Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 36 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 354

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #31
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Auto uitkiezen bij National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Dus.....uitzoeken maar !! :-)(als je maar in je klasse blijft uiteraard)
    In Vegas werdt ik door een passerende manager geupgraded

    "no economy? take a compact... no compact either? take a midsize"

    zonder dat er iets aan mijn kontrakt veranderd werd of naar mijn naam gevraagd.
    Ook bij de poort geen probleem.

    Ik vraag me af of er wel op gelet wordt, wie durft!

  2. Top | #32
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Auto uitkiezen bij National

    Wij hebben in juni een fullsize SUV bij National gehuurd via USAReisen. Ophalen MCO en inleveren LAX. In eerste instantie kregen we een superluxe Buick Enclave (crossover SUV) mee. 3.6 liter V6, nette bak (leer en alle andere luxe) maar mij te glad....Dus de volgende dag terug en gevraagd om een Chevy Tahoe o.i.d. Tenslotte gingen we heel Amerika door dus dan wil je wel een beetje auto hebben. Geen probleem, kregen een Tahoe met nog geen 700 miles mee, met de 5.3 liter V8 motor. Helaas was het een LT, dus het basis model. Nog genoeg opties maar toch. heb nog gezeurd om een LTZ of Z71 maar omdat wij hem in Los Angeles achter zouden laten wilden ze ons niet het duurdere model meegeven.....:? 7.200 miles gereden in een maand, zonder piepje kraakje of ander probleem. Super bak. Was de eerste keer bij National, is erg goed bevallen. Ook drop off kosten $199, Hertz en Alamo minimaal $499 en bij sommige zelfs $950.

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Autohuur: National

    ik zie dat het laatste bericht hier al wat ouder is, ben benieuwd of nu een of twee balies zijn want de minivan die willen boeken is wat goedkoper bij national (moeilijk vergelijken trouwens met al die extra s incl of excl) en korter in de rij spreekt mij wel aan !

  4. Top | #34
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk Berichten
    en korter in de rij spreekt mij wel aan !
    Net zo min als je weet hoe lang de rij in de supermarkt is, is te voorspellen hoe lang je moet wachten bij de balie van de autoverhuurder. Dit is immers erg afhankelijk van verschillende factoren. Hoeveel personeel wordt er ingezet, hoeveel klanten zijn er op dat moment, werken die klanten lekker mee of moeten ze hun voucher en rijbewijs nog opduikelen en ga zo maar even door?

    Er is overigens voor National op Orlando airport één balie, afhankelijk van de drukte werken ze nauw met Alamo samen.

    Voor wat betreft je opmerking over "iets goedkoper": als je niet zeker bent is het misschien handig om alle gegevens; periode, broker (dat is het bedrijf waarmee je een overeenkomst afsluit), verhuurder (dat is het bedrijf dat de auto daadwerkelijk levert), pakket, autotype, leeftijd bestuurders) te vermelden. Er is hier dan altijd wel iemand bereid om te helpen.



  5. Top | #35
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: National

    Al die jaren dat wij bij Alamo in de rij staan :-), is er bij buurman National geen kip te bekennen.
    Dus je hoeft je niet druk te maken over rijen,lijkt mij.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ai, dat roept gelijk de vraag bij mij op : waarom boekt iedereen dan blijkbaar bij Alamo en niet bij National ?
    nav andere topics over autohuur ben ik nl gaan kijken op usareises.de en daar komt national qua prijs meestal goed uit.

  7. Top | #37
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk Berichten
    daar komt national qua prijs meestal goed uit.
    Kijk even in mijn vorige bericht. het vergelijken van de prijs lukt echt alleen met alle gegevens. Je kunt niet zo maar zeggen dat een bepaalde aanbieder de voordeligste of de beste is. Keuzes worden meestal gemaakt nadat een zorgvuldige vergelijking heeft plaats gevonden. Daarnaast speelt vertrouwen en rol.

    Omdat een populair type auto jarenlang via usareisen.de bij Alamo het voordeligst was, zorgde dat ervoor dat veel Forumleden voor Alamo kozen. De midsize SUV Equinox is dit jaar bij Dollar voordeliger, de kans dat veel leden nu voor deze aanbieder kiezen, is aanwezig maar klein. Omdat Alamo vrije keuze biedt en je bij Dollar een auto krijgt toegewezen, betalen sommigen weer graag het relatief kleine verschil voor deze service.



  8. Top | #38
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ik heb een aantal keer via National gehuurd (op sommige vlieghavens zit Alamo niet en National wel; en de drop-of kosten bij National zijn lager, dus kans dat we aankomende zomer weer voor National gaan, is dus groot), maar het 'nadeel' wat ik tot nu toe heb meegemaakt, is dat de keuze veel kleiner is dan bij Alamo ... Heb het idee dat Alamo toch wel een stuk groter is en aanbod dus ook groter is.

    Alhoewel, hierbij geldt hetzelfde wat Teleton hierboven ook al opmerkt over andere dingen; afhankelijk van aanbod geldt hier natuurlijk ook.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #39
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Autohuur: National

    http://www.carhireagency.com/ is redelijk aan de prijs met National.

    Ook http://www.alamo.co.uk/brits kun je deze twee redelijk vergelijken.
    Heeft voornamelijk voordeel als je wat groter wilt rijden.

    Toch heeft Teleton een punt het is pas makkelijk met data en type auto en wat voor dekking om tot een goed vergelijk te komen...
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Autohuur: National

    Daar heeft hij inderdaad helemaal gelijk in, alleen begrijp ik niet wat bedoeld is in het bericht van Teleton :
    "Omdat Alamo vrije keuze biedt en je bij Dollar een auto krijgt toegewezen"
    huh, ik boek een bepaalde klasse, wat is er te kiezen of niet ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •