Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Reisschema juca: juni 2008

  1. Top | #11
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Het bos met zoveel bomen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Dat ben ik dus niet met je eens, al ben je geen pretparkenfanaat.
    In Orlando is zoveel te doen, zelfs 3 weken is te kort !!!
    Eric
    Wij vertrekken morgen, nog een paar goeie tips zijn nooit weg! Wij zijn geen pretparkfanaten, wij zijn 4 dagen in Orlando met ons zoontje van 9 en hebben 1 dag Magic Kingdom en 1 dag Seaworld gepland staan! 12 jaar geleden hadden we Orlando ook na een paar dagen wel gezien! (Sorry) Dus misschien weet ik niet, wat jij wel weet.... Dus je tips zijn welkom... Wel hebben we nog op ons lijstje staan om vanuit Orlando te doen: Gator Ride, West Lake Toho.
    Jolanda

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Het bos met zoveel bomen...

    Bij Orlando heeft met het altijd over pretparken, maar bv. Animal Kingdom heeft heel weinig met een pretpark te maken.
    Verder is Orlando geweldig om te shoppen, kleding voor je zoontje kost gegarandeerd de helft van wat je hier kwijt bent.
    Kijk maar eens bv. bij Steve en Barry's of in de Nike factory store.
    Ook Tommy is erg goedkoop, vooral in de outlets.
    Wat er verder te doen is? Kijk in je hotel eens in de bak met touristenfolders, daar krijg je zat ideën. Wat dacht je (met een zoontje van 12) van de waterparken? Ik weet zeker dat hij niet weg te slaan is uit Typhoon Lagoon.
    Verder zijn er erg leuke thema midgetgolf plekken, is old town op vrijdag- en zaterdagavond het toneel van allerlei oude auto's en hot-rods, kun je echt schieten met een pistool bij Riegs enz.enz.
    Succes,
    Eric

  3. Top | #13
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Het bos met zoveel bomen...

    Bedankt voor de tips! Inderdaad shoppen staat ook bovenaan het lijstje! Ik heb al even op de site van de GAP gekeken. Je hoort wel welke tips ik heb gebruikt!

    Groetjes Jolanda

  4. Top | #14
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Het bos met zoveel bomen...

    Als jullie van Key West terug naar Miami gaan zou ik jullie Bahia Honda State Park aanraden. Je kunt hier heerlijk (aan de zuidkant) zwemmen in een Bounty sfeertje. Eventueel zou je er dan nog voor kunnen kiezen om niet meteen door te rijden naar Miami maar een overnachting op Key Largo te pakken en dan daar nog 's middags met de glass bottom boat te gaan.
    In Miami vonden wij Vizcaya heel erg mooi (is wel lang geleden).
    Veel plezier!!


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    7

    Standaard Reisschema juca: juni 2008

    goeiemorgen iedereen

    Door omstandigheden, onze huwelijksreis werd vrijdag door de reisorganisator geannuleerd wegens onderbezetting !! ( begin juni ) zouden wij graag voor een tiental dagen naar Orlando en Miami gaan. Wij weten dat dit veel veel te kort is maar willen er toch het beste van maken .
    Wij zouden 4 dagen orlando 2 dagen naples een dag Key Largo en 3 dagen miami willen doen . het is een druk programma voor zo een korte periode.
    Heeft iemand van jullie ervaring met een 10 daagse trip naar florida ?

    Suggesties zeker welkom...

    jurgen

  6. Top | #16
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tien dagen florida

    Hoi juca,
    Altijd vervelend en jammer als zoiets wordt geannulleerd.

    Kijk eens bij de reisverslagen, daar staan een heleboel ervaringen van mensen die naar Florida zijn geweest. Of mijn reisverslagen, klik daarvoor op de jaartallen onderaan mijn bericht.
    Haal daaruit de dingen die je leuk lijken en zoek er wat meer info over. De zoekfunctie op dit forum kan je daarbij goed helpen. En als je specifieke(re) vragen hebt: stel ze hier en we helpen je graag!!

    Succes!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker esther-disney's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    de Meern
    Berichten
    90

    Standaard Re: Reisschema juca: juni 2008

    Jeetje, wat naar zeg!
    ik zou 1 dag naples doen omdat wij vonden dat er in naples, behalve de pier, en de 5th street niet erg veel te doen was.
    Miami is leuk om 3 dagen te doen, doe dan zeker Fairchild Tropical Garden! dat is zoo mooi!
    Bij key largo zou je ook naar Islamorada kunnen rijden en Theater of the sea kunnen zien, leuk klein parkje met zeeleeuwen show, dolfijnen show en parrot show! toch wel 3 uurtjes kan je er rondwandelen.
    Veel plezier verder met uitzoeken!
    Walt Disney World en Florida zijn helemaal geweldig!

  8. Top | #18
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    7

    Standaard Re: Reisschema juca: juni 2008

    Hallo iedereen

    We hebben beslist ! We gaan naar Amerika :-)
    We vertrekken op 1 juni en keren terug de elfde. We weten het , is een beetje kort maar ja das het blijkbaar steeds.
    Wij blijven vijf dagen in orlando, 2 dagen miami, nacht op de keys en dan terug naar miami voor twee dagen.
    Heeft iemand ooit ongeveer hetzelfde reisschema gedaan ?
    Heeft iemand tips om zeker te doen tijdens die dagen ( rekening houdende met het aantal km rijden per dag ) ?
    Suggesties zijn welkom

    jurgen en catherine

  9. Top | #19
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    7

    Standaard Re: Reisschema juca: juni 2008

    Hallo is er iemand die op 1 juni naar orlando vliegt met united airlines vanop schiphol met tussenstop in Washington ?

    Wij vertrekken op 1 juni. Blijven 5 dagen in Orlando, 2 dagen miami, 1 dag key west, en dan nog 2 dagen miami.
    Is er iemand die ongeveer hetzelfde ooit al eens heeft gedaan ?
    Tips blijven welkom

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker esther-disney's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    de Meern
    Berichten
    90

    Standaard Re: Reisschema juca: juni 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door juca Bekijk Berichten
    Hallo is er iemand die op 1 juni naar orlando vliegt met united airlines vanop schiphol met tussenstop in Washington ?

    Wij vertrekken op 1 juni. Blijven 5 dagen in Orlando, 2 dagen miami, 1 dag key west, en dan nog 2 dagen miami.
    Is er iemand die ongeveer hetzelfde ooit al eens heeft gedaan ?
    Tips blijven welkom

    Over het vliegen druf ik je niet te adviseren, maar is het niet leuker om 2 dagen in key west te verblijven en dan daarna 1 in miami. want nu staan er 4 dagen Miami gepland. Er is wel genoeg te doen hoor, maar de reis naar key west is aardig lang, vandaar.

    Veel plezier verder met uitzoeken!
    p.s tip in Miami: Fairchild Tropical garden(zie ook mijn report), erg mooie natuur en prachtig park!
    Walt Disney World en Florida zijn helemaal geweldig!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •