Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 48 van de 106 EersteEerste ... 3846474849505898 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #471
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Momenteel aktie voor Doubletree WDW via Mousesavers.com, beperkt beschikbaar voor de periode 17-08-08 t/m 22-09-2008 Suite voor $79,- excl. tax 12,5% maar wel met ontbijt.

    Voor de link (die ik niet hier naar toe gekopieerd krijg) stuur je maar een PB'tje


  2. Top | #472
    Regelmatige Bezoeker stefie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    17

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Bedankt Nicole, ik ga op zoek en zal ze mailen. Het is maar 1 nachtje,dus dat overleven we wel, het zou alleen lastig zijn als ze zouden zeggen dat 4 het max. is (sommige hotels zeggen dat ivm brandveiligheid). Maar dat risico nemen we maar.

    Gisteren ook nog via PRICELINE 2 nachten Gaylord Palms Resort gekregen voor 100 euro p.n. (meivakantie) Ik had het niet zo heel goed bestudeerd, dus misschien niet zo goedkoop maar op hun site lijkt het wel leuk, zeker voor kinderen. (de verhalen van tripadvisor zijn een beetje wisselend :| ) Was na beginnen met 60 dollar en steeds een gebiedje erbij en toen ik wou stoppen kreeg ik het voor die prijs.

  3. Top | #473
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefie Bekijk Berichten
    Gisteren ook nog via PRICELINE 2 nachten Gaylord Palms Resort gekregen voor 100 euro p.n. (meivakantie) ....
    .... Was na beginnen met 60 dollar en steeds een gebiedje erbij en toen ik wou stoppen kreeg ik het voor die prijs.
    Is wat je noemt in dollars of euro's? En inclusief of exclusief taxes?
    $100 + taxes (wordt $121 = €82) is helemaal niet slecht. Het Gaylord Palms accepteert volgens BFT biedingen tussen de $92 en $110, afhankelijk van de periode van verblijf en hoelang het van te vorn is.

    Via de eigen website van het hotel hebben ze een aanbieding van $179+tax (= $201 = €136). Daar zit je nu dus in ieder geval onder.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #474
    Regelmatige Bezoeker stefie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    17

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Bedankt voor de info, het is 235,87 dollar incl. tax voor 2 nachten. Ik had nog niet bij BFT gekeken maar was zowieso heel tevreden, we hadden voor die nachten een hotel voor rond 200 dollar per nacht, (buiten priceline) die gaan we nu annuleren.

    Lees veel goede dingen over HYATT Bonita Springs, ook via Priceline, ga me daar nu in verdiepen.

  5. Top | #475
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Is een fantastisch hotel. Heb daar in 2006 4 nachten door mogen brengen via priceline.

  6. Top | #476
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    18

    Standaard Re: Hoeveel bieden bij Priceline??

    Ik wil het ook wel eens proberen via Priceline, maar ben ik er zeker van als ik bv. Marco Island als stad (city area) selecteer dat ik dan geen hotel ergens in de region Ft Myers - Naples krijg ?? Ik zie dat Marco Island automatisch aan de Myers - Naples gelinked word.

  7. Top | #477
    Regelmatige Bezoeker stefie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    17

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ik heb nu geboden tot 140 dollar voor Hyatt Regency Coconut Point Resort & Spa,Bonita Springs en niet gekregen voor begin mei.

    Ik zit een beetje met de kamerbezetting, via de website max. 4 personen.
    In Aruba maakte HYATT geen probleem, die plaatste een bedje bij, ik wil wel vooraf informeren, alleen ik kan nergens het emailadres vinden van dit hotel . Weet iemand dit misschien ? Via

    Verder $110 geboden voor resort omgeving Universal Studio- Sea World eind april, ook niet gekregen.

  8. Top | #478
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hoeveel bieden bij Priceline??

    Als je alleen Marco Island aanvinkt, krijg je ook alleen Marco Island.
    Let op dat er alleen resorts zijn, en dat het waarschijnlijk niet goedkoop is.
    Op het Priceline forum zijn geen succesvolle biedingen bekend, dus ik ben bang dat je bij $ 130 of zo moet beginnen, tenzij je tijd zat hebt.
    Eric

  9. Top | #479
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Priceline nieuws

    Priceline nieuws: ik kreeg vandaag een mailtje dat ze voortaan ook een zgn. winners board hebben op www.priceline.com

    Hierop kun je zien tegen welke prijzen hotels biedingen hebben geaccepteerd in een bepaalde stad en in een bepaalde categorie.

    Een nuttige toevoeging!


    MVG
    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  10. Top | #480
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Prijslijn nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Bekijk Berichten
    Priceline nieuws: ik kreeg vandaag een mailtje dat ze voortaan ook een zgn. winners board hebben op www.priceline.com

    Hierop kun je zien tegen welke prijzen hotels biedingen hebben geaccepteerd in een bepaalde stad en in een bepaalde categorie.

    Een nuttige toevoeging!


    MVG
    A3
    Thanks A3. Handige toevoeging inderdaad. Je moet wel lid zijn van de club zie ik en er staan geen data bij en ook niet welk hotel het geworden is. Dus het is in ieder geval goed om eens de prijzen te bekijken, maar je blijft wel aangewezen op biddingfortravel of betterbidding om een betere inschatting te maken.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •