratis bij de ouders op de kamer slapen? Alvast bedankt.

  6. Top | #816
    Vaste Bezoeker SenT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Belgisch zeetje
    Berichten
    59

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    @ baluga:

    Wij hebben afgelopen april met vieren op een kamer verbleven.
    Er werd nooit een probleem van gemaakt. Eén enkele keer hebben we wel een toeslag van $30 moeten betalen, maar dat is nu ook geen bedrag om over te discussiëren.

    Meestal is het inderdaad gratis tot en met 17 jaar, maar soms worden er lagere leeftijden gehanteerd. Er is ons echter nooit gevraagd hoe oud de kinderen zijn.
    Ik denk niet dat het een probleem zal geven als je met vier op een kamer wil (grote steden zoals New York uitgezonderd of erg drukke periodes); mocht het onverwacht toch een probleem blijken zullen ze het nog altijd ter plaatse oplossen.

    Wat je ook kan doen (maar dat hebben wij niet gedaan) is de hotels per mail contacteren zodra je weet welke het worden en expliciet naar twee queens vragen.

  7. Top | #817
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baluga Bekijk Berichten
    Ik heb op het forum gezocht maar heb echt geen idee. Wij reizen met 2 volwassenen en 2 kinderen 12 en 9 jaar. Als ik wil boeken via Priceline moet ik dan 2 kamers boeken of is het standaard in Amerika dat kinderen tot 17 jaar gratis bij de ouders op de kamer slapen? Alvast bedankt.
    Wij hebben onze laatste 2 vakanties in Florida niets anders gedaan dan kamers via Priceline en hebben 2 kids van 15 en 11. Standaard wordt in principe een "King room" gereserveerd maar deze is altijd gratis omgezet naar 2 doubles. Zelfs in (voor ons ) tophotels als Hyatt Regency Coconut (Resort, Bonita Springs) en Renaissance (4*, Orlando).
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991


  8. Top | #818
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Vandaag gewonnen 1 overnachting van 29 op 30 augustus :
    Hyatt Regency Grand Cypress voor $70 + kosten = $86,87 oftewel €59 eurotjes.



    Bloody hell wat een hotel
    Laatst gewijzigd door A.Hofman; 09-06-11 om 11:35.

  9. Top | #819
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Ik heb afgelopen november 3 hotels bij Priceline gewonnen. Nu heb ik vandaag contact opgenomen met de 3 hotels en het verzoek gedaan voor een 3 persoonskamer of een kamer met 2 queensize beds.

    Tussen deze 3 hotels zit het Travellodge Suites op Key West, deze heb ik gebeld. De dame aan de telefoon vertelde dat zij een standaard kamer voor ons gereserveerd hebben en dit is met 1 queensize bed. Ik kan een upgrade krijgen naar een 3 persoonskamer voor $ 100,00 per nacht excl. tax. (We hebben via priceline $ 70 per nacht betaald excl.)

    Heeft iemand dit al eens meegemaakt? En weet iemand of mijn reservering bij priceline kan annuleren?

  10. Top | #820
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Nee, op de site van Priceline staat het volgende (vooral de onderste regel is voor jou van belang):

    Can I change or cancel my hotel rooms?

    We are unable to make changes to your reservation once it has been confirmed. The option to cancel a hotel reservation depends upon the policy presented at the time of your purchase.
    If you have already reserved a hotel room, you can view the policy specific to your booking by visiting the Check Your Request section of our website.
    Remember: Name Your Own Price® cannot be changed or canceled.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •